DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že se jich úprava pravidel týkajících se rovnocenného přístupu k odběratelům motorů netýká - Mercedes je údajně nikdy neomazoval ani v parametrech či dostupných módech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se brání nařčení: naše zákazníky jsme v oblasti motorů nikdy neomezovali!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 05.03.2018 20:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2018 09:20
To nedává význam. Kromě Renaultu nikdo tovární… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 05.03.2018 10:04
No jestli může naskočit, může i teď. Ale nikdo se… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 05.03.2018 12:03
Základní pravidla jsou nastavena takto, motor se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Cituji "A právě že to logiku má a jednu jedinou, nikdo nebude posouvat motor výkonově "někam", když ho bude muset dát všem."

        A zase jsi šlápnul vedle, Mercedes či Ferrari posouvají výkon motoru proto aby Mercedes porazil Ferrari, a Ferrari porazilo Mercedes... Sauber či Williams ani pro jednoho z nich fakt nejsou konkurence.

        Konkurence by pro ně bylo kdyby dodávali motor RedBullu, ale jak jistě víš, to ani jeden z nich nehodlá dělat.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ale nešlápl, eliminuje to utrácení a vývoj motorů a to i časově. Takhle to Mercedes a Ferrari dělalo jen pro sebe a teď si to rozmyslí, když to budou muset dát všem. Tam je pointa. Přemyšlíš A a B a on je tam i C. Eliminovat vývoj motorů, i tohle je cesta. 11

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Pochop, že udělat 2 verze je dražší než jednu. A poskytnout W a FI stejně dobrý motor má jen výhody. Mají data z 6-ti vozů a ne jen ze 2. Jo kdyby byli W a FI konkurencí, jako kdysi Mclaren (nebo zmiňovaný RB pro Renault), dávalo by to smysl. Ale pro Mercedes je lepší, když dojedou za ním půl kola a potencionálně seberou bodík soupeřům, než kdyby ztráceli kolo celé. 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Přesně tak. 01

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Hoši vy jste "natvrdlí". Já o voze a vy o koze. 11 Holt se každej bavíme o něčem jiném. Posun motoru může být každých 14 dní a vytvrdíte, že je jednoduší to dát všem 8 než 2. Tak určitě....

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Posun motoru co čtrnáct dní je možný na základě softwarové úpravy ... což zvládneš za pár minut, a vzhledem k tomu že o motory týmu Williams a FI pečují motoráři od Mercedesu těch 14 dní mezi závody tak neveřím, že by to nezvládli. Výměna oleje v motoru se dělá prakticky co trénink, stejně tak u převodovky. Takže opět pokud je novější olej, nalije se tam novější, to opět není problém. A k palivu se snad nemusím vyjadřovat...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Pochop že vyrobit, udělat, dvě vylepšené verze mezí závody je rychlejší než 8.
              Stavá se , že vylepšení dostane jen jeden jezdec, protože pro druhého se to ještě nestačilo vyrobit. Jasně základ mají stejný,vylepšení však ne....

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To by vysvětlovalo rozdíl v jednom závodě (než se vyrobí zbytek). Ale koncern Mercedes asi nebude mít moc velký problém vyrobit 6 motorů.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Nepochopil....motor se posouvá každý závod. To není o motoru a výrobě, to mají naplánované, ale v těch jednotlivostech, na které přijdou při vývoji během, sezóny.... u sebe to použíjí hned je to jednoduché, rychlé , vše pod střechou... ale dát okamžitě dalším 3 týmům, už tak jednoduché nebude. Prostě se jim to ztíží...

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Jestli mne paměť neklame, měli 4 motory na sezonu. Ne každá výměna byla za novou specifikaci. Tedy se bavíme max o 1-2 závodech. A jestli mi chceš namluvit, že je problém za týden nakopírovat 6x nový software...

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ale šlápnul, a pořádně, Ferrari a Mercedes stejně vyvíjet dál budou, aby se porazili navzájem, a v letech 2014-2016 měl Mercedes takový náskok, že mu ani Ferrari nebylo konkurencí, naopak to že s Ferrrari občas bojoval Williams či FI jako rovný s rovným bylo pro Mercedes skvělou reklamou ... a pro Ferrari "potupou".

            Zkus mě posat termín, musí to dát "všem"? Podle mě to Ferrari musí dát jen Haasu a Sauberu... a kdo z nich Ferrari fakticky na trati ohrožuje? A Mercedes to musí dát jen Williamsu a FI... a co mě paměť říká, pouze Williams dokázal občas ohrozit Mercedes a to v letech 2014 a 2015, v roce 2016 a dále už ztrácel cca. 1,5-2 sekundy na kolo, a to rozhodně nebylo kvůli motoru.

            Eliminovat vývoj motorů může chtít FIA, ale to jí pak automobilky utečou. Automobilky to nechtějí, Mercedes chce porazit Ferrari a Ferrari chce porazit Mercedes.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Pokud budou vyvíjet motor, musí ho ale dát všem stejný co mají oni a to včetně softu. To věř že vývoj prodlužuje, než když si ladí jen pro sebe, pro dva motory. Myslím hlavně posouvaní v sezóne.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                83.208.30.XXX
                Pokud stejná software a stejné díly dají šesti motorům, po závodě mají z těch šesti motorů data a můžou je vyhodnocovat. Pořád je to pro fabriku lepší než si to škudlit jenom pro sebe a mít nedostatek dat. On je totiž problém v tom, že v každém software i u každého dílu se najdou chyby a tím provozem u více aut se na ně může přijít mnohem dříve, čímž se i fabrika může vyhnout problémům při závodech.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      FIA nemá ani tak snahu, aby fabriky odešly z F1, ale aby skákaly jak ona si pískne. Kdyby totiž fabriky z F1 odešly, stala by se z ní další nudná série provinčního významu s nulovou sledovaností a to je věc, kterou si soudruzi z FIA určitě nepřejí. Kdo by jim sponzoroval jejich dejchánky, kdo by jim platil ubytování v luxusních hotelích? Z těch pár peněz, které vyberou z doprovodných sérií, by měli akorát tak na stan, spacák vedle závodní dráhy a bagetu z levného bufáče..

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        FIA chce aby odešli tovární týmy a zůstali jen dodavatelé motorů... to by se jim asi i líbilo. Ale na to se jim logicky výrobci motorů vykašlou. Ti nemají důvod skákat jak FIA píská.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          V tomhle s tebou nesouhlasím. Když odejdou tovární týmy, zbyde 14 vozů na roštu. A je otázka, jestli by se neztáhli i s motory. Co pak? Všichni pojedou s Hondou? Kdo by se na to díval?

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak on by se někdo našel, kdo by využil toho, že muže naskočit do F1. A továrny neodejdou, protože by je to poškodilo, bylo by to "natruc"

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No jestli může naskočit, může i teď. Ale nikdo se do toho moc nehrne. Je to prostě drahý a vývoj na špici neskutečně náročný a dlouhý. Odchodem fabrik by se to nezlepšilo. Jen by to nahradila dominance RB. Možná by občas konkuroval Mclaren, ale většinou by to asi byla ještě větší nuda, než doteď.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            83.208.30.XXX
            Souhlasím s Tebou, že pokud fabriky odejdou, vezmou sebou i své zákaznické týmy a založí si vlastní sérii. Todtovi tak zůstane z motorářů akorát Honda a jinak nic.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama