DISKUZE K ČLÁNKU

Šéf F1 drží palce Alonsovi, připravuje se na Ferrari - o hlavním cíli s ním diskutovat nehodlá

Šéf Formule 1 Chase Carey letos drží palce Fernandovi Alonsovi, který kromě po čtyřiadvacetihodinovce v Daytoně nastoupí s McLarenem do všech velkých cen i s Toyotou do závodů vytrvalostního šampionátu FIA WEC.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf F1 drží palce Alonsovi, připravuje se na Ferrari - o hlavním cíli s ním diskutovat nehodlá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.02.2018 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 13.02.2018 09:36
To El_Senor: pokud jde o výkon motorů, tak lépe… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.02.2018 08:51
Mezi Ferrari a Liberty bude ještě pořádná válka,… »
» XXXXX (Hlasovali 2 lidé) 13.02.2018 12:11
Jinak tahle formulace: ..."Můžeme dosáhnout… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mezi Ferrari a Liberty bude ještě pořádná válka, pokud Liberty bude stát pevně za svým, a zatím se tak prezentuje, pak je to nejspíše především o tom jestli tohle Ferrari skousne. Možná tam bude něco o kompromisu, ale tak nějak cítím že moc ustupovat nebude kam. Počítám že Ferrari bude muset zkousnout nějakej ten peníz ze strany Liberty a větší otevřenost F1 pro konkurenci (předpokládám podloženou průzkumem). To bude zahrnovat nižší finanční náklady pro hospodaření týmu v F1 a navíc omezení finančním stropem. F1 za 3 roky bude nejspíše o dost jiná, jde o to kdo zůstane a kdo přibude, a jak se to celé zvládne.

    PS: Taky držím palce Alonsovi :-)

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    El_Senor

    89.111.77.XXX
    Airwar1939, nevim jestli se tvrzeni o vyrovnanosti potvrdi. Ja si myslim, ze ne, myslim si ze rozdily budou mezi prvnimi tremi motorrari jako na konci sezony. U konkurence v zahranici, se objevuje info, ze Mercedes ma problemy s prevodovkou a bude mit naskok na zacatku sezony 50 koni. Narazi se zde opet na prekonani 1000 koni jak u Mercedesu tak u Ferrari. Takze doufam, ze tech 50 koni bude mit opet Mercedes jen na Renault. Pokud by to bylo na Ferrari bylo by to smutne, ale to je jen tezko predstavitelne, to by musel udelat Mercedes zazracny pokrok. Takze se tak tesim na pokroky jednotlivych tymu.
    Jinak ta lace je sice hezka, ale kdo to sleduje? Sice to malo stoji, ale zase to malo penez prinese. Je to jak se zbozim, prinos ma zbozi s velkou pridanou hodnotou a je F1 a ne F2 a ostatni lowendove serie. Vetsina lidi ma spon trochu povedomi o F1, zbytek serii skoro nikoho nezajima.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    To Tanak01: mezi čtyřmi stěnami vypolstrovaného pokoje se to tak někomu může jevit. :-))

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tanak01

    Tanak01

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Na letošek se hodně těším, v první řadě musí FIA vyřešit motory po roce 2020. Pokud letos bude výkonnost PU vyrovnaná (což bude), bude se radikální změna prosazovat těžko.

    Další věc je radikální změna rozdělování financí po konci Concordu (také po roce 2020) a rozpočtové stropy, což přinese u poloviny týmů ve startovním poli drastické propouštění.

    A pak je zde to aero, pokud má aero fungovat tak že bude napomáhat předjíždění, musí být unifikované a vytvořené přímo na míru, takže tu máme jednotné vozy (a faktický konec Formule 1).

    Když koukám na Formuli 2, kde mají levné vozy postavené tak aby se dalo předjíždět, levné-výkonné-hlučné motory, tak mě zaráží že je tam horko těžko jen deset týmů, přičemž koncem roku to vypadalo že jich bude jen osm. Takže zjevně ani ta "láce" není cesta jak přilákat další týmy.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Daniel Ricciardo za tunelem během tréninku v Monaku

Red Bully nenašly přemožitele ani odpoledne, Vettel i Hamilton ztrácejí přes půl sekundy

Daniel Ricciardo s Red Bullem v Monaku

Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

Max Verstappen ve vlásence u hotelu Fairmont

Motorový deficit Red Bullu bude v Monaku poloviční, Mercedes bude dle Hamiltona až třetí

Romain Grosjean od Velké ceny Japonska 2017 nebodoval

"Být Grosjeanem, tak se alespoň omluvím," nabádá Gasly

Max Verstappen v kvalifikaci ve Španělsku

Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Pirelli i tentokrát počítá spíše s jednozastávkovými strategiemi

Hyper-měkké pneumatiky podle Sainze povedou k "šílené" kvalifikaci. Padne rekord Monaka?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama