Adi
20:09 07.02.2018 212.96.178.XXX
Mike. Už jen to, ze vyrahujes čísla z kvalifikaci i přes to, ze já vůbec o kvalifikacích nemluvím svědčí o mnohém, ale to není můj problem. Nikdy jsem nepopíral, ze Renault stáhl výkon na poslední 2 závody. Jen ty si pořad myslíš, ze RB vždy mělo, má a vždy bude mít geniální super sasi... i přes fakt, ze sám Horner přiznal v letech 2015 a 2017 velké chyby v sasi vinou špatné kolerace dat mezi CFD a tunelem a tedy chybnými simulacemi. Když toto odhalís měsíc před startem sezóny, mas defakto 4 měsíce ztrátu v sasi. Na začátku sezóny mělo prikazatelne lepší sasi Ferrari, samozřejmě Meecedes a možná i McLaren. 25 ps není můj výmysl, toto je několikrát opakované číslo dávno před asijskou částí sezóny. Kdyby byla důležitost PJ pro celkový výkon vozu tak důležitá, jak ty veris, nikdy by nemohl Williams a hlavně Haas skončit tak hluboko v poli. Zvláštní, ze umíš reagovat pouze Max na Monzu a na průměrné kvalifikační rozdíly (o kterých tady vůbec není řec), ale reagovat na závody v Rakousku, či v USA nemluvis. A co Malajsie, kde byl Meecedes na hlavu poražen? To je málo motorová trať ze? A copak mi reknes na Maďarsko, kde to “božské” sasi RB mělo rozdrtit konkurenci? A co Singapur? Jak je možné, v tomto “Monacu Asie”, kde byly Mercedesů jeho kvalifikační módy k ničemu a dostali nálož os RB a Ferrari?! Jak je možné, ze je Meecedes s delším rozvorem porazilo? A vůbec, jak mi obhajis Monaco? Kde je ta dominance božského RB sasi? Já umím uznat, ze Renault ještě svoji PJ nevyladil tak dobře jako Ferrari a Meecedes a musí se dotuknout, což de jim, pevne doufám, letos podaří. Avsak RB měl loni PJ nejblíže Mercedesu od začátku hybrid éry a byl od prvního závodu v okně pro vítězství. Což ty samozřejmě neuznavas a stále dokola jedes pohádku o bozskem RB sasi výsledkům navzdory... v tom je mezi nama ten hlavní rozdíl.