DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost. To je povzbuzením i pro jeho zákazníky, kteří by si to letos rádi rozdávali o vítězství s Ferrari a Mercedesy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 14.02.2018 09:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi 14:01 10.02.2018
    Promiň, zapomněl jsem se vyjádřit ke jmenovaným závodům.
    Rakousko: V kvalifikaci ztratil RB přes 0,6s, což je celkem průměrná hodnota jejich ztráty. Závod poznamely potíže Hamiltona a zoufalá pomalost Bottase. Ano Ricci dojel pouze 6s za nimi a dokázal udržet Hamiltona s problémovým vozem za sebou na okruhu, kde udržel za sebou skoro každý svého soupeře. Nevím, tedy co z toho je důkaz kvality motoru.
    Monza: V kvalifikaci ztratil RB 1,15s!!!!! To je úspěch? To, že Ferrari totálně vyhořelo snad není důkaz rychlosti RB. Vždyť Max dojel pouhých 0,33s před Strollem a Ricci dokonce míň jak 0,2s. To je fakt pekelná rychlost. V závodě to nebylo o moc lepší. Sice startovali zezadu, ale Ricci dostal 40s a klidně by dostal kolo, kdyby měl Hamík jen malinkatý důvod to honit. Co z toho máš proboha důkaz rychlosti motoru??? vyhoření Ferrari?
    Spa: V kvalifikaci dostali 0,827. Tedy opět průměr, pokud zohledním délku tratě. V závodě ztratil Ricci pouze 10s. Ale jen díky tomu, že ve 26 kole vyjel SC, díky kterému se dostal na 3. místo. Tedy těch 10s ztratil za zhruba 15 kol. Tedy žádný zázrak.
    Nevím, jak RB tradičně ve Spa trpí. V roce 2016 ztratil Ricci 14,1s, ale ne za 15 kol, ale za 33kol. Tedy byl proti Mercedesu RB mnohem rychlejší než loni. V kvalifikaci v roce 2016 ztratil pouhých 0,15s. Tedy opět nesrovnatelně lepší výkon, než loni. V roce 2015 to bylo o něco horší, ale také žádný propadák a v roce 2014 Ricci Spa vyhrál. Takže tam RB nebyl žádnou lovnou zvěří. Ona to totiž pro RB není vůbec tak špatná trať, jak jsi tu popsal. Chyběl jim tu vždy výkon, ale ve Spa je potřeba také hodně přítlaku a ten RB nikdy moc nechyběl. 03
    Takže máš tu podrobně popsané, proč žádný z tvých příkladů není žádným důkazem kvality Renaultu. Naopak Monako, Maďarsko a Singapur jsou jasným důkazem kvality šasi RB a Čína, Bahrajn, Monza či Silverstone jasným důkazem absence výkonu. 03

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama