DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt potvrzuje, že rozhovory s Ferrari o jeho budoucnosti ve Formuli 1 budou zahrnovat kontroverzní právo vetovat změny pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 24.01.2018 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 22.01.2018 10:56
V tom případě, ať právo veta mají všichni. Nikde… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 22.01.2018 11:35
To by mne zajímalo co Ferrari s Mercedesem platí,… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 22.01.2018 11:02
Chápu tvé vidění světa,ale pokud to Ferrari chce… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Oni neodejdou, ale i kdyby, tak další automobilky, pokud to bude značně levnější by určitě přišli.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Taky si nemyslím, že by teďka odešli. Mercedes možná jo, ten postupem let asi přejde na formuli E, ale ferrari ne.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Todt si vůbec nepřipouští že by Ferrari a Mercedes mohly založit vlastní šampionát. Aby nebyl překvapen.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Kdyby došlo na lámání chleba tak věřím že Ferrari a Mercedes by hledaly společnou cestu velmi obtížně. Jedna věc je dělat bububu a nechtít přijít o výhody, ale společně vytvořit šampionát? To je uplně něco jiného.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Osobně si myslím že by radši odešli než dělali kašpary v něčem, co nápadně připomíná F2. Sice je tam více sportu, ale mnohem více technických omezení. F1 vždycky byla v prvé řadě o kreativitě a ne o tom, že na autě mám většinu dílů unifikovaných.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Každý odejde pokud to pro ně již nebude atraktivní, nemyslím že by z toho vznikala F2, ale trochu se snaží dát náklady pod kontrolu a F1 zpřístupnit, protože o vstup do F1 není zájem. To je podle mě jejich priorita a něco se pro to snaží dělat. Jak už jsem psal dříve, mít v F1 továrny kde do toho každej cpe co může je super, ale to už prostě ze strany výrobců nefrčí.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Můžeme se bavit o jednodušších vozech, ale nejde ze dne na den dělat palácovou revoluci. Výrobci motorů do vývoje nastrkali spoustu peněz a teď by měli ty prachy odepsat jenom proto, že se změnil majitel?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Motory? Ale vždyť po roce 2020 se s těmito motory nepočítalo. Hned jak přišly na scénu se celkem vědělo že je to průšvih, a výrobci aby to pro ně mělo smysl požadovali setrvání těchto PU do roku 2020 a to jim také bylo přislíbeno, nic více se nikde nečekalo. To je teď opět jen o tom urvat si nějakou výhodu před potencionálně nově vstupujícím, který se tam ale takhle nedostaví.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Že jsou nové motory průšvih, jsem věděl už před jejich zavedením. Který tým je ochoten platit za motory 2-3x více a mít mnohem složitější údržbu? Nikdo ale nevíme, co bylo výrobcům slíbeno mimo oficiální zápis. Je docela možné, že jim už na začátku někdo slíbil prolongaci stávajícího stavu a oni teď na tom trvají.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Ty nové motory ale prosadily automobilky jako takové.Čekal se velký booom, "elektriky" v autech a ono se nic moc zásadního neděje. Myslím že tehdá se na tohle hrálo a věřilo se, že to automobilky přítahne. A ono bohužel...je to naopak.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        já nevím, proč by museli zakládat vlastní šampionát. To by bylo velice nákladné a výsledek nejistý. Osobně si myslím, že ferrari má v současném konkordu doložku, že se nesmí účastnit žádné jiné serie než F1, proto taky nikde jinde nejezdí, ale podle mě, by se mohli vrátit do le mans serie, kde dřív byli velice úspěšní a v podstatě by to této sérii dalo zpět jiný image, mohou se dát do indy, amerika je jejich největší trh a přitom závodění tam je velice levné oproti F1. Ferrari v současné době F1 skutečně ke svému štěstí nepotřebuje, naopak je to už o dost větší otázkou a myslím, že by si liberty mělo projít, za co vlastně ten eklák tomu ferrari ty výhody dával...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Concordská dohoda v roce 2020 padne, takže pořádání vlastního šampionátu nebude mít žádné překážky. Liberty by nejradši měla za málo peněz celou filharmonii. Maximální sport, maximální sledovanost, jednoduché motory a Ferrari s Mercedesem by to měly zaplatit.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            taky mě to tak přijde

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            To by mne zajímalo co Ferrari s Mercedesem platí, když berou za to závodění tolik peněz.V prodělku rozhodně nejsou a za reklamu a další věci s tím spojené jsou taky v balíku.Myslím že v tomto jsou spokojeni...

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              89.111.77.XXX
              ferrari to financuje ze zisku továrny. Kdyby měli zaplatit čistě z týmového rozpočtu za motory částku co dali na vývoj tak jsou v těžkém prodělku. Jenže motorář se do toho jejich účetnictví nepočítá

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Kolik dají na vývoj je jejich věc.Vždy je potřeba brát, kolik to stojí i ty druhé, viz Renault, Mercedes, Honda atd. Pak celkově kolik vydělají ale dlouhodobě.Ale pozor ne tak, kolik vybrali za motory, ale kolik si v F1 vydělali celkově.To že Ferrari utratí třeba 2x více než ostatní a mají stejné vysledky se všeobecně ví.Je to ale o tom, že oni chtějí, než že musí.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No za co??? platil... aby nehrozila jiná a nová serie.Když měl Ferrari, měl zbytek.Jenže doba se posunula.
          Ta kontrolní doložka už tam právě není. Taky si uvědom, že nikdo mimo F1 nechce závodit dlouhodobě stylem, že do toho sypou 2 týmy milardy a ten zbytek tam je jen křoví, protože tomu se nedá konkurovat.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            89.111.77.XXX
            Jenže za tuhle situaci může pouze FIA. Pokud pravidla zůstanou stabilní, tak se ostatní týmy dotáhnou velice rychle. Dominance mercedesu je nepřirozená především z toho důvodu, že mu FIA aktivně fixovala jejich výhodu a v podstatě bránila ostatním v jejich dostižení

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama