Mike17
16:03 10.02.2018 185.149.130.XXXTen začátek jsi měl adresovat Grahamovi. Já osobně si myslím, že rychlost v kvalifikacích mnohem věrněji ukazuje na rychlost vozů, protože tam nevyjíždí SC, nemění se podmínky, nepředjíždí se, nebourá, nedělají ptistopy.... Ale on trval na tom, že mám brát v potaz pouze závody.
Takže souhlas: Podle kvalifikací a stejných nastavení vychází ztráta Renaultu na 45,2k. Lepší ne? A podle mne odráží realitu. A kupodivu je to dost blízko AMuSu. Tedy po zaokrouhlení přesně?
Ale jinak souhlasím. Renault je nejblíž Mercedesu, co kdy byl. Už to není ani 80, ani 60k. Poslední 2 závody hodnotím podobně. Renault ustoupil z výkonu, kvli spolehlivosti. Jen na rozdíl od tebe vidím, že ustoupil tam, kde byl před asijskou štací, tedy z těch 25k na odstup opět 40-50k na Mercedes. To je vše v čem se lišíme. A protože údajně Honda na špičku ztrácela na konci sezony nějakých 80k, je její ztráta na Renault podobně velká, jako Renaultu na špici, tedy co jsem říkal vždy. Pokud tento rozdíl posune Mclaren z občasných bodů ke špici (prý až o 1s, čemuž nevěřím když 80k=1s), pak je na tom vidět, kam by se posunul RB, mít pod kapotou Mercedes. A podle toho soudím, o kolik se přiblíží Mclaren špici. Dle mne asi o 0,5s, tedy pořád hodně daleko za nejlepší trojici. Ale rád se nechám překvapit. Čím víc soubojů, tím líp a Mclarenu nepřeji nic špatného. Ikdyž úspěch STR (který nějak nečekám) by mne pobavil.