DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes vnímá McLaren a Renault jako vážnou hrozbu - společně s Ferrari a Red Bullem

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff uvedl, že McLaren s Renaultem vnímají jako vážné soupeře v letošním boj o titul. Mezi ně pochopitelně řadí i Ferrari, jež loni skončilo druhé, a Red Bull.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes vnímá McLaren a Renault jako vážnou hrozbu - společně s Ferrari a Red Bullem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 20.02.2018 10:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.02.2018 10:05
No a RB mel predstavit auto v 9:00 a uz to… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 19.02.2018 13:14
Ještě že co ty čekáš je úplně irelevantní.… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 20.02.2018 10:07
No koukám (podle prohlášení Hulka a Marka), že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No koukám (podle prohlášení Hulka a Marka), že týmy s Renaultem za hrozbu pro Mercedes považuje pouze Mercedes a Mclaren.
    Vzhledem k tomu, že Mercedes tvrdí už 4 roky, že ho ostatní brzy doženou, tomu asi ani ten Mercedes nevěří. Jen tak plácají, aby lidi měli naději, že to zase nebude celá sezona Hamíkova sóla.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    adi ty vidis u Renaultu velke vysledky, ale vidis je moc brzo. Opiras se o nejake vysledky pred 20lety. Vidis vyhodu v predelavanem sasi, pritom obecne je to povazovano za nevyhodu, protoze ostatni ladi a rozvijeji sve stavajici reseni. Kdyz pomineme jak a kdy se dostal Renault pred TR, tak letos proste nevidim jediny duvod proc by mel byt najednou pred FI, kor kdyz vime ze zaklad je kvalitni silny a spolehlivy motor. No zatim mi to vychazi ze FI je na tom lepe. Pokud ma byt tovarni Renault konkurenceschopny, musi mit v prvni rade na teto urovni motor. Jelikoz se RB zatim proste na Mercedes a Ferrari stale neskrta, tak proste pochybuji, ze je pro Mercedes nejaky Renault nekde okolo 6-7mista hrozbou. Az bude Renault na konci sezony pred vsemi tymi s motory Mercedes, tak verim, ze v dalsi sezone muze byt hrozbou. Letos bude s motorem Renault opet hrozbou jen RB

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Posledni reakce na Adi 13:14 19.02.2018

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Jeste ze to co rikas je irelevantni. Hulkenberg rika, ze Renault potrebuje jeste tak 2 az 3 roky. Zbytek jsou jen kecy

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    co dodat - 7 dní
    a to, že první testy budou spíše v očekávání spolehlivosti, než rychlosti. Takže mraky kilometrů a to bude podle mě první ukazatel, takže jestli bude na čele Sauber, aby se zviditelnil a třeba Haas, nic to vypovídat "zatím" nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Je hezke a solidarni od Mercedesu, ze po Ferrari a RB si v dalsim rozhovoru vzpomnel i na dalsi tymi a chtel je namlsat a motivovat.
    Helmut M. trochu zchladil ocekvani, kdyz rikl, ze má pochybnosti o šancích Red Bullu na letošní titul.
    No uvidime, jak se to vyvrbi. Uvidime v testech. Je jasne, ze se v testech bude spicka setrit a kdo nebude v testech na spici, bude v Australii o sekundy v pozadu.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jen vyjmenoval očekávané 4 nejbližší týmy, bylo by překvapení kdyby řekl že s nima nepočítá.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        No nejblizsi tymy jsou pro me ty, ktere budou konkurenceschopni. Tyhle 4 tymy jsou jen nejake dalsi tymy v poli. To mohl rovnou rici, ze za nejblizsi tymy bere ty, ktere budou do 2s za nimi, ikdyz jsem zvedav, jestli tovarni Renault ty 2s v Asutralii zvladne. No McL by snad mel, snad neprekvapi negativne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No Wolff na rozdíl od tebe nemá křišťálovou kouli, pravděpodobnost že je napadne Renault či McLaren není velká, ale nechce, a ani by to neměl vylučovat.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Take nemam kristalovou kouli, ale Renault zminuje jen proto, ze je to tovarni tym a ze s nimi chce mit dobre vztahy. Kdyz se podivame jak se dostal tovarni Renault pred TR, tak je jasne, ze vetsi nebezpeci nez od Renaultu hrozi od FI, mozna od Williamsu, ale ten bude po zmene designu velka neznama.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Nemyslím si že z FI a Williamsu hrozí pro ně větší nebezpečí.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Mysleno letos, nerikam, ze za 2, 3 roky nebude Renault silnejsi, ale letos to necekam. Motor uvidime, ale na Mercedes cekam lonskou ztratu a na sasi to bude podobne. Cekam, ze FI nebo Williams budou silnejsi

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Ještě že co ty čekáš je úplně irelevantní. Renault komoletně předělal letošní auto a již loni se nejvíce špičce přiblížil, jejich vývoj během sezóny byl taky vcelku dobrý. Mají úplně jiné možnosti a hlavně o třídu lepší jezdec než týmy Williams a TR a řekněme porovnatelné s FI, takže porazit tyto týmy je pro Renault letos vlastně povinnost. Mclaren bude oříšek, ale když vidím, jaké kroky je Renault schopen dělat, tak věřím, že Mclaren je cíl a RB snad nebude daleko...

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Promiň, ale odepisovat tovární tým by bylo hodně troufalé. Renault potřebuje minimálně 2 roky, aby se empiricky dovyvinul. Každopádně nikdy nelze vytušit to, zda se mu nepovede implementovat nějakou zásadní novinku a tím poskočit.
              Vezmi si příklad Ferrari. V roce 2014 bída s nouzí a v roce 2015 to byl jiný příběh.
              Williams a Force India se tam nikdy nedostanou. Nemají na to rozpočet a i kdyby měli, pořád jedou s motorem Mercedes - víš co tím chci říct. Tovární tým se nenechá ohrozit zákazníkem. Ani v MotoGP, kde se to zdá přeci jen více možné, protože satelitní stáje mají (skoro) kompletní tovární balík. Ale továrna je pořád trochu rychlejší a určitě to není jen jezdci.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                Vzdyt ja nerikam, ze Renault nebude konkurence, ale dle meho ne letos. Nic tomu nenapovida. Sasi je pozady, resp. bylo, ale zatim to nevypada, ze by nasli nejakeho kouzelneho designera, ktery by je dostal pred RB. Motor je take horsi prumer. Tym se uci a nabira lidi. Osobne verim, ze jeste letos jeden tym s motorem Mercedes mimo tovarny bude pred nima.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Porazit všechny zákazníky s Motorem Mercedes by mělo být zcela reálné. Očekávám, že motor bude v okně podobně jako v asijské části roku a jelikož Renault komplet předělává aero dle nových zkušenností, je klidně možné, že aero budou mít silné. Piloty mají hodně dobré, není důvod myslet si, že nebudou silní. Myslím, že budou 03 Nikdynezapomínej, kdo ukončil dominanci Ferrari ze začátku tisíciletí a kdo umí stavět mistrovská šasi. Enstone je velký pojem, na to vem jed :)

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Často spolu moc nesouhlasíme. Ale to, že zákazníci Mercedesu skončí za továrním Renaultem si myslím též. Spíš očekávám, že s Force Indií bude zápolit McLaren. U nich je velká neznámá, jak se podaří zaintegrovat motor a aero změny. Šasí museli pozměnit, tak se s tím mohou chvíli prát a ladit to. A věc další je to, jestli tento rok mají ambice utratit balík peněz na boj o 4.-6. místo v PK. Ambice sice mají, ale Mercedes, Ferrari a Red Bull budou jinde. A dost možná i Renault.
                    Jediné, s čím nemohu úplně souhlasit jsou 2 hodně dobří piloti a kontinuita historie v Enstone. Hulk je lepší průměr. Opravdu mě nikdy nepřesvědčil. Především ve Force Indii, kde mu dal obklad Péro a teď v Renaultu byl frajer jen do doby, dokud tam byl slabý Palmer. Po příchodu Carlose se jeho výsledky nezdály už tak úžasné a to musíme vzít v úvahu, že Carlos se s vozem seznámil jen rychle na simulátoru.. Carlos je velký potenciál a příslib. Hodně dobrý sedí tedy spíš jen na Carlose. A s Enstone je to teď díky Genii taky trochu horší. Přeci jen spousta kapacit z té doby dělá teď pro ostatní stáje.
                    Jen snad ještě k motoru. To bude letos velká neznámá. Jestli se jim podaří ten výkon stabilizovat, tak by mohli být zase o kousek blíže. Ale ta ztráta na Mercedes tam pořád bude. Oni tam umí taky pustit větší porci výkonu a jsou si jistí, že to motor vydrží. Ale uvidíme, co udělá nová koncepce Mercedesu. Třeba šlápnou vedle a bude vše jinak. 04

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Souhlas. A nemá ani patent na věčnou rychlost. Navíc řídí pěknou řádku let tovární stáj a vidí, že je lehké udělat menší chybu a všechno je jinak. Navíc se dá občas přijít na banální fígl, který přinese zisk desetin sekundy.
            Takže když se pak někdo dostane z vteřinové ztráty na tři desetinky, tak z něj může být pěkně tuhý soupeř, pokud se udělá nějaká drobná chyba v nastavení nebo dojde k drobnému poškození po menším kontaktu po startu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama