DISKUZE K ČLÁNKU Výrobci motorů své odběratele ochuzovali o výkon. FIA jim chce pomoci, mění pravidla

Výrobci pohonných jednotek musí sice zákazníkům dodávat stejný hardware, cestičky k vyšší výkonnosti si ale přesto dokážou najít. Proto se na ně Mezinárodní automobilová federace (FIA) zaměřila v nejnovější úpravě technických pravidel, aby se situace vyrovnala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Výrobci motorů své odběratele ochuzovali o výkon. FIA jim chce pomoci, mění pravidla

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 26.02.2018 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 4 lidé) 23.02.2018 15:48
GRAHAM 14:36 23.02.2018 Já to beru tak, jak by… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 23.02.2018 17:34
Jen ať maže, aspoň zde bude slušná diskuze,… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2018 09:13
Jirka_1: Já si naopak myslím, že pokud někdo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Menno Coehoorn 14:02 23.02.2018

    Však automobilky najdou cestu, jak FIA přijde zkrátka. Respektive Shell nemá na FIA žádnou povinnost, takže může dodávky paliva ocenit na 20 milionů dolarů za rok a u Ferrari to dodávat za logo na šasí jako jeden ze sponzorů. A už vidím Haase, jak běží sprintem pro šek ... :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Menno Coehoorn

    Menno Coehoorn

    46.13.136.XXX
    V članku chýba vyjadrenie,že zakazníci Mercedesu mohli rýchly motorový mód použiť iba vo chvíli ,keď za nimi bolo Ferrari a bolo potrebné aby Ferrari za sebou čo najdlhšie držali. Inak je to pravidlo uplne mimo. Neviem prečo by mal Shell dodávať Haasu rovnaké palivo,keď to Haas nezaplatí. Alebo prečo by z rovnakého dovodu napriklad servis motorov mali robyť rovnaký.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Nejsem si úplně jist, zda se to setká s pochopením automobilek. Aby to ve finále neskočilo tak, že zákazníci dostanou "plnou palbu", ale v loňském provedení. Automobilky to zdůvodní tak, že to je odladěný produkt a je k dispozici za přijatelnou částku, což je další hlavní idea tohoto manifestu FIA.
    Případně to automobilka udělá tak, že bude hardware a software zvlášť, kdy bude balík HW + základní SW za požadovanou cenu FIA a kdo bude chtít Q3 mapy a ostré palivo, nechá za to třeba 3x tolik. Nepohne se to nikam a Liberty bude mít ještě ostřejší nůž na krku.
    Holt zase v tom pařížském panoptiku někdo měl dlouhou chvíli a nevěděl, jak okořenit už tak dost ošemetnou situaci.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No zajímavé, určitě pro odběratele dobrá zpráva, teď jde o to jak moc je to taky vymahatelné. Docela by mě zajímalo kdo konkrétně se cítil být takto "handicapován".

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    A že by měli poskytovat týmům i náhradní díly tam není? 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama