DISKUZE K ČLÁNKU Výrobci motorů své odběratele ochuzovali o výkon. FIA jim chce pomoci, mění pravidla
Výrobci pohonných jednotek musí sice zákazníkům dodávat stejný hardware, cestičky k vyšší výkonnosti si ale přesto dokážou najít. Proto se na ně Mezinárodní automobilová federace (FIA) zaměřila v nejnovější úpravě technických pravidel, aby se situace vyrovnala.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Výrobci motorů své odběratele ochuzovali o výkon. FIA jim chce pomoci, mění pravidla
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
14:13 23.02.2018 194.228.59.XXX
Menno Coehoorn 14:02 23.02.2018
Však automobilky najdou cestu, jak FIA přijde zkrátka. Respektive Shell nemá na FIA žádnou povinnost, takže může dodávky paliva ocenit na 20 milionů dolarů za rok a u Ferrari to dodávat za logo na šasí jako jeden ze sponzorů. A už vidím Haase, jak běží sprintem pro šek ... :-)
Však automobilky najdou cestu, jak FIA přijde zkrátka. Respektive Shell nemá na FIA žádnou povinnost, takže může dodávky paliva ocenit na 20 milionů dolarů za rok a u Ferrari to dodávat za logo na šasí jako jeden ze sponzorů. A už vidím Haase, jak běží sprintem pro šek ... :-)
Menno Coehoorn
14:02 23.02.2018 46.13.136.XXX
V članku chýba vyjadrenie,že zakazníci Mercedesu mohli rýchly motorový mód použiť iba vo chvíli ,keď za nimi bolo Ferrari a bolo potrebné aby Ferrari za sebou čo najdlhšie držali. Inak je to pravidlo uplne mimo. Neviem prečo by mal Shell dodávať Haasu rovnaké palivo,keď to Haas nezaplatí. Alebo prečo by z rovnakého dovodu napriklad servis motorov mali robyť rovnaký.
jon
14:00 23.02.2018 194.228.59.XXX
Nejsem si úplně jist, zda se to setká s pochopením automobilek. Aby to ve finále neskočilo tak, že zákazníci dostanou "plnou palbu", ale v loňském provedení. Automobilky to zdůvodní tak, že to je odladěný produkt a je k dispozici za přijatelnou částku, což je další hlavní idea tohoto manifestu FIA.
Případně to automobilka udělá tak, že bude hardware a software zvlášť, kdy bude balík HW + základní SW za požadovanou cenu FIA a kdo bude chtít Q3 mapy a ostré palivo, nechá za to třeba 3x tolik. Nepohne se to nikam a Liberty bude mít ještě ostřejší nůž na krku.
Holt zase v tom pařížském panoptiku někdo měl dlouhou chvíli a nevěděl, jak okořenit už tak dost ošemetnou situaci.
Případně to automobilka udělá tak, že bude hardware a software zvlášť, kdy bude balík HW + základní SW za požadovanou cenu FIA a kdo bude chtít Q3 mapy a ostré palivo, nechá za to třeba 3x tolik. Nepohne se to nikam a Liberty bude mít ještě ostřejší nůž na krku.
Holt zase v tom pařížském panoptiku někdo měl dlouhou chvíli a nevěděl, jak okořenit už tak dost ošemetnou situaci.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek