DISKUZE K ČLÁNKU Hlasy proti testování v Bahrajnu: "Je to brutální, kolik věcí sem každý den pro auto dorazí"

Týmy dnes kvůli sněžení v Barceloně vysedávají v garážích a mrhají tak cenným časem i penězi. Opět se začalo hovořit o tom, zda by nebylo lepší přesunout předsezónní testy na Střední východ. Ne všichni s tím ale souhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hlasy proti testování v Bahrajnu: "Je to brutální, kolik věcí sem každý den pro auto dorazí"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 01.03.2018 08:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovali 3 lidé) 28.02.2018 15:49
Takže si vlastně nestěžují, že by to bylo… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 28.02.2018 16:55
Při omezeném počtu testů mi přijde ten Bahrajn… »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 28.02.2018 16:59
Jestli to někomu za to stojí, tak ať ty tryskáče… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Nevím jestli je to jasně daný v pravidlech, ale co kdyby si každej tým jel tam kde mu to vyhovuje? Př. McLaren do Bahrajnu, Haas do Španělska a 3. klidně zas jinam, když by chtěl. Každej by byl spokojenej a případně by byla jen danýho týmu kravina, že nejel tam kam soupeř - kdyby někdo mlel jak to má danejj tým lepší než 2.

    Neví někdo jestli je tohle miožný?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      To by bylo nákladama ještě o dost dražší kdyby si každý pronajímal vlastní okruh. Vydělalo by na tom tak Ferrari, které má ve Fioranu vlastní 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.247.XXX
        Není to vůbec o tom, ale o dohodě - jak můžeš vidět v článku, tak Haas s FI by byli pro Evropu a našli by se další. Týmy co jedou na plno o titul by určitě šli do Bahrajnu protože chtějí mít vše vymakaný a né ztrácet dny jako dneska.
        Tedy by si náklady rozdělili, akorát né tolik týmů a určitě i Ferrari by v tuhle dobu zvolilo Bahrajn.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ferrari ten bahrain už několikrát navrhovalo, alespoň pro ty první testy, ale jak to navrhuje ferrari...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      90.176.113.XXX
      To by měly bohatší týmy výhodu, takže by s tím chudší týmy nesouhlasily.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Při omezeném počtu testů mi přijde ten Bahrajn také jako dobrý nápad. Brojler v tom má naprostou pravdu.
    Vyjádření Haasu mě nepřekvapuje. Ale vzhledem k tomu, že skoro všechny díly letí z Anglie a jen malá část z Itálie, to by byl takový problém, aby se na jednom místě sešly (např. Frankfurt) a odtamtud letěly hromadně. Prostě by se udělala denní linka, která by stála určitý obnos a všichni by se na tom podíleli stejnou částkou a mohl by využit až desetinu možné váhy nákladu. Respektive i kdyby fabriky chtěly vypravovat své letadla extra, tak by se domluvilo alespoň pět menších a stále by to vyšlo levněji.
    Ze strany Haasu mi to tedy opět přijde stejně trapné, jako vyjádření, kdy očekávali za své peníze obrovskou podporu Ferrari. Opět to má podobný socanský podtext.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Takže si vlastně nestěžují, že by to bylo neskutečně drahé, ale že by museli změnit své procesy a nemohli dovážet díly každý den. Jako chápu že F1 je tvrdý sport a rozhodují sebemenší detaily, ale posílat tryskáče každý den tam a zpátky kvůli pár dílům, to by jim za to fakt stálo?

    Takhle mají testování sice "za rohem", ale ty podmínky pro závodění jsou zase nepoužitelný. Letos více než jindy, ale na chlad si stěžovali vždy.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Jestli to někomu za to stojí, tak ať ty tryskáče posílá. Já Haasu fakt nějak nerozumím. Už delší dobu nevím, co si o nich mám myslet. Kdykoli přijde řeč na peníze a možnosti velkých stájí, jsou první, kdo brečí.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já nevím, ale selským rozumem počítám, že ty prostoje stojí více než každodenní letecké spojení s Bahrajnem, protože takhle stojí celá fabrika s několik sty lidí. Navíc, kdyby se týmy domluvily, určitě by se našla nějaká nízkonákladová letecká společnost, která by v období testů byla ochotna lítat každou noc do Bahrajnu. Posbíraly by se díly pro všechny týmy, za pár hodin by byly v Bahrajnu a rozpočítání nákladů by určitě nevyšlo o moc dráž než autem do Španělska.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        No jo, ale víš jak to je - v letadle to pomotají, pak nasadí třeba Mercedesí díly Sauber a bude rychlejší. A máte to zadarmo! Jak by k tomu Méďa přišel, aby ho porazil papírově horší team?
        Nehledě na to, aby měl někdo v letadle agenta. Díly si obšlehne fixkou na papír a je to v pé.deli, pane hrábě!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Počítám že stejně jako s tím autem, i v tom letadle by byl ke každé zásilce doprovod a balíky by byly zapečetěné.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama