DISKUZE K ČLÁNKU Nové auto ukázal i Renault: žlutočerný RS18 + FOTO

Dalším týmem, který ukázal svou zbraň pro rok 2018, je francouzský Renault. V nezměněné jezdecké sestavě, v jaké zakončil minulou sezónu - s Nicem Hülkenbergem a s Carlosem Sainzem, chce bojovat o pódia.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové auto ukázal i Renault: žlutočerný RS18 + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 22.02.2018 09:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 20.02.2018 18:22
To že někdo zahlásí že překonal 1000 koní, nic… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 20.02.2018 19:41
50 kobyl, je to moc, nebo málo? Těžko odhadnout,… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 20.02.2018 17:26
Tak Renault hlásí, že má více jak 950 koní..... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    50 kobyl to fakt nejspíše nebude, možná v kvalfikaci....možná, možná, možná.:-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    50 kobyl, je to moc, nebo málo?
    Těžko odhadnout, když se nejedná pouze o výkon motoru, ale paketu s ERSem. Taky neznáme jakou spotřebu mají motory při maximálním výkonu.
    Další důležitou věc nevíme a to je kroutící moment a rychlost nabíjení kyselin.
    Když ale koukneme pár let zpátky, tak RB dokázal i se slabším motorem od Renaultu vyhrávat tituly. Především díky variabilnějšímu mapování.
    Jenže vývoj pokročil a týmy se už naučili i s mapováním běhu motorů.
    Teď tu máme aero, které při špatném nastavení dokáže těch 50 kobyl lehce smáznout a nejen tratě, ale i změna počasí může rozdíl ve výkonu lehce eliminovat. Jen si vzpomeňte jak se Williamsu dařilo v Baku. Nebo jak se Ferrari nedařilo v Monze.
    Další důležitou věcí může být že letos budou i chudobnější týmy těžit z loňských zkušeností. Ono tak velká změna technických pravidel jim díky nedostatku peněz nedala dostatečný prostor své vozy pořádně vyšperkovat a tak trochu šily horkou jehlou.
    Letos už všichni mohli od ostatních lecos okoukat třeba se pole scukne více dohromady a to je pro nás fanoušky to nejdůležitější.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.177.10.XXX
    Při stejném agregátu uvnitř naprosto rozdílné pojetí bočnic Renault vs. Red Bull. Ledaže by RB použil na natáčecím dni nějaké "maskovací" přidané díly karoserie. :) Vzhledem k omezenému prostoru pro testování a nepoužívání snímačů pro měření proudění kolem karoserie bych se ani nedivil. Ty představené bočnice u RB se mi zdají proti jejich provedení z loňského roku o něco užší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Ano měla, ale jenom na stolici.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Jo jen tak mimochodem, Honda měla v květnu roku 2014 stějně výkonný motor jako Mercedes.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    OK, Renault píše že m á více než 950 koní, Mercedes a Ferrari tvrdí že mají více než 1000 koní... v zásadě to nic neříká, klidně je možné že motor Mercedesu má náskok víc než 50 koní, ale také je klidně možné, že Renault bude výkonější. Počkal bych na druhý týden testů, pak budeme tušit jak na tom kdo je s prvotní výkonností pokud jde o šasi, i jak na tom jsou motoráři s výkonem a spolehlivostí motorů.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Grahame, jo, chapu, ale stejne tak ty rikas, ze Mercedes ma 1000 a to jeste jen spickove. Proste se snazim pritupovat k tem cislum stejne. Kdyby rekli ze maji vice jak 970, tak bych bral 970. Ale jak rikam, je to odhad a dulezite budou vysledky. ty nam reknou kdo ma o kolik vice nez avizoval v prohlasenich. Kor kdyz RB na sasi zapracoval vice nez loni, takze by to jejich sasim nemelo byt zkreslene :-)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Pikaso, take mi to tak prijde, ale pak nechapu k cemu je tohle predstavovani, kdyz se vlsatne nic nepredstavi.
    No a kdyz to vyjede v pondeli, tak pochybuji, ze tech cca kolik 4,5 dni bude k necemu konkurenci.
    No ale uvidime a jak se jiste shodneme, tak kdyz to pojede, tak je fuk, jestli to bude jednoduchy, osklivy a zastaraly. Hlavni budou vysledky

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Achjo...
    piší tam more than 950 hp....a ty se chytneš 950. Seňore, Seňore...

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    No psal jsem to tu v době, kdy došlo k úpravě stránek, takže to zmizlo. Zjednodušeně bych z toho designu nebyl nijak vyplašenej. Jediné co to podle mě říká, že tohle představené auto ukázalo akorát barevné vyvedení, které je podle mě o hodně lepší než to loňské. Když se na to podíváš nic tam není. Žádné deflektory, čistá podlaha, jednoduché křídlo atd. atd.. Osobně tedy věřím, že po této stránce vyjede za R v testech v pondělí zcela jiné auto. Nevěřím, že tohle je hotový aero balík.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Jinak je otazka, ma ten Mercedes tech pres 1000 koni spickove? Ma tech 950 koni Renault spickove? No pochybuji, ze jeden jo a druhy s prstem v nose :-)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Ja to tak beru, uvidi se na trati o tom zadna. Ale optimisticky to tak proste nezni. Pokud mam neco v rukavu, tak si vzdy muzu dovolit prehanet a je videt, ze u Mercedesu to bude, dle meho, spickove pouzitelych vice jak 1000 koni, kolik 1020,1030?
    Dle meho se Mercedes zlepsil o vice jak 110 koni, resp. spickove pouzitelnych urcite.
    O Hondu se tolik nebojim, tech avizovanych cca 40 co nasel Renault predpokladam taky najde, takze cekam ze tech 920 take ohlasi.
    Marko zatim mluvil v tom duchu, ze se Renault zatim extra nevytahl a zatim tve cislo to naznacuje. Mluvil o tom, ze Honda udelal pokrok, ze by se mela dotahovat, ale pozdeji. Takze pocitam ze to je ve vyvoji a ze to nasadi jak rikal s dalsimi motory. Z toho tak nejak usuzuji, ze ztratu budou drzet, tedy v pocatecni fazi sezony. Takze Honda da kolik pres 920koni? Pokud ohlasi vice znamena to, ze Renault dotahuji.
    Ale cisla jak rikas nejsou dulezite, dulezite budou vysledky na trati :-)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    To že někdo zahlásí že překonal 1000 koní, nic neříká o tom, jak budou použitelné . To jest jak dlouho je mohou používat.Pokud se Mercedes zlepšíl za 3 roky cca o 110 koní a byl o tom článek., těžko se teď zlepšil o 50 koní. Ono krátkodobý max výkon je k ničemu.takže bych počkal, po 3 závodech bude jasno, zda Renault bude stačit, či nebude. Když čtu ty nárusty výkonu, myslím že Honda má problém...
    Jinak to číslo Renaultu ber tak jak ho řekli, nechtěli určitě nic prozradit. Může to být 970-980-990. Nikdo neví...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Jinak design auta ve me nevzbuzuje nejak moc duvery. Konkurence se mi zda, ze proste aplikovala vice poznatku z vyvoje Ferrari. Osobne jsem cekal, ze Renault by mohl utocit na 5. misto, ale ted zacinam pochybovat. Jsem zvedav, kdo z tymu FI, Williams, TR bude konkurenci. TR umi udelat honde slusne sasi, takze proc by melo byt odepsane, tedy kdyz to Honda vylozene nepodela, coz se nevi.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    A tech 950 je dost nebo malo? Je to vice nez 950 a mene nez 960?
    Jinak loni mel Mercedes cca 950 a ted ma pres 1000, pridal pres 50 koni, Renault mel cca lehce pod 910 a ted ma lehce pres 950, pridal cca 50. No vidim tam nekdo nejaky extra dotahovani, spise mi prijde, ze Renault spise ztratil, protoze nepridal pres, ale lehce pod 50. Tedy dle vyjadreni motoraru, je otazka kdo jak keca. Vidi tam nekdo, ze je tovarni Renault hrozbou? Vidi tam nekdo, ze RB bude bojovat o titul. Jo kdyby takhle nasadil Mercedes lonskou jednotku tak asi jo, ale jinak ma asi Helmut realisticky pohled. Zatim to vypada, ze ztraty z lonska se asi budou opakovat. Co spolehlivodt, bude lepsi nebo pojede Renault cca stejne jako loni? Jsem zvedav s jakym vykonem prijde Honda, asi by to melo byt pres 920 koni, aby byly ztraty jako lonske dle AMuSu. Uvidime jake maji tempo vyvoje.
    No jak se tu neustale mluvilo o obetovani sezony 2017, tak to je ve vysledku bida. Je videt ze tempo vyvoje Mercedesu je oproti Renaultu mnohem vyssi a naznacuje to, ze do roku 2020 nema na to dohnat Mercedes

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Renault hlásí, že má více jak 950 koní.....

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama