DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den testů v chladné Barceloně nejrychlejší Ferrari před Mercedesem

V úterý pokračuje 2. dnem předsezónní testování týmů Formule 1. Počasí je však chladné, v noci dokonce sněžilo a piloti měli na dráze problémy s tím, aby přiměly pneumatiky Pirelli správně fungovat. Jak den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Druhý den testů v chladné Barceloně nejrychlejší Ferrari před Mercedesem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 28.02.2018 07:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 27.02.2018 18:25
Tak proč jezdí a měří a zkouší různé pneumatiky ?… »
» johnny83 (Hlasovali 2 lidé) 27.02.2018 11:52
Pirelli by mělo udělat i zimní gumu, evidentně je… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 27.02.2018 12:26
Tak Alonso měl včera viditelně pravdu, když říkal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

johnny83

johnny83

193.86.226.XXX
jo tak to bylo myšleno jen ze srandy, když včera sněžilo... takže fakt regulérní zimní se vzorkem 12 ohledně tý hypersoft si nejsem jistej, určitě tam bude nějaký teplotní okno, ve kterym ta guma funguje. řekl bych že při teplotách kolem 0 nemá šanci se zahřát na provozní teplotu. sebeměkčí letní guma taky při 4° ztvrdne a nefunguje, takže bych čekal něco podobnýho i tady. A jak se říká, v zimě by byla lepší zimní guma s letnim vzorkem než letní guma se zimním vzorkem 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Za mě Mclaren udělal několik zásadních chyb:
Neměli si brát tak dobrého jezdce jako je Alonso (jak je zpětně vidět - nebo ho nějak uklidnit), navíc s jeho povahou tak předčasně - založili to na optimismu, že Honda bude ihned dominantní a jakmile nebyla stáli proti ní i pravidla ohledně vývoje a bylo to strašné ... rozložili spolupráci a ....
Nyní mají zákaznické motory, za které platí a už to nemají pod kontrolu - jsou v rukách Renaultu místo aby spolupracovali s Hondou jako tovární tým
Je to škoda - to partnerství bylo legendární ... tehdy se říkalo, že má Honda keramické hlavy válců ... nebo písty - už nevím jistě
Denis svůj podíl prodal a v tomhle bych na něj dal i když jeho čas už minul stejně jako Bernieho, ale... dokud to nebude jiná série o což se sice majitelé pokoušejí, ale zatím to není a málo kdo z fanoušků to chce tak měli raději vytrvat a né se nechat zbláznit
ToroRoso si raději vzalo lacinější jezdce, kteří budou testovat ... a udělají pro Hondu lepší práci, než hvězda, která je frustrovaná

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
Mě přijde zajímavé že TroRosso jezdí hodně kol a celkem slušně ... Vypadá to dobře
Mercedes, Ferrari a Redbull jezději také hodně ...
Mclaren je neznámá veličina ... jezději méně a nasazují nejměnkčí pneu a něco ve srovnání s ToroRosso asi přidá Alonso a možná i Vandoorn, ale ještě se uvidí - McLaren slabý asi nebude, ale že by byl silný se moc nezdá a u ToroRosso se zas nedá vyloučit, že se nakonec posunou dozadu - ale zdá se že jsou spolu s Hondou velice systematičtí a ... pracují nejen na letošku ale na celkové přípravě pro Redbullu případný přechod ... zdá se že honda se konečně chytla a půjde za titulem :) ... jestli tedy F1 zcela nepřeorají - což by Hondě asi tolik nevadilo - vyrábí jednoduché motory pro jiné série, ale tím by se znehodnotilo srovnání technologií

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nemyslím si, že o tom to je, kolik najedeš. Když Mclaren měl Hondu, tak taky když se motor neměnil, tak toho nakroužili hodně.Rozhodující je jedno a to jak to pojede.
To že Honda měla špatný motor a to včetně koncepce, je dnes zcela známo a nejde to zpochybnit ani o milimetr. Určitě ale Mclaren taky udělal chyby, nakonec kdo je nedělá, bohužel díky motoru to nešlo napravit. Buďme rádi že Honda šlape.Hodnotil bych až posléze....po třech závodech, 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Testy se zatím vyvíjejí docela hezky i přes to počasí. Jen mi nedá se pozastavit nad McLarenem. Zatím to vypadá jako dílo smůly, ale jestli to bude takhle dál pokračovat, asi trochu začnu pochybovat o tom, že Honda byla jediný jmenovatel těch 3 let bídy. Honda se přemístila do zázemí Red Bullu a najedou oba piloti Toro Rosso najedou každý skoro tolik, co najel McLaren za oba dny. Tak snad už se zítra předvedou ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Týmy se ale některé věci o svých monopostech už dozvěděli a to je podstatné.Dokud nevyzkoušíš na trati nevíš.Pokud někdo má někde chybu, už se o ní nejspíše dozvěděl. Nějaká porovnání už taky jsou. Maximalní výkonost nepoznáme, to nebylo nikdy, ale kdo může zajet rychlé kolo a kdo ne, kdo se trápí, už se v tomto týdnu narýsuje.Tak snad to nesleduješ poprvé...nakonec... asi se každej bavíme o něčem jiném.Někdo jezdí rychleji a někdo pomaleji třeba o vteřinu, vteřinu a půl, dvě... a to něco naznačí, ač v závodě to platit nemusí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Žádnej, to je snad jasný a i to tam píšu,

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak předpokládám, že i ty víš, že týmy ted zdaleka nejezdí na plno pokud jde o jedno rychlé kolo, ani pokud jde o delší stinty. A že motory neběží na plný výkon, a že ani aero se neblíží tomu co nasadí na konci testů testů, natož za měsíc při prvním závodě v Austrálii.

Vaše práce je super, ale jediné co se z toho jak zatím testy probíhají da poznat, je to kdo má nějaké větší problémy, ale výkonnost rozhodně ne.

Nebo mě chceš tvrdit, že si na základě prvních dvou dní testů, troufneš tipnout jaké bude výkonnostní rozložení v Austrálii.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A kolik závodů myslíš že se pojede při teplotách od nuly do deseti stupňů.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hele nech toho. Nejsem zvyklej s tebou souhlasit a dávat ti +. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
04 Přesně tak a kluci , i když je to nedůležité a irelevantní to sledují taky. Ach jo... 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já jsem rád, že sis s tím dal tu práci. Myslím si, že i v té zimě v tom budou rozdíly. Ikdyž ne odpovídající. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
díky

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Že se s tím vůbec celý den babráme, že? 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak proč jezdí a měří a zkouší různé pneumatiky ? Jo že to pak nevyužíjí v závodech v teple, to je jasné, ale jinak ty data nejsou v žádném případě nedůležitá a nějaký rozdíl v těch pneumatikách také bude a ne že ne. 04

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Také se domnívám, že vzhledem k tomu jak jsou ty vozy syrové, vzhledem k počasí, ale i vzhledem k radikálně rozdílné délce stintů je jakákoli zmínka o časech, natož o směsích na kterých byly dosaženy naprosto nepodstatná. První reálně použitelná data nám týmy nabídnou v druhé polovině příštího týdne.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jestli netušíš co to slovo znamená, můžu použít i opis

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Díky za mínusy ty irelevantní. 11 Dáváš to podle nicku viď. 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Problém s výfukem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
při těhle teplotách je to v podstatě irelevantní...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama