DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso poháněné Hondou vyrazí k testu v Misanu před odjezdem do Barcelony

Letošní vůz Toro Rosso poháněný Hondou vyrazí na dráhu v Misanu ještě před prvními oficiálními předsezónními testy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso poháněné Hondou vyrazí k testu v Misanu před odjezdem do Barcelony

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 26.01.2018 15:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 5 lidé) 25.01.2018 11:48
Byl jednou jeden Renault a ten v roce 2018 udelal… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 25.01.2018 09:44
Přesně. Taky mě to napadlo, když se chlubili, že… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 25.01.2018 11:02
Hmm. Tak to se těžko shodneme. Nebo spíše na to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Zda se, ze Honda jde cestou spolehlivosti. Dle info by mela byt jejich jednotka hotova, ale plny vykon by mela mit az od poloviny sezony. Takze ted je jen otazka s jakou vykonnosti nastoupi v uvodu a kam az chteji pokrocit. Pokud bude spolehlivost na urovni spicky nebude to asi pro TR spatna cesta.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      A ona Honda někdy v tříleté minulosti jezdila na PLNÝ výkon?
      Možná tak kolo, nebo dvě, než se jim motor rozpadl. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        No ja myslim, ze jezdili, ale proste tam projektove nebyl.
        Ve vysledku je spise pro me zajimava informace, kdy mluvili o tom, ze jim jednovalec pro sezonu 2017 fungoval a meli dosahovat vybornych vysledku. Ty se pak nepodarilo prenest na 6-valec. Uvadi se, ze je u techto diesel-benzinu hrozne dulezite rizeni a palivo s antidetonacnimi prisadami. Pri vyvoji jednovalce snad pouzivali palivo Exxonmobil a pak pri sestivalci snad meli zacit v sezone pouzivat palivo BP. Snad se prej v testech v uvodu sezony vubec palivo BP u Hondy neobjevilo a Honda snad jezdila porad na Exxonmobil, ikdyz uz melo probihat sponzorstvi BP, coz uz melo. Vypada to, ze byl vubec problem na to palivo prejit, coz je zase skoda pro vyvoj Hondy.
        Je otazka co je tedy pravda, ale ukazuje to, jak komplexni musi byt dnes pristup k temto jednotkam a jakakoli zmena se muze dost projevit na vykonu. Z tohoto pohledu je treba dlouhodoby vyvoj a take partnerstvi.
        Je otazka, dokaze BP pripravovat spickove smesi? U Exxonu jsme casto slyseli jak pripravuji smesi a dodavaji desetinky na kolo, to same u Mercedesu a Ferrari.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          škoda, že je nenapadlo dát do toho auta šest jednoválců, když jim tak krásně fungoval... 18
          ale co by lo bylo. teď jsem hrozně moc zvědavý, jak jim to půjde ve spolupráci s TR. tenhle mančaft mám docela rád a přál bych jim, ať jim to vyjde.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Nechci tvrdit, že všechny závody, ale v drtivé většině závodů, co odjeli celé, motor nejel na max výkon. Už jen z toho důvodu, že museli šetřit palivo aby dojeli do cíle.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      A dle info jsme se měli dočkat u Hondy specifikace 4 minulej rok ve SPA 20

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        To ale bylo pred rozpadem vztahu McL-Honda. Po oznameni rozchodu jsem si iluze o nejakem extra vyvoji nedelal. To ze neprisla specifikace 4. bych spise oznacil za plus, protoze meli tim padem vice casu, zdroju pro vyvoj jednotky na rok 2018. Uvidime kam se posunou. Po tomto prohlaseni, ale take nejsem nadsen, protoze to nezni moc optimisticky.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Pokud si to dobře vybavuju, tak specifikace 4 měla přijít před rozpadem vztahu MCL - honda. Ale honda ji jaksi nebyla schopna dodat. Dodala nějakou neúplnou verzi, která neměla defakto žádný výkonostní rozdíl.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Srovnani velikosti zadni casti aera, tedy jestli nevadi odkaz na foto:
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Hmmm, slušný rozdíl. To jsem zvědav, jestli to jejich šasi po tak brutálním zvětšení zůstane tak dobré.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Přesně. Taky mě to napadlo, když se chlubili, že vyřešili zabudování rencka do jejich šasí. (Mluvíme oba o McLarenu?)
        A tak jsem zvědav, s jakými filozofiemi motoráři letos příjdou? Zatím to vypadá dle indicií, že Mercedes se vydal tvůrčí, ale i riskantnější cestou (přepracoval svůj motor) a nejspíše očekávají, že bude silnější a spolehlivější, aby se vešli do limitu tří jednotek za sezónu.
        U Ferrari si nejsem jist. Tam to dle indicií vypadá, že vylepšují stávající motor, se stejným cílem.
        Renault doufá, že jejich soupeři budou muset ubrat na výkonech svých motorů. aby se vešli do limitu. (Tak nevím. Připadá mi to úsměvné, pokud nemlží a myslí to vážně.)
        A Honda se snaží postavit motor, který by mohli provozovat na "plný výkon" celý závod.
        Alonso ještě letos nesedl do auta a už bojuje o titul. 18 Zatímco ti, kteří o něj letos opravdu budou bojovat - mlčí.
        I nu okurková sezóna, není moc o čem psát, tak se tu člověk občas pobaví.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Mercedes a Ferrari motor jen ladi, tzn. vylepsuji. Co by asi tak po tolika letech mohl na svem motoru zasadne menit? Kazda cast bude mirne modifikovana, optimalizovana takze pujde vlastne o novy motor, ale vzasade bude stejny jako loni.
          Pokud Mercedes a Ferrari nasli pres 1000 koni, tak se nemuze u techto vyrobcu o zadne ubirani vykonu jednat. Uvaha Renaultu je milna a je zalozena pouze na uvaze, ze budou muset delat to same jako Renault. Takze jediny kdo dle meho z teto trojky bude mit problem s vykonem vs spolehlivost bude Renault a bude muset snizovat vykon. Takze Renault bude tam kde loni, porad stejna ztrata. Musime jen doufat, ze se ztrata u Renaultu jeste nezvetsi.
          Honda se nesnazi postavit motor, ktery budou provozovat na plny vykon. honda postavila motor, z ktereho se budou snazit vymacknout plny potencial a to asi nebude hned od pocatku sezony. Snad sefa motoru Hondy se to bude dit do puli sezony.
          No kdyz to vezmu kolem a kolem, pripada mi to, ze do puli sezony to zatim vypada, ze ztraty motoru budou cca jako loni. Dle toho bych odhadoval posuny jednotlivych tymu. Plus nejake zmeny aerodynamiky, ktere muzou rovnez zahybat ztratami.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Hmm. Tak to se těžko shodneme. Nebo spíše na to nahlížíme, každý z jiného úhlu. Sám Mergl tvrdí, že postavili prakticky nový motor. [odkaz na stránku]
            Ale chápu, že lze i toto tvrzení zpochybnit.
            U Ferrari jsem nic takového nezaznamenal, tak si myslím, že vylepšovali stávající. I když i zde je možné vylepšení vnímat, jako stavbu nového motoru. Záleží na tom, jak se na to díváme.
            Zjevně nechápeš co jsem psal. Mně je jasné, že Mergl ani Ferka si nemohou dovolit snižovat výkon, když chtějí bojovat o titul. Jen mi příjde komické, že něco takového vypustí z úst odborníci u konkurence.
            A o Hondě se snad ani nebudeme bavit. Podle mne myšlenka dobrá, ale realizace mizerná. A je otázkou, zda to není slepá ulička v závislosti na čase, který Honda má do změny pravidel.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        To se dle meho dalo vycist z vyjadreni tymu McL a TR. Zatimco McL na me pusobil, ze to bylo dost prace a bylo to slozite, tak TR je spokojeno. Takze nekdo si polepsil, jiny pohorsil. Ted jen jak se to odrazi na vysledku. Smutne by bylo, kdyby McL ztratil aerem to co mu prinese motor Renault. To by byla velka prohra, ale to se snad u tak schopneho tymu nemuze stat.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Však taky jo. Každý kdo F1 sleduje ví, že Honda se snaží postavit malý motor. Čili poskytuje veliký prostor aerodynamikům v zadní části auta pro získání aeroefektivity. Bohužel jim ty motory nevydrží potřebnou zátěž.
          Rencek je mohutnější oproti Hondě a klidně se může stát, že výkonné šasi, kterým se McLaren loni chlubil, ztratí na své výkonnosti. Všichhni u McLarenu hovoří jen o polepšení v oblasti pohonné jednotky. Ale jak jim to bude fungovat dohromady, je otázkou. Podle mne museli zásadně předělat aero v zadní části vozu. Klidně se může stát, že zisk motoru bude negován ztrátou aera. On totiž každý motor potřebuje mějaké optimální podmínky, aby fungoval na max. Každé auto je celek skládající se z jednotlivých komponentů. A nelze tvrdit, že my pracujeme nejlépe, ale oni nám to kazí. Ať už jde o srovnání aera s pohonnou jednotkou, nebo s pneumatikami, či zavěšením atd.atd.Všichni musí dělat kompromisy a mix nejlepších kompromisů dává nejlepší auto. Proto se tu vždy stavím proti těm, kteří špiní Renault, Hondu, Pirelli atd.atd.
          Ale o McL strach nemám. Dle vyjádření jejich lídra budou bojovat o titul.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Souhlas, musi se pockat na celek, jak bude fungovat a ne jen tvrdit, ze nam Renault da dle AMuSu cca 30 koni navic. Klidne to muze ybt +30 navic za motor, ale jak rikas minus za aero. Uz pak vypada v tomto svetla informace o prinosu, kdyz treba dame -15 koni za horsi aero. To pak mame ve vysledku stagnaci a stavajici pozici u McL a to by bylo spatne, coz doufam, ze se nestane.
            No pro me je z tohoto pohledu zajimave i to jak dopadl McL v roce 2014 s nejlepsi jednotkou od Mercedesu a to byl porazen RB a Williamsem a skoncil na 5. miste. Ne vzdy se vsechno proste povede.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        předpokládám, že mluvíš o McL. ale tohle je diskuse pod článkem o TR a ti by si v tomhle směru mohli naopak polepšit 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama