DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO
Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
14:59 08.03.2018 77.236.218.XXX
Proto nemá smysl předjímat. Holt i další týmy jsou na tom asi dobře, nemus=i to být o tom, že Mclaren je na tom špatně. Jen že to je vyrovnané. Mclaren většinou ten vývoj v sezóně má velice slušný, takže kalhoty netřeba stahovat. A že se Honda zlepšila je dobře, ač frustrující to být může, ale dalo se čekat.....jen nebyla jistota.Uvidíme v sezóně.
Mac_
14:41 08.03.2018 89.24.109.XXX
No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný problém s motorem, alespoň navenek. Má odjeto spoustu kilometrů, má dobrou maximálku s kterou TR současně dokáže zajet kvalitní čas... A máš-li na mysli McL, tak při pohledu na aero nemá zdaleka tolik nových prvků jako špička pole, hlavně deflektory se mi zdá, že čekají na doplnění. Ani nevíš, jak rád bych se pletl...
GRAHAM
14:28 08.03.2018 77.236.218.XXX
Tipl bych si že výrobce motorů ve spolupráci s dodavatelem maziv a odběratelem. Taková Wiliamsová pouze věří, že mají stejnou specifikaci motoru a softu, takže to valstně neví. Myslím že tohle má pod kontrolou dodvatel.Ale třeba Petr řekne přesněji...
Mac_
14:23 08.03.2018 89.24.109.XXX
Já bych už konečně to relativizování testů odmítnul. Jak se testy chýlí ke konci, přece jen se z nich dá zhruba rozsoudit, jak na tom týmy budou. Jistě že týmy ke klokanům dovezou spoustu novinek, které můžou někoho posunout tam nebo tam, ale karty už jsou částečně odkryté. A my je máme zatím namíchané dost špatně, i přes pokerový xicht našeho managementu.
Mac_
14:15 08.03.2018 89.24.109.XXX
Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí, tak i výkonem. Z jejích potíží s rekuperací nebo nespolehlivým MGU-H McLaren těžko vinit. nicméně McL odvedl "špinavou", vývojovou práci a vypadá to, že letošní verze japonského motoru bude první konkurenceschopná v delším časovém horizontu a na různých tratích. Nevypadá to, že by TR nějak zásadně omezovalo přítlak, aby získalo vyšší maximálku, kterou má docela slušnou, z laického pohledu. Když si ulevím, tak zatím jsem docela "rozpačitej a nasranej", nemám totiž rád výraz "frustrovanej". Tím si totiž neulevím . Řekl bych, že z hlediska aerodynamiky nemá McLaren moc co testovat, protože mu téměř k ničemu není, přijde-li před Austrálií s podstatným vylepšením aera a bude-li musek upravovat kapotáž kvůli chlazení. Jak tu už padlo, nemá "velký" dynamometr, který umožňuje otestovat zakapotovaný motor a reprezentativně zjistit, jak se budou vyvíjet teploty pod karoserií. Zatím, ač nerad, obdivuju Toro Rosso, jak se s tou změnou na rozdíl od nás vypořádalo. Klobouk dolů.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek