DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 09.03.2018 20:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovalo 6 lidí) 08.03.2018 14:15
Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí,… »
» Mac_ (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 14:41
No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 13:24
ona je otázka, zda by takhle fungovala v mcl... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
A proto my používáme denně dva a stejně je to k prdu 18
Ne, vážně, Petře, řekni, co tam máme za trumfy, ať máme do Austrálie klidné spaní 03 A díky za tvojí práci. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.29.XXX
Když jsem psal podobný názor koncem loňské sezóny, mínusy se to u příspěvku jen hemžilo...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Kalibraci motoru má na starosti jeho výrobce, úzce samozřejmě spolupracuje se zákazníkem a jeho dodavatelem paliv a maziv, má pro ně vyčleněny lidi.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
A co když třeba ta Honda na rozdíl od ostatních mění motor každý den? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Proč by nefungovala? Tvoje posedlost proti Mclarenu je tu všeobecně známá. Ano, ani Mclaren nebyl dokonalej, ale Honda zcela jistě taky ne. Ten výkon tam prostě nebyl.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Proto nemá smysl předjímat. Holt i další týmy jsou na tom asi dobře, nemus=i to být o tom, že Mclaren je na tom špatně. Jen že to je vyrovnané. Mclaren většinou ten vývoj v sezóně má velice slušný, takže kalhoty netřeba stahovat. A že se Honda zlepšila je dobře, ač frustrující to být může, ale dalo se čekat.....jen nebyla jistota.Uvidíme v sezóně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že to bude individualní, ale to je spíše otázka na Petra, to tady nikdo vědět logicky nebude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.29.XXX
Super ta fotka "schovaného" Ferrari 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jj utěšuj se...
první je mercedes, ale už to nebude pohodlný náskok, a o to čtvrté místo se bude muset mcl sakra porvat!

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný problém s motorem, alespoň navenek. Má odjeto spoustu kilometrů, má dobrou maximálku s kterou TR současně dokáže zajet kvalitní čas... A máš-li na mysli McL, tak při pohledu na aero nemá zdaleka tolik nových prvků jako špička pole, hlavně deflektory se mi zdá, že čekají na doplnění. Ani nevíš, jak rád bych se pletl... 03

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ona je otázka, zda Mclaren nepracuje hodně na mechanickém gripu a že na to klade velký důraz. Vylepšení aera přijde posléze...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
Já netipuji, čekám na názor odborníka. Akorát kdyby si každý z odběratelů takhle vymýšlel, kdo zaplatí ty zvýšené náklady, když motor je kalibrován na určité mazivo?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No nevím jak to všechno od monitoru poznáš,,,,, 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já jsem optimista, ač na špičku to stačit asi nebude. Ale co jsi čekal? Vždyť je to logické....tolik změn, vývoj až od září. Doženou to.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tipl bych si že výrobce motorů ve spolupráci s dodavatelem maziv a odběratelem. Taková Wiliamsová pouze věří, že mají stejnou specifikaci motoru a softu, takže to valstně neví. Myslím že tohle má pod kontrolou dodvatel.Ale třeba Petr řekne přesněji...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Já bych už konečně to relativizování testů odmítnul. Jak se testy chýlí ke konci, přece jen se z nich dá zhruba rozsoudit, jak na tom týmy budou. Jistě že týmy ke klokanům dovezou spoustu novinek, které můžou někoho posunout tam nebo tam, ale karty už jsou částečně odkryté. A my je máme zatím namíchané dost špatně, i přes pokerový xicht našeho managementu.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

83.208.30.XXX
S odvoláním na Wolffův příspěvek ohledně maziv by mě zajímalo, kdo provádí kalibraci motoru na jiná než předepsaná paliva. Výrobce motorů, nebo si to dělá sám odběratel?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Dal jsem ti plus, protože je to dobrej vtip. I když mě to štve. 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí, tak i výkonem. Z jejích potíží s rekuperací nebo nespolehlivým MGU-H McLaren těžko vinit. nicméně McL odvedl "špinavou", vývojovou práci a vypadá to, že letošní verze japonského motoru bude první konkurenceschopná v delším časovém horizontu a na různých tratích. Nevypadá to, že by TR nějak zásadně omezovalo přítlak, aby získalo vyšší maximálku, kterou má docela slušnou, z laického pohledu. Když si ulevím, tak zatím jsem docela "rozpačitej a nasranej", nemám totiž rád výraz "frustrovanej". Tím si totiž neulevím 03. Řekl bych, že z hlediska aerodynamiky nemá McLaren moc co testovat, protože mu téměř k ničemu není, přijde-li před Austrálií s podstatným vylepšením aera a bude-li musek upravovat kapotáž kvůli chlazení. Jak tu už padlo, nemá "velký" dynamometr, který umožňuje otestovat zakapotovaný motor a reprezentativně zjistit, jak se budou vyvíjet teploty pod karoserií. Zatím, ač nerad, obdivuju Toro Rosso, jak se s tou změnou na rozdíl od nás vypořádalo. Klobouk dolů.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Poslední věta neplatí....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama