DISKUZE K ČLÁNKU Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá později

Renault se v prvních závodech sezóny bude držet při zemi - u svých pohonných jednotek se chce soustředit zejména na spolehlivost, výkonnost přidá později v jejím průběhu. S jakým výkonem začne?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault sahá ke kompromisům: v prvních závodech spolehlivost, výkon motoru přidá později

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 27.02.2018 15:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» fifo (Hlasovali 2 lidé) 26.02.2018 11:53
to je zasa studena sprcha od nich. v preklade to… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 26.02.2018 09:40
No pokud Mercees pojede tak jel doted, tzn.… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 26.02.2018 09:43
Nejde o skarohlidy. U Hondy se uvadi, ze meli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Výkon jako v Abu Dhabí? No to není nejlepší novinka. Po tomto prohlášení nezbývá než doufat ze Abotebul “blafuje”. Nebylo by to poprvé. I loni tvrdil, ze v sezóně již nepřijde žádné zlepšení a nakonec přišlo v USA a ne malé. Každopádně 1. Den testu je zatím pozitivní... ale hoši by ve Víri měli makat!!!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud pravidla používání čtvrtého a dalšího motoru umožňují, těžko to nazývat podvodem. To by v loňském roce podváděla polovina startovního pole.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No tak už se nám vyjasňuje, jestli měl pravdu Marko, nebo Horner. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    K té jízdě na více motorů.....ono je to problém nastavit, když nejdříve musíš spotřebovat ty 3 a ono každej z těch nových motorů, to jest druhý a třetí je už vylepšený. Taky kdyby to naplánovali, což lze tak se to časem prosákne a je to podvod. To lze udělat spíše ke konci šampionátu a spontálně.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Podvod jak? Pravidla jasně říkají že jezdec má tři motory na sezonu a za každý další vede k trestu na startu, takže by tohle počínání bylo zcela v rámci pravidel.

      To je stejné jako třeba faul ve fotbale, kde pravidla jasně definují co je faul a jaký by za to měl přijít trest, a hráč se musí rozhodnout, zda mu ten faul stojí za to.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Podvod tak, že by to naplánovali a šli proti duchu pravidel.On by šel udělat i jeden motor na jeden zavod a startovat poslední....a vyhrávat. Ty tři motory je součást soutežení a proto byse to mělo dodržet a ne vymyšlet jak to obejít.Podvod na sport by to byl jednoznačně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          F1 je celá založená na tom, jak obejít pravidla. Dělalo se to vždy a bude i dál. Klidně může někdo použít 20 motorů. Když si bude myslet, že tím získá tolik výkonu navíc, že vyhraje z posledního místa... Podle mne dost naivní představa. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    to je zasa studena sprcha od nich.
    v preklade to znamena: vykon necakajte, a snad tam najdeme nejaku spolahlivost

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Výkon je i o tom, kolik motor vydrží.Podobně mluví i Mercedes, díky třem motorům a úpravě pravidel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Nepropocitaval jsem, ale bylo by zajimave udelat analyzu, jestli by se nevyplatilo jezdit na max. vykon, brat prvni mista a sezonu nejet na 3 motory, ale treba na 4ks. Je otazka co se vyplati vice. Predpokladam, ze i z posledni pozice se na nekterem okruhu stale podari Mercedesu dojet na bodech, takze ty 4 motory by jeste mohly byt u nekterych tymu zamer. Je otazka, jestli by takto treba nemel Renault jet, protoze mam obavu, ze kdyz bude ztracet treba tech 100 koni na Mercedes, ze moc bodu neziska a ze bude spolehlivy mu bude k nicemu. Verim, ze RB by dal prednost tomu, jet s motorem na max. vykon. Pokud jeste Renault rika, ze s tim motorem najel 11x vice nez drive, nechapu proc motor ted setri a chce jet s lonskym snizenym vykonem.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Tak u týmu který nepojede primárně na titul bych tuhle strategii rozhodně očekával, ono odjet z jedním motorem sedm závodů, a nebo jen pět či čtyři bude dost zásadní rozdíl pokud jde o nastavení výkonu. Podle mě je rozhodně lepší obětovat jeden či dva závody za sezonu, ale ve zbylých mít výkonnostní bonus 0,3-0,5 sekundy na kolo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ajajajajaj, toto mezi řádky nezní moc dobře.
    Nakonec budou mít pravdu těch pár škarohlídů tady že bude Honda na tom stejně nebo líp než Renault. 10
    No uvidíme, ale jestli fakt mají výkon jako na konci minulého roku, tak je to špatné.
    Otázka je ještě jaký výkon na konci minulého roku? ... ten zvýšený, nebo ten přiškrcený?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Renault jel asi jako FI, no a RedBull o dost nestíhal Mercedes. Ten výkon pro začátek asi není dobrá zpráva, motory Mercedes a Ferrari totiž výkonnostně na místě nejspíše nezůstanou, i přes nutné zvýšení spolehlivosti.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        No pokud Mercees pojede tak jel doted, tzn. pridaval motoru vykon a spolehlivost mel, tak kolik bude ztracet Renault od prvnich zavodu 100koni? S timto si nekdo mysli, ze muze byt RB a McL nebo tovarni Renault konkurenceschopny a tlacit na Mercedes? Vypada to, ze jedine Ferrari bude tlacit na Mercedes. Jsem zvedav, pokud Mercedes prida vykon, jak na tom bude netovarni B-tymy Merecdesu vs A-tymy Renaultu.
        U Hondy u nataceciho dne jeli rovnez v konzervativnim rezimu, takze cekam ze i v testech pojedou na zacatku v podovnem rezimu, ale pocitam ze na tom budou lepe nez loni, takze nakonec muze mit Honda v TR podobny neli stejny vykon jako Renault. Minimalne tedy v testech, mozna v prvnich zavodech. Uvidime, jak tymy pokrocili se sasi.
        Tyto testy budou zajimave, protoze by meli aspon Tymy Mercedes, Ferrari a Renault mit velmi dobrou spolehlivost. Renault rika, ze na tom motoru delal 2 roky, takze by vsechno melo jet vyborne a meli by jsme auta videt na draze casto. u Hondy je to s otaznikem, ikdyz dle tovarny by problem byt nemel

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Nejde o skarohlidy. U Hondy se uvadi, ze meli podfinancovano a meli snad o polovinu lidi nez zabehle tymi. Takze se problemy dali cekat a vysledky nebyly takove jake by jsme chteli. Uvidime ted, kdyz projekt nabira znalosti a zkusenosti. Mel by jit dopredu a mel by spicku dotahovat. Letosni plan je hodne slusny a pristi rok se ukaze. Pokud Honda rika, ze standardne to chce tak 5 let, tak by nas meli cekat mnohem lepsi roky, ale nekteri to nechteli slyset. Jak to dopadne se teprve ukaze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Ale u renaultu to taky (aspoň na začátku) podcenili - podfinancovli, horší vybavení, míň lidí, atd.
        Jestli ale ranault zůstane u výkonu z r.2017 skoro půl sezony a meďour pojede naplno od začátku, tak možná ta FI bude bojovat o 3. až 4. místo celkově 03
        Zase .... McL byl někde vyrovnaným soupeřem FI i s MNOHEM slabším motorem, takže nevím ....

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama