DISKUZE K ČLÁNKU McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?

McLaren bude v nadcházejících dnech řešit potíže s chlazením uvnitř svého monopostu poté, co v Barceloně musel ve spálené karosérii vyřezat několik dodatečných otvorů. V úterý toho sice moc neujel, ale podle závodního ředitele Erica Boulliera naštěstí nešlo o vážné problémy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren řeší nejen chlazení uvnitř vozu. Jak vážné jsou jeho problémy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 12.03.2018 11:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» vojtano (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2018 08:56
Určitě není jenoduché zapracovat do monopostu… »
» Loqenc (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2018 09:22
Takže McLaren ještě nemá dynamometr plné… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 07.03.2018 10:32
Tak kopat teď do Mclarenu je populární, tak si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.37.XXX
    ano mají nový motor a museli vše překopat, to ale nemění nic na tom, že nejen jejich rivalové, ale prakticky všichni ostatní nemusí procházet základní funkčností a spolehlivostí celého balíku, všem to prostě funguje a mohou se soustředit na ladění výkonnosti, zatímco mcl zase a opět bude polovinu sezóny dávat dohromady praktickou funkčnosti a spolehlivost celého balíku a v druhé už bude pozdě na další vývoj ještě pro tuto sezónu tak se zaměří na rok 2019 s dalším nespolehlivým agresivním návrhem. ne já jsem 100% přesvědčen že mcl si za problémy může z větší části sám a svým přehnaně agresivním přístupem kdy se nemá celé roky šanci odrazit od nějakého pevného základu ho totálně potápí. chtělo by to si sednout a začít po malých krůčcích makat, ne se snažit to urvat za každou cenu - to prostě nefunguje, ne v jejich případě.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Já nevím, ale slyšel jsem jenom bla bla bla... Takové kydy pouští do éteru každý rok každý tým, kterému se nedaří... 03

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    86.49.61.XXX
    Mám pocit, že stejné problémy řešili i vloni. A vysoká teplota v motorovém prostoru jeho životnosti asi neprospívá.... 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Ano, zdá se, že loňské tvrzení, že za všechno může Honda, nebylo tak úplně pravda. 05

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No nevím, ale problém na motoru měl být jiného charakteru a prý měnili preventivně, ne že by byl nefunkční. A to že Honda měla slabý agregát na věci nic přeci nemění.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Honda údajně loni měla nespolehlivý a slabý motor, Renault, měl občas problémy se spolehlivostí, ale výkon byl dobrý. tudíž se čekalo že přechodem z Hondy na Renault si McLaren pomůže pokud jde o ryychlost a spolehlivost, a TorroRosso se bude s Hondou trápit.

          Zatím se se spolehlivostí trápí McLaren, což ve mě vzbuzuje dojem že jejich agresivně stavěný vůz klade velký nárok na PU (loni na Hondu, letos na Renault).

          Naproti tomu TorroRosso je i s Hondou neskutečně spolehlivé a přitom mají výkonnost na střed pole, což je tedy minimálně pro mě zatím největší pozitivní překvapení testů. 01

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak kopat teď do Mclarenu je populární, tak si někteří poslužte. 04

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    90.176.113.XXX
    Takže McLaren ještě nemá dynamometr plné velikosti? Proč, když si hrají na top tým a testů moc není?

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      A k čemu by byl McLarenu dynamometr? Copak McLaren vyrábí motory? Dynamometr slouží k testování motoru!!!

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        90.176.113.XXX
        Už jen proto, aby v testech mohli testovat a ne stát v garáži. Ale má to samozřejmě i jiné přínosy.

        One of the areas that Mercedes got the jump on its rivals in the lead up to the hybrid era was the adoption of a chassis dynomometer, enabling them to understand the behaviour of the power unit whilst installed in the chassis.

        Ferrari, Renault and Honda continued to plug away with their standard dynos, but we understand that at least Ferrari and Red Bull
        now have their own chassis dynomometers, allowing them to dynamically simulate the power unit's behaviour.

        It’s understood that Renault’s updated power unit was signed off once fitted to the Red Bull chassis dyno, as Renault doesn't have space for its own at its factory in Viry.

        It is also believed that, while the Mercedes and Ferrari chassis dyno is software-based, Red Bull has renewed its simulator in order that it be linked to the chassis dyno next door, with inputs created by the drivers truly putting them ‘in-loop’ and giving an even more accurate model of how the energy recovery and brake-by-wire systems can be utilised throughout a lap for each driver.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Já bych za tím nehledal nic dramatického. Pamatuji si na první rok hybridů, kdy paradoxně Red Bull, který před tím vítězil, měl na testech největší problémy. Tady se v praxi popírá rčení některých naivků, že všechno se dá odladit na brzdě. Testy jsou prostě od toho, aby se vychytaly mouchy a týmy byly do závodů co nejlépe připraveny.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    Určitě není jenoduché zapracovat do monopostu nový motor s možná trochu odlišnými nároky na chlazení, ale na druhou stranu na mě Boullierovy komenty působí spíš rozpačitě než sebevědomě.
    "Ten pocit, kdy ti dojde, že vše nepůjde hodit na Hondu"...

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama