DISKUZE K ČLÁNKU Integrace ochrany kokpitu byla podle Force Indie za tak krátký čas náročná

Zavedení nové ochrany kokpitu typu Halo týmům při návrhu nových vozů dělalo starosti. Podle Force Indie šlo o náročnou záležitost, která má negativní dopad na hmotnost i aerodynamiku monopostů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Integrace ochrany kokpitu byla podle Force Indie za tak krátký čas náročná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 30.01.2018 14:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    91.118.58.XXX
    Venku jsou kdyžtak fotky Formule E s halo. Dá se tam udělat další představa, jak to bude celé vypadat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Zajimavy bude boj o 4. pricku. To bude asi pro zacatek sezony to nejzajimavesji, tedy spolecne s tim, kdo bude rychlejsi z dvojice Mercedes a Ferrari.
    Jinak je zajimava informace, kterou tvrdi Helmut M, a to ze Honda musela dělat kompromisy kvůli specifikaci šasi McLarenu. Takze by se nakonec mohlo ukazat to co jsme tady diskutovali a ze zmena motorare muze mit na McL nejen kladny, ale i zaporny dopad z hlediska aera. Takze zacatek sezony bude velmi zajimavy. Jsem zvedav, jestli bude McL na 4. pricce, kde by mel byt automaticky vzhledem k tomu co tvrdil celou sezonu o svem sasi. Pokud bude hure, je to jeho prohra a tezko, hodne tezko se bude posouvat nahoru k bedne. O vitezstvich ani nemluve.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Nevím jak moc dobrou odvedou práci konkurenti, Renault podle mě dělá nadějné kroky vpřed, ale myslím že máš tak nějak s předpovědí u McLarenu pravdu a před FI i Williamsem by očekáván být měl. Já očekávám že nikdo s motory Renault nebude končit už v Q1 a ani v Q2, což by z pohledu Renaultu byl slušný marketingový kousek (mít všech 6 aut v Q3). No a přímo McLaren, uvidíme, napětí stoupá.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Pokud bude mít Renault všech 6 vozů v Q3, tak tam nezbude místo pro všechny vozy M, F a RB. 03
        Jinak já to vidím tak, že se růžové vozy pobijou s Renaultem o páté místo (za M, F, RB a McL).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          RB bude mít letos přece taky ještě Renault, takže v Q3 prostě vidím vozy týmu Mercedes, Ferrari, RedBull, McLaren, Renault. Ne nutně v tomto pořadí.
          Jinak já továrnímu Renaultu věřím asi trochu více než ty a podle mě před FI budou, ale je to jen moje predikce, kdo ví jak tomu opravdu bude 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Ja se neodvazuji hadat, jak na tom bude tovarni Renault vs Williams vs FI. Tady jsem hodne zvedav, FI je dost silna a Williams pokud predelava komplet auto, tak mozna take udela velky krok vpred. Testy budou zajimave 12
            A McL??? to bude velka neznama. Fakt jsem zvedav na ten velky pokrok. Snad prej dostal tym pul roku na to ukazat ze na to ma. Jsem zvedav, co bude pak, kdyby se to nepovedlo a auto bylo tak na urovni 5. mista.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Nevěř všemu co se šušká, já zase četl že maj 2 roky, no jedna paní povídala 12 Osobně 5 místo neberu jako tragédii, to rozhodně ne, jen zklamání. Teda ono bude taky záležet kolik budou ztrácet na PP. Být 4 a ztrácet 1,5s beru za horší než být 5 a ztrácet sekundu, jestli mi rozumíš.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.77.XXX
                S temi ztratami souhlas, ale nejak nepredpokladam, ze by se fakt povedlo byt do 1s u 5 tymu 03
                Osobne se mi tak nejak zda, ze ty ztraty tymu stredu jsou na TOP3 cca kazdorocne stejne.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Máš pravdu ... ale Renaultem si nejsem tak jistý.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          83.208.30.XXX
          Mám podobný názor. Navíc nevíme, kam se posune Sauber. Ferrari určitě udělá všechno proto, aby nebyli na chvostu startovního pole, když se vlastně jedná o jejich juniorku.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama