DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta
Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt potvrzuje, že rozhovory s Ferrari o jeho budoucnosti ve Formuli 1 budou zahrnovat kontroverzní právo vetovat změny pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Pepan
10:14 22.01.2018 89.24.157.XXXOsobně si myslím že by radši odešli než dělali kašpary v něčem, co nápadně připomíná F2. Sice je tam více sportu, ale mnohem více technických omezení. F1 vždycky byla v prvé řadě o kreativitě a ne o tom, že na autě mám většinu dílů unifikovaných.-
Situs
10:25 22.01.2018 85.70.164.XXXKaždý odejde pokud to pro ně již nebude atraktivní, nemyslím že by z toho vznikala F2, ale trochu se snaží dát náklady pod kontrolu a F1 zpřístupnit, protože o vstup do F1 není zájem. To je podle mě jejich priorita a něco se pro to snaží dělat. Jak už jsem psal dříve, mít v F1 továrny kde do toho každej cpe co může je super, ale to už prostě ze strany výrobců nefrčí.-
-
Situs
11:00 22.01.2018 85.70.164.XXXMotory? Ale vždyť po roce 2020 se s těmito motory nepočítalo. Hned jak přišly na scénu se celkem vědělo že je to průšvih, a výrobci aby to pro ně mělo smysl požadovali setrvání těchto PU do roku 2020 a to jim také bylo přislíbeno, nic více se nikde nečekalo. To je teď opět jen o tom urvat si nějakou výhodu před potencionálně nově vstupujícím, který se tam ale takhle nedostaví.-
Pepan
11:11 22.01.2018 89.24.157.XXXŽe jsou nové motory průšvih, jsem věděl už před jejich zavedením. Který tým je ochoten platit za motory 2-3x více a mít mnohem složitější údržbu? Nikdo ale nevíme, co bylo výrobcům slíbeno mimo oficiální zápis. Je docela možné, že jim už na začátku někdo slíbil prolongaci stávajícího stavu a oni teď na tom trvají.
-
-
-
-
-
jumpman
10:15 22.01.2018 178.255.168.XXXjá nevím, proč by museli zakládat vlastní šampionát. To by bylo velice nákladné a výsledek nejistý. Osobně si myslím, že ferrari má v současném konkordu doložku, že se nesmí účastnit žádné jiné serie než F1, proto taky nikde jinde nejezdí, ale podle mě, by se mohli vrátit do le mans serie, kde dřív byli velice úspěšní a v podstatě by to této sérii dalo zpět jiný image, mohou se dát do indy, amerika je jejich největší trh a přitom závodění tam je velice levné oproti F1. Ferrari v současné době F1 skutečně ke svému štěstí nepotřebuje, naopak je to už o dost větší otázkou a myslím, že by si liberty mělo projít, za co vlastně ten eklák tomu ferrari ty výhody dával...-
Pepan
10:24 22.01.2018 89.24.157.XXXConcordská dohoda v roce 2020 padne, takže pořádání vlastního šampionátu nebude mít žádné překážky. Liberty by nejradši měla za málo peněz celou filharmonii. Maximální sport, maximální sledovanost, jednoduché motory a Ferrari s Mercedesem by to měly zaplatit.-
-
-
GRAHAM
17:21 22.01.2018 77.236.218.XXXKolik dají na vývoj je jejich věc.Vždy je potřeba brát, kolik to stojí i ty druhé, viz Renault, Mercedes, Honda atd. Pak celkově kolik vydělají ale dlouhodobě.Ale pozor ne tak, kolik vybrali za motory, ale kolik si v F1 vydělali celkově.To že Ferrari utratí třeba 2x více než ostatní a mají stejné vysledky se všeobecně ví.Je to ale o tom, že oni chtějí, než že musí.
-
-
-
GRAHAM
11:31 22.01.2018 77.236.218.XXXNo za co??? platil... aby nehrozila jiná a nová serie.Když měl Ferrari, měl zbytek.Jenže doba se posunula.
Ta kontrolní doložka už tam právě není. Taky si uvědom, že nikdo mimo F1 nechce závodit dlouhodobě stylem, že do toho sypou 2 týmy milardy a ten zbytek tam je jen křoví, protože tomu se nedá konkurovat.-
jumpman
16:07 22.01.2018 89.111.77.XXXJenže za tuhle situaci může pouze FIA. Pokud pravidla zůstanou stabilní, tak se ostatní týmy dotáhnou velice rychle. Dominance mercedesu je nepřirozená především z toho důvodu, že mu FIA aktivně fixovala jejich výhodu a v podstatě bránila ostatním v jejich dostižení
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek