DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že se jich úprava pravidel týkajících se rovnocenného přístupu k odběratelům motorů netýká - Mercedes je údajně nikdy neomazoval ani v parametrech či dostupných módech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 05.03.2018 20:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2018 09:20
To nedává význam. Kromě Renaultu nikdo tovární… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 05.03.2018 10:04
No jestli může naskočit, může i teď. Ale nikdo se… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 05.03.2018 12:03
Základní pravidla jsou nastavena takto, motor se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  "Později", no pokud vím tak McLaren se třeba nedočkal nikdy. Prostě k tomuto nám schází i otevřená zpověď zasvěcených, jestli se zpřísnily pravidla a továrny to budou mít těžší, je to dobře, stejnej matroš a jeho užívání by měl být co nejvíce zaručen.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    FIA přehled má, má data týmů, takže ví proč to dělá, proč to nařídila.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Teď nevím, jestli mluvíš o sezonách do r2013, nebo o té jedné 2014. kdy měl Mclaren turbo od Mercedesu.
                    Do roku 2013 dojížděl Mclaren stabilně před továrním Mercedesem. Tedy nevidím, že by měli horší motor. ALe v podstatě si nekonkurovali.
                    V roce 2014 byli tak hrozně daleko, že byli na úrovni Wlliamsu. Mercedes jim klidně mohl bez obav dát lepší motor, než měli sami. Konkurencí nebyli ani omylem.
                    Jo, je otázka, jak by to vypadalo, kdyby si konkurovali. Tam věřím tomu, že by se Mercedes postaral o to, aby konkurencí už nebyli (jako s RB). Ale to už je co by bylo kdyby něco bylo.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      V roce 2014 pokud vím McLaren nedostával od Mercedesu v sezoně to co ostatní.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Pokud já si pamatuju, tak až od doby, co oznámil odchod k Hondě. Ale krk na to nedám. 03

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          To už se v roce 2014 samo vědělo, ale co to na tom mění?

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Tak tam to smysl dávalo, když nechtěli "předávat zkušenosti" Hondě. U tohoto případu to znevýhodnění nikdo nepopírá. I Honda už na konci sezony aktivitou s novými specifikacemi pro Mclaren nehýřila. Stav u STR asi taky nemusíme rozebírat. Očekávám, že to bude u RB letos podobně. Ikdyž s novým pravidlem to bude složitější. Tady se bavíme o stabilních zákaznících, nebo já to aspoň tak vnímám. 03

                            + 2 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • airwar1939

                              airwar1939

                              176.74.141.XXX
                              Zkušenosti Hondě stejně neměli jak předávat, motory Mercedes jsou pod správou lidí od Mercedesu, k těm lidi od McLarenu nemají přístup, jistě vidí ho v autě, ale data z motoru a servis dělá Mercedes.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Jasný, moc toho stejně nezjistitli, ale aspoň neměli důvod Mclaren nějak podporovat. Nebyl důvod do nich cpát nové specifikace.

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • airwar1939

                                  airwar1939

                                  176.74.141.XXX
                                  Otázka je co byla v roce 2014 nová specifikace. hardware se nemohlo v sezoně měnit, palivo a oleje měl McLaren od jiného dodavatele s kterým měl sponzorskou smlouvu, takže jediné co jim Mercedes nemusel poskytnout je nějaký update software. Ale je otázka proč? Mercedes bezpečně kraloval oběma šampionátům, a McLaren bojoval o páté místo s FI a občas dostal od Mercedesu kolo, nebyl důvod ho nijak brzdit. Krom toho v roce 2014 měl mít Mercedes cca 875 koní, a na 900 koní se dostal až v sezoně 2015, takže moc velké ty updaty z hlediska výkonu ani být nemohli.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    No to je otázka pro Mercedes. Řekl bych, že to byla malá pomsta za jejich odchod a kritiku. A mohlo jim být jedno, jestli Mclaren skončí za FI, nebo před FI.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • airwar1939

                                      airwar1939

                                      176.74.141.XXX
                                      Proč by se měli mstít? Z logiky věci byl odchod McLarenu k hondě velkým plusem, přišli o přímou konkurenci která měla výrazně větší potenciál je ohrozit než Williams a FI.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Ale nezapomněli si tenkrát postěžovat, že od Hondy budou mít tu pravou podporu, která jim chyběla. Dost dobrý důvod jim nedat poslední verze. 03

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                    • Iscarian

                                      Iscarian

                                      89.177.215.XXX
                                      Nevím, to asi ne. Ovšem pokuď se Mercedes chtěl kdy McLarenu za něco pomstít, tak se tak už stalo a to tak, že je nevzali zpátky, když McLaren utíkal od Hondy. 11 Ale neber to vážně...

                                      + 1 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              No já se bavím o všech zákaznících, i těch co budou měnit motor. Buďto mám nárok na ten samej matroš, nebo nemám.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Jo, tak by to asi fungovat mělo. Evidentně se tak neděje a Mercedes v tom není vyjímkou, jak jsme viděli loni. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Iscarian

                                Iscarian

                                89.177.215.XXX
                                To máš sice pravdu, ale je poněkuď naivní si myslet, že se továrna nebude nějak chránit.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                            • Iscarian

                              Iscarian

                              89.177.215.XXX
                              Ha, napsal jsem vlastně totéž... 18

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                          • Iscarian

                            Iscarian

                            89.177.215.XXX
                            Podrobnosti si už nepamatuju, ale pokuď je to pravda, tak to možná Mercedes udělal proto, aby se k Hondě dostalo co možná nejmíň informací prostřednictvím McLarenu o jejich motoru, ale jen spekuluju.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Naprosto přesně. O odchodu k Hondě se vědělo téměř celou sezónu, tak McLaren dostal pouze první vývojový stupeň a s ním pak odjel celou sezónu.
                          Smutné je, že se pamatuje pouze na ostrou Markovu rétoriku vůči Renaultu, ale že McLaren po roce 2013 (kdy se mu nepovedla šasí) pravidelně rýpal do Mercedesu, že proti tovární stáji nemají šanci, protože je nikdy nenechají vyhrát, na to se rádo zapomíná. Potom ty idylické řeči, jak je Honda to nejlepší a jak jejich motor rve motorové brzdy a půjdou okamžitě do čela ...
                          Mercedes určitě nečekal, že ostatní tu první architekturu motorů tak pohnojí, tak si v roce 2014 uvědomili, že asi udělali o parník lepší práci než konkurence. Tudíž bylo o důvod víc si dílo pohlídat.
                          Airwarova teorie o tom, jak si vše hlídají lidi od Mercedesu je napůl pravdivá, ale ono ne všechno jde "zadeklovat". A když někde nastane situace, že od půlky roku 2013 se to kolem jednoho vybarvuje jak na festivalu suši. Především pokud jde o asiaty, kteří jsou proslulí tím, že co mohou, to obšlehnou, si dá jeden safra pozor, jaké karty vyložit na stůl. Japonci jsou marní, pokud mají dělat nějaké technické řešení od píky, ale pokud mohou obšlehnout základ, tak umí velice rychle vše propočítat, pochopit a poté i v mnohém zdokonalit. V tom jsou potom už daleko hůře dostižitelní.

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama