DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt potvrzuje, že rozhovory s Ferrari o jeho budoucnosti ve Formuli 1 budou zahrnovat kontroverzní právo vetovat změny pravidel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 58, poslední 24.01.2018 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 22.01.2018 10:56
V tom případě, ať právo veta mají všichni. Nikde… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 22.01.2018 11:35
To by mne zajímalo co Ferrari s Mercedesem platí,… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 22.01.2018 11:02
Chápu tvé vidění světa,ale pokud to Ferrari chce… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
4válcové motory, např. cena pohoných jednotek - nesouhlasil nikdo, ale fia s red bullem to chtěli prosadit za každou cenu, mám pokračovat?

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty nové motory ale prosadily automobilky jako takové.Čekal se velký booom, "elektriky" v autech a ono se nic moc zásadního neděje. Myslím že tehdá se na tohle hrálo a věřilo se, že to automobilky přítahne. A ono bohužel...je to naopak.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To by mne zajímalo co Ferrari s Mercedesem platí, když berou za to závodění tolik peněz.V prodělku rozhodně nejsou a za reklamu a další věci s tím spojené jsou taky v balíku.Myslím že v tomto jsou spokojeni...

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No za co??? platil... aby nehrozila jiná a nová serie.Když měl Ferrari, měl zbytek.Jenže doba se posunula.
Ta kontrolní doložka už tam právě není. Taky si uvědom, že nikdo mimo F1 nechce závodit dlouhodobě stylem, že do toho sypou 2 týmy milardy a ten zbytek tam je jen křoví, protože tomu se nedá konkurovat.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A Mercedes mohl blokovat Brawna? Jako opravdu Ferrari tohle může používat oprávněně a ostatní ne? To se mi nechce věřit že zrovna ty to tak vidíš, už jsem tě viděl objektivnějšího 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Na každém hlasu záleží jen u změnách na poslední chvíli. To se stalo třeba u těch ploutví. Pokud by ty ploutve přesto chtěli na další roky tak už jedinec nic nezmůže, to je uplně něco jiného a právo veta ti to umožňuje blokovat navždy. To jen aby jsi pochopil ten rozdíl.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Přesně tak, Berney "uplácel", aby vydělal. Tohle ale kluci od Ferrari slyšet nechtějí.Někdy mám pocit že to je Ferrari šampionát. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vidíš a třeba RB, kdyby tam chtěl jít Newey tuhle možnost nemá.Je to správně?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Že jsou nové motory průšvih, jsem věděl už před jejich zavedením. Který tým je ochoten platit za motory 2-3x více a mít mnohem složitější údržbu? Nikdo ale nevíme, co bylo výrobcům slíbeno mimo oficiální zápis. Je docela možné, že jim už na začátku někdo slíbil prolongaci stávajícího stavu a oni teď na tom trvají.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak ono to není jen o Ferrari, ale o celkové změně fungovaní F1. Liberty vlastní značku F1, dala za to mordu peněz tak chce mít většinu věcí pod kontrolou.V souačasnosti to tak ale není.Svým způsobem F1 vlastní i týmy.Jak piši, síly musí vyrovnané.
V zásadě je i logické, že automobilky by si měli udělat svůj šampionát, otázkou je jak by to dlouhodobě fungovalo.Každej tým si potřebuje vydělat, takže i proto se někdo F1 zučastňuje, aniž by chtěl vyhrávat.Ví že to nejde. Nebude lehké se dohodnout , to je jasné.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ferrari není jediné, kdo dostalo nějaký bonus, ale je jediné, kdo každý rok dostává ten historický bonus (90 mil. dolarů) bez ohledu na výsledky.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tyhle bonusy nedostávají všechny týmy - to je unikátní bonus pouze pro Ferrari. Neplést s bonusy za výkonnost nebo s bonusem za vítězství konstruktérských titulů.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
U Monteho to bylo oprávněné. On měl perfektní přehled o Ferrari a mohl by tohle zneužít. Stejně tak jsem proti opačnému procesu, když někdo z FIA odejde do týmu. To je taky pěkná pitomost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Chápu tvé vidění světa,ale pokud to Ferrari chce takto, tak bude muset opravdu založit svůj šampionát.Ona je otázka, zda najde sparingpartnery, protože vše je o penězích. Zde má Ferrari zajištěny 2 miliardy kč a ještě ani nevyjelo. Když založí svůj šampionát, bude vše tržní a tak jak to má být.Půjde do toho někdo další? Obávám se že to není vůbec jednoduché.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Motory? Ale vždyť po roce 2020 se s těmito motory nepočítalo. Hned jak přišly na scénu se celkem vědělo že je to průšvih, a výrobci aby to pro ně mělo smysl požadovali setrvání těchto PU do roku 2020 a to jim také bylo přislíbeno, nic více se nikde nečekalo. To je teď opět jen o tom urvat si nějakou výhodu před potencionálně nově vstupujícím, který se tam ale takhle nedostaví.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
V tom případě, ať právo veta mají všichni. Nikde není psané a dané, že zrovna Ferrari má vždy patent na rozum a má o tomto rohodovat.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

213.226.252.XXX
Mimochodem; například když se teď jednalo o těch ploutvích - kdo že to zastavil?
- Jsou procesy, kde se zase vyžaduje jednomyslnost a tam tedy mají právo veta všichni - že ano ;)
...takže aby nevznikla mýlka, že jen Ferrari jedná ve svém zájmu a ostatní jsou hodní a féroví 06

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak co vymyslí FIA spadá stále pod schvalovací proces, pokud to není z důvodu bezpečnosti. Bylo by najivní myslet si že právo veta pro Ferrari je něco jiného než sledování zájmu Ferrari a jen Ferrari. Vím že třeba také šavlovali vetem když se měl Montezemolo stát členem FIA.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No bude to bitva.Za mne ať jsou síly obou táborů vyrovnané, pak to bude fungovat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Právo veta je zbytečnost a je to spíše jen ocenění Ferrari za jejích dlouhodobé služby a dá se bez něj celkem spokojeně žít.
Něco jiného jsou bonusy, tady už jde do tuhého. Jestli je Ferrari vezmou, tak by jejích odchod mohl být celkem reálný. Nemyslím si, že jim je Liberty vezme celé, ale nějaké omezení ve prospěch slabších týmů by určitě bylo správným krokem i za cenu odchodu Ferrari.
Stejně si ale nemyslím, že by Ferrari odešlo. Ono by si tím moc nepomohli a založení vlastní série by mohlo být hodně bolestné. Navíc by při případném návratu do F1 začínali od nuly a možnost nějakých bonusů by byla nulová.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama