DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso si pochvaluje první "perfektní" test s Hondou v Misanu + FOTO

Jak hodnotí Toro Rosso první jízdy s pohonnou jednotkou Hondy během natáčecího dne v italském Misanu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso si pochvaluje první "perfektní" test s Hondou v Misanu + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 23.02.2018 14:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasovalo 8 lidí) 21.02.2018 20:51
pánové, tohle ale nic neznamená. Uvědomte si ře… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 21.02.2018 19:00
Já vám to říkal... :-D »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 22.02.2018 08:27
Ono je možné a i reálné, že Honda využila loňský… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Á, Majkova formulová dvojčlenka a trojčlenka.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi 09:18 22.02.2018
    Ale obhájil, Adi, obhájil. 04 Ty čísla byla na srovnání začátku a konce sezony u stejných jezdců. Tedy jestli některý jezdec ztrácel 0,5s (a on u RB neztrácel), pak na začátku i konci sezony. Nebo mi řekni, který z nich zapomněl během sezony, kde je pedál plynu. 12
    Stejně jako jsi nevysvětlil, proč ztratil RB v posledních 2 závodech 0,5s na kolo. Abiteboul to ví a řekl to, ale chápu, že se ti to nehodí do tvých 100 koňových odhadů ztráty Hondy na Renault. To sis totiž pouze vycucal z prstu. Nebo jsi použil tu svoji kouzelnou lampu? Nebo křišťálovou kouli? To mi rozhodně ty mé ODHADY na PŘIBLIŽNÉ ztráty dávají větší smysl, zvlášť když odpovídají jedinému zveřejněnému měření. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    air - tak když pro zájemce o vstup platí nějaké omezení a dotyčnej se tomu úmyslně vyhne jenom aby získal výhodu, to není podvod... typický názor mcl fan...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To jumpman: podvod by to byl proč? Každů může vyvíjet cokoli a jakkoli, pokud není součástí Formule 1, až se součástí Formule 1 stane musí jet podle pravidel.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    46.135.36.XXX
    Jinak bude zajime letos srovnat motor Renault vyvijen 2 roky, tedy dle vyrobce motor ktery zacli vyvijet v roce 2016 a Hondu ktera motor pripravila pres zimu. Bude zajimave sledovat jak vykon tak spolehlivost. Tyto vlastnosti vzhledem k dobe vxvoje bzdou zajimave a urcite hodne napovi RB co muze cekat pristi rok

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    airwar - a nebyl by to tak náhodou podvod? Nemyslím si, že by to bylo až tak jednoduchý vstoupit takhle jako z ničeho nic, myslím, že by si je FIA celkem proklepla, navíc pokud chtěli by chtěli vstoupit, tak by o tom musel vědět minimálně mcl a ikdyž ten má bohaté zkušenosti s podvodama tak pochybuju, že by to utajili víc jak dva roky, že mají dokumentaci ferrari neudrželi ani půlku sezony...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To Jumpman: dokud hondaa nevstoupila do Formule 1 oficiálně jako dodavatel motorů, mohla vyvíjet a testovat dle libosti, klidně mohli v japonsku honit motor v roce 2014 a 2015 dle libosti, a na konci roku 2015 oznámit že v roce 2016 vstoupí do F1. Pochopitelěn v momentě kdy už řekli, že budou v roce 2015 na roštu, měli při testování motoru omezení.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To Limbi: tu informaci že Honda nasadila pro testy loňský motor jsi četl kde?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    limbi - nemyslím, že by jeli s loňským motorem, to byla varianta, kterou chtěli uplatnit, kdyby se jim nedařilo s motorem pro tuto sezonu a myslím, že by to byli řekli, kdyby jeli s loňskou specifikací
    Situs - se poměrně pleteš, pokud měli zájem o vstup, tak museli dodržet regule FIA, takže mohli testovat na stolici, ale nemohli s tím jezdit po tom tvojem dvorku. Naopak, kdyby vstoupili v podstatě na stejné startovní čáře jako ostatní výrobci, ale nevrhli se hned k mcl, ale jezdili by se stájí z konce pole, tak mohli testovat kolik motorů chtěli a měli by i srovnání, kam se sunout...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    jumpman: Nezapomeň, že Honda dala Toro Roso loňský motor, který je vyhcytaný sezónou u McLarenu (akorát bez výkonu). McLaren nevyjel z garáže rok první a třetí, kdy Honda stavěla komplet nové motory.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    jumpman: Namyslím že Honda měla do F1 vstoupit ještě o rok dříve, naopak měla jezdit u nich na dvorku tak dlouho dokud nebyla připravena s dostatečně dobrými čísly, tam se jich tatiž žádné omezení netýkalo a měli toho pořádně využít. To že s tím co měli vstoupili do F1 zazdili veškerou svou potencionální výhodu.

    Jinak minulej rok Honda opět totál selhala kvůli tomu že komplet měnila koncept, proto jsem mluvil o roku 2016 kdy koncept neměnil a letos je v trochu podobné situaci jako tehdy,

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    el - to víš že nebyl, to byl požadavek mcl a jenom honda si neuvědomila na co kejvla. Ferrari taky první sezonu šlo cestou co nejmenšího motoru za cenu nižšího výkonu a málem jim ujel vlak.
    Problém hondy byl hlavně v tom, že jak vypadla z kolotoče F1, tak si evidentně nebyla schopná spočítat, kam se technologicky F1 za tu dobu posunula a to přesto, že měla data o mercedesu. Honda měla vstoupit už v roce 2014 (kdy podle svých slov měli motor na brzdě, ale ještě neměli "požadované parametry") ale ne do mcl, ale do caterhamu, kterej krachoval, nebo jiného malého projektu, kde by za peníze co dali mcl mohli mít v klidu pojízdnou laboratoř a hned by viděli, co mají kde udělat jinak...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    46.135.36.XXX
    Adi. Je mi vcelku jedno proc a o co se chces sazet. Celou lonskou sezonu a od tebe i asi dnes uslysime, ze Renault je blize Mercedesu nez Honda k Renaultu. No pro me jsou zatim zajimava jen data AMuSu, protoze to neni PT a ten rika, ze na konci sezony byla Honda Renaultu blize. Ted to vypada, ze Renault nasel pres zimu cca 50 koni a Honda cca pres 60. Takze ty tvy 100 nalezy jsou nesmysly.
    Osobne jsem zvedav, kolik kdo bude ztracet na maximalce, kolim bude ztracet McL a kolik TR.
    Muj ohdad je cca McL 6-7 km/h a TR 10km/h. TR bude proste blize😀

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    46.135.36.XXX
    Ja si myslim, ze to take Honde prospeje. Honda dodá motor a TR kolem neho stavi sasi. U McL to mohlo byt a asi i bylo jinak, McL mohl a asi i Hondu tlacil nekam kam potreboval.
    Ted trochu spekulaci. Slysel jsem ze McL pro Hondu snad v pocatcich vyvijel MGU-H spolu s dalsima společnostmi. Co je na tom pravdy? Ze by koncept ZERO nebyl tedy jen napad Hondy?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Já samozřejmě chválím Hondu a jsem rád, že se jim podařilo odjet 100 Km bez potíží. To je povzbudivé. A i chápu fanoušky Hondy, kteří věří, že Honda našla přes zimu cca 80 - 100 ps a je těsně za Renaultem. Klidně se vsadím, že Renault je Mercedesu blíže než Honda Renaultu, škoda, že to nikdy nikdo nespočítá. Jen Mike a El znají přesné výkony PJ, El na to má metodu ala Aladinova láhev a jeho přání je mu skutečností. Mike má erudovanou metodu, která v přímé úměře kvalifikačních časů a naposled dokonce na základě ztráty v závodě přesně dokáže určit výkon dané PJ... proč může být v kvalifikaci na stejném autě rozdíl mezi piloty klidně 0,5s sice již nějak neobhájil, ale to neva :) Teď vážně. Jestliže budou všichni výrobci do 50 ps v kvalifikačním režimu, tzn cca do 25 ps v race režimu, bylo by to ultra super a uvidíme skvělou sezónu.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    situs - tak když loni nebyl schopnej mcl odjet ani ten filmovací den, tak proč ne

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tady už se vážně dělaj závěry z filmovacího dne kde krom slov nevíme vůbec nic? Vždyť kdyby neuniklo z Itálie o tom jak na filmovacím dni Ricci boural tak to nejspíše dodnes nevíme, počkejte si co nám STR na té trati předvede, ostře se jede už za měsíc.

    Jinak nevím co čekáte od Hondy vy, ale rozhodně tu nikdo nečekal že by nezvládli filmovací den. Když si vezmete rok 2016 kdy Honda neměnila koncept tak došlo ke stabilizaci výkonu i spolehlivosti, ovšem na nedostatečných úrovních. McLaren tehdy skončil na 6 místě a získal 76 bodů, jestli STR s Hondou toto také dosáhne, myslím že to bude megaúspěch, já to od nich nečekám.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    el - tak mě je to jasný, navíc je potřeba k tomu přistoupit v relativních číslech, protože ztrácet 20 koní na 950 není to stejný jako ztrácet 20 koní na 700....
    Mě jde jenom o to, že si myslím, že Hondě spojení s TR bude svědčit mnohem víc než mcl a půjde rapidně nahodu...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    46.135.36.XXX
    Kluci neblbnete, ty odhady jsou jen odhady. U ty Hondy to bylo cislo hodne na vode. Klidne to muze byt mene a klidne i vice. U Renaultu je to zatim vice jak 950. Pockejme na testy. U Hondy bude dulezite, jestli to pojede spolehlive od zacatku a jestli prijde slibovany upgrade. To by pak vse ukazovalo, ze prechod RB na Hondu bude bez problemu. Do poloviny sezony nez dojde k nasazeni noveho motoru nebo az tretiho to berte spise jako vyvoj nutny pro RB.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    graham - pokud renault řekl, že má přes 950, tak to rozhodně není 960...
    Je jenom přirozené, že se jednotky budou stále víc vyrovnávat a honda má pořád největší prostor pro zlepšení. Navíc si nemyslím, že v autě byla loňská jednotka, tahle možnost byla zmíněna jenom jako varianta při scénáři, kdy by nejnovější specifikace neměla spolehlivost, což si měli, dle mého názoru, na tom filmovacím dnu ověřit. A pokud red bull hondu chválí, tak to asi nebyl žádný propadák. Uvědom si, že renault s red bullem ukončí spolupráci a jim nezbude nic jiného než ta honda, takže pokud by to byl nějakej průs*r, tak pochybuju, že si to marko nechá pro sebe....

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama