DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost. To je povzbuzením i pro jeho zákazníky, kteří by si to letos rádi rozdávali o vítězství s Ferrari a Mercedesy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 14.02.2018 09:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Adi 16:00 09.02.2018
    Když už jsi měl potřebu mne zmínit, tak se do toho opět zapojím, což jsem v úmyslu neměl. Data AMuSu beru jako orientační a nezávislý výpočet. Ani sám AMuS to neprezentuje jako něco přesného, když to zaokrouhluje na desítky koní. Jsou to jediná nezávislá data, netvořená jen PR kecy.
    Kdybych to bral jako ty, podle předsezonních a sezonních prohlášení, tak bych v minulých letech čekal Mclaren často na bednách s občasnými vítězstvími a výhledovými boji o titul. A oni se pohybovali na konci pole. Takže to beru tak, že žádný (opakuji žádný) tým nebude před sezonou říkat sponzorům, že pojedou tužku. Každý prezentuje očekávané zlepšení. KAŽDÝ!!! Jen ty soudné týmy z konce pole neohlašují boje o titul, ale pouze lepší umístění než loni.
    A teď k opět k tvým "oblíbeným" číslům: Použiji data ze závodů, neboť jsem byl Grahamem poučen, že data z kvalifikací o rychlosti jednotlivý vozů nic nevypovídají a mám se věnovat datům ze závodů. Rozumnost tohoto pohledu tedy teď řešit nebudu.
    Sám jsi tvdil, že od začátku sezony ztrácel motor Renault 0,2-0,3s. Blbost, ale OK, budu z toho vycházet. V prvních 5-ti závodech ztrácel RB na Mercedes v průměru 44,59s na závod, tedy asi 0,75s na kolo (pro zjednodušení jsem vzal průměr 60kol na závod, můžeš si to klidně upravit skutečným počtem). Tedy dle tebe padá 0,45s na vrub špatného šasi RB. V 5-ti asijsko-amerických závodech (Sin-Mex) byl rychlejší RB v průměru o 1,99s, tedy berme, že byli stejně rychlí (dělá to 0,033s na kolo). Jestli podle tebe pořád Renault ztrácel 0,3s, pak měl RB lepší šasi o 0,3s. Je to zlepšení o 0,75s (tedy daleko k tvým 1,5s). No a na konci ztrácel RB opět 38,22s na závod. Tedy proti asii šel o 0,67s dolů. Asi se nedá předpokládat, že by se RB na poslední 2 závody vrátil ke špatnému šasi ze začátku sezony a nikdo už nějak nevyvíjel. Tedy to padá na vrub motoru. Když přičtu propad 0,67 k 0,3 tebou uváděných v asii, pak mi vychází ztráta 0,97s jen na motor!!! Teď se dostáváme k tomu vtipnějšímu. 80k=1s na kolo. To ber jako fakt, protože jsem byl opět Grahamem poučen, že jedině já můžu být takový blbec, který by tohle zpochybňoval. A já nechci vyvolávat bratrovraženou řež mezi příznivci Renaultu. Tedy to ber jako fakt. Takže podle této nezpochybnitelné rovnice a tebou zmiňované ztrátě od začátku, to vychází, že Renaultu chybí 77,6k na Mercedes. A tentokrát to nezachráníš ani trzením, že jsou piloti RB o třídu rychlejší než Hamilton, protože jsou v tom na začátku i konci stejní piloti. Kdybych byl škodolibý (a já občas jsem), tak bych ještě uvedl, že Situs měl šasi RB za rychlejší až o 0,5s, tedy by jsme se dostali ještě o 16k v vyššímu rozdílu!!!!! Mně 16k přijde navíc dost a proto jsem použil 5x!!!!! On si na to potrpí, čtyři by na to nestačili.
    Tedy nevím jak tobě, ale mně z toho vychází, že je ten AMuS na Renault až nepatřičně hodný. Podle vašich čísel by měl být někde na úrovni Hondy. 12
    Teď jsem jen celý natěšený, která čísla z toho teď na rychlo budeš odvolávat a co vymyslíte, aby to takto nevycházelo. Já osobně si nemyslím, že ta ztráta je tak velká. Je to asi stejný nesmysl, jako že Renault ztrácel v posledních 2 závodech 25k. Viděl bych to na střed mezi těmito tvrzeními, tedy asi jako AMuS. 03

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama