DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta
Prezident Mezinárodní automobilové federace (FIA) Jean Todt potvrzuje, že rozhovory s Ferrari o jeho budoucnosti ve Formuli 1 budou zahrnovat kontroverzní právo vetovat změny pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
11:31 22.01.2018 77.236.218.XXX
No za co??? platil... aby nehrozila jiná a nová serie.Když měl Ferrari, měl zbytek.Jenže doba se posunula.
Ta kontrolní doložka už tam právě není. Taky si uvědom, že nikdo mimo F1 nechce závodit dlouhodobě stylem, že do toho sypou 2 týmy milardy a ten zbytek tam je jen křoví, protože tomu se nedá konkurovat.
Ta kontrolní doložka už tam právě není. Taky si uvědom, že nikdo mimo F1 nechce závodit dlouhodobě stylem, že do toho sypou 2 týmy milardy a ten zbytek tam je jen křoví, protože tomu se nedá konkurovat.
Situs
11:19 22.01.2018 85.70.164.XXX
Na každém hlasu záleží jen u změnách na poslední chvíli. To se stalo třeba u těch ploutví. Pokud by ty ploutve přesto chtěli na další roky tak už jedinec nic nezmůže, to je uplně něco jiného a právo veta ti to umožňuje blokovat navždy. To jen aby jsi pochopil ten rozdíl.
Pepan
11:11 22.01.2018 89.24.157.XXX
Že jsou nové motory průšvih, jsem věděl už před jejich zavedením. Který tým je ochoten platit za motory 2-3x více a mít mnohem složitější údržbu? Nikdo ale nevíme, co bylo výrobcům slíbeno mimo oficiální zápis. Je docela možné, že jim už na začátku někdo slíbil prolongaci stávajícího stavu a oni teď na tom trvají.
GRAHAM
11:09 22.01.2018 77.236.218.XXX
Tak ono to není jen o Ferrari, ale o celkové změně fungovaní F1. Liberty vlastní značku F1, dala za to mordu peněz tak chce mít většinu věcí pod kontrolou.V souačasnosti to tak ale není.Svým způsobem F1 vlastní i týmy.Jak piši, síly musí vyrovnané.
V zásadě je i logické, že automobilky by si měli udělat svůj šampionát, otázkou je jak by to dlouhodobě fungovalo.Každej tým si potřebuje vydělat, takže i proto se někdo F1 zučastňuje, aniž by chtěl vyhrávat.Ví že to nejde. Nebude lehké se dohodnout , to je jasné.
V zásadě je i logické, že automobilky by si měli udělat svůj šampionát, otázkou je jak by to dlouhodobě fungovalo.Každej tým si potřebuje vydělat, takže i proto se někdo F1 zučastňuje, aniž by chtěl vyhrávat.Ví že to nejde. Nebude lehké se dohodnout , to je jasné.
GRAHAM
11:02 22.01.2018 77.236.218.XXX
Chápu tvé vidění světa,ale pokud to Ferrari chce takto, tak bude muset opravdu založit svůj šampionát.Ona je otázka, zda najde sparingpartnery, protože vše je o penězích. Zde má Ferrari zajištěny 2 miliardy kč a ještě ani nevyjelo. Když založí svůj šampionát, bude vše tržní a tak jak to má být.Půjde do toho někdo další? Obávám se že to není vůbec jednoduché.
Situs
11:00 22.01.2018 85.70.164.XXX
Motory? Ale vždyť po roce 2020 se s těmito motory nepočítalo. Hned jak přišly na scénu se celkem vědělo že je to průšvih, a výrobci aby to pro ně mělo smysl požadovali setrvání těchto PU do roku 2020 a to jim také bylo přislíbeno, nic více se nikde nečekalo. To je teď opět jen o tom urvat si nějakou výhodu před potencionálně nově vstupujícím, který se tam ale takhle nedostaví.
uzivatel001890
10:55 22.01.2018 213.226.252.XXX
Mimochodem; například když se teď jednalo o těch ploutvích - kdo že to zastavil?
- Jsou procesy, kde se zase vyžaduje jednomyslnost a tam tedy mají právo veta všichni - že ano ;)
...takže aby nevznikla mýlka, že jen Ferrari jedná ve svém zájmu a ostatní jsou hodní a féroví
- Jsou procesy, kde se zase vyžaduje jednomyslnost a tam tedy mají právo veta všichni - že ano ;)
...takže aby nevznikla mýlka, že jen Ferrari jedná ve svém zájmu a ostatní jsou hodní a féroví
Situs
10:54 22.01.2018 85.70.164.XXX
Tak co vymyslí FIA spadá stále pod schvalovací proces, pokud to není z důvodu bezpečnosti. Bylo by najivní myslet si že právo veta pro Ferrari je něco jiného než sledování zájmu Ferrari a jen Ferrari. Vím že třeba také šavlovali vetem když se měl Montezemolo stát členem FIA.
Ferda
10:50 22.01.2018 46.47.176.XXX
Právo veta je zbytečnost a je to spíše jen ocenění Ferrari za jejích dlouhodobé služby a dá se bez něj celkem spokojeně žít.
Něco jiného jsou bonusy, tady už jde do tuhého. Jestli je Ferrari vezmou, tak by jejích odchod mohl být celkem reálný. Nemyslím si, že jim je Liberty vezme celé, ale nějaké omezení ve prospěch slabších týmů by určitě bylo správným krokem i za cenu odchodu Ferrari.
Stejně si ale nemyslím, že by Ferrari odešlo. Ono by si tím moc nepomohli a založení vlastní série by mohlo být hodně bolestné. Navíc by při případném návratu do F1 začínali od nuly a možnost nějakých bonusů by byla nulová.
Něco jiného jsou bonusy, tady už jde do tuhého. Jestli je Ferrari vezmou, tak by jejích odchod mohl být celkem reálný. Nemyslím si, že jim je Liberty vezme celé, ale nějaké omezení ve prospěch slabších týmů by určitě bylo správným krokem i za cenu odchodu Ferrari.
Stejně si ale nemyslím, že by Ferrari odešlo. Ono by si tím moc nepomohli a založení vlastní série by mohlo být hodně bolestné. Navíc by při případném návratu do F1 začínali od nuly a možnost nějakých bonusů by byla nulová.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek