DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Toro Rosso si užívá výlučné pozornosti Hondy, která k němu přešla od McLarenu, což se podle jeho šéfa Franze Tosta již pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu STR13, a očekává silnou a spolehlivou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 25.01.2018 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.01.2018 11:51
To co předvádí Renault posledních 10 let je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To co předvádí Renault posledních 10 let je skvost proti tomu co předvedla Honda po návratu do F1. Já Hondě hodně věřil, a vlastně ji věřím pořád, ale ignorovat její dosavadní neúspěch a psát o tom že není otázkou zda, ale kdy bude Honda před Renaultem beru zatím jen za slepou a nepodloženou víru s notnou dávkou přehlížení dosavadní reality.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Nejde vubec o Hondu, rikejme ji treba vyrobce XYZ. AMuS prinesl nejaka cisla a pokud tak nejak odpovidaji neni to pro Hondu vzhledem ke kratkemu pusobeni az takovy problem, kor kdyz musela letso prijit s novym motorem. Ano tri posledni roky byly bidne o tom neni pochyb, ale kdyz vezmene v uvahu jeji pusobeni byla vzdy vykonove na spickove urovni a tam se pohybovala i pri poslednim pusobeni pred odchodem. Proto bych neresil jestli se Honda zlepsi, ale kdy to prijde, kdy se zlepsi na uroven Mercedesu a Ferrari, protoze je na pocatku, ikdyz delsim nez jsme vsichni cekali.

          Spise porovnej to co predvadi Mercedes, kam pokrocilo Ferrari a kde je dlouhodobe Renault. Na to narazim. My nemuzem Renault stale srovnavat s Hondou, tim kdo teprve zacina a uz jim zacina slapat na paty, ale s tim na koho by mel Renault cilit. A zatim tam cili pouze RB, ktery dokaze se sasi zazraky. Bude tam cilit i McL, bude tam nekdy vubec cilit tovarni Renault? I na toto nam hodne odpovi letosni sezona 2018. Proste tam porad vykon chybi a chybel. Takze lze nejak necim podlozit mozna vyrazna zlepseni? Tady ja vidim problem

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ty vidíš problém u Renaultu za jejich 4 roky této éry a ano, Renault jistě vedle Mercedesu a Ferrari nezáří. Ovšem 3 roky Hondy by ti měly ukazovat mnohem větší problém, ale tam jsi ochoten přehlížet katastrofální bídu.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              A roky pred temito jednotkami Renault nejak zaril. RB s jejich TOP sasi vyhral titul a i tehdy rikal, ze ma s jednotkami problem, vykon nebyl uz tehdy srovantelny se spickou. Jestli se nepletu tak i na spolehlivost si trochu Horner trochu stezoval.
              Honda ano, 3 roky bida, ale ta bida po trech letech je v plenkach a za posledni pul rok se dostala spolehlivosti hodne blizko (cca na stejnou uroven) k Renaultu a to i z hlediska vykonu, par desitek koni, cca 30 dle AMuSu. Renault za tolik let co je v F1 neni schopen pripravit skutecne kvalifikacni mody. Prijde mi, ze proste oni nevi co delaji, nerozumi sve jednotce, nejsou schopny odhadovat zivostnost sveho zarizeni. To je hodne slozite a chce to velke zkusenosti a v dnesni F1 rozhodujici. To ve me proste nebudi moc duvery, ze je takovy vyrobce schopny dotahnout nekdy Mercedes.
              Hondu zatim vynechavam, protoze je na pocatku, ale za dalsi 3 roky by melo byt jasne, jestli pujde cestou Renaultu nebo cestou Ferrari, pokrocili ve vyvoji a naucili se rozumnet temto jednotkam.
              Proto rikam, pro rok 2018 McL udelal, pravdepodobne dobrou volbu, ale rok 2019,2020 nevi nikdo.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Jako nechci se Renaultu nějak výrazně zastávat, ale přijde mi že přehlížíš hodně z jejich úspěšné práce. Známe tituly s Fernandem, známe tituly s RedBullem. Jako balík myslím motor Renault špička byl a jejich foukání týmům umožňovalo velké věci 03 I Lotus si s nima vedl velice dobře.

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Přesně, někdo vidí realitu a někdo hold ne...

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Dokugan

                  Dokugan

                  77.236.208.XXX
                  Zapomínáš na to, že tituly, o kterých mluvíš, tak v žádném případě nebyly zásluhou motoru. Tituly s Fernandem jsou zásluhou hmotových tlumičů a změny pravidel v oblasti pneumatik, které vyřadily Ferrari. Tituly s RB naopak v jejich aerodynamice, ohebná křídla, hodně diskutovaná kontrola trakce, foukané difuzory atd. A názor, že s něčím takovým, jako je foukání difuzorů, přišel Reanult je nesmysl. Mnohem pravděpodobnější je, že v RB přišli na to, že jim to může pomoct a zkrátka si něco takového u Renaultu objednali, aby upravili konstrukci výfukového potrubí, které jim to umožní. Názor, že je to zásluha Renaultu je absurdní a naivní. 12

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Tak to vyškrtneme všechny tituly, protože vždy se něco v minulé éře našlo mimo motoru. Foukání možná nebyl nápad samotného Renaultu, ale realizoval ho, a foukání si troufnu tvrdit byl jeden z rozhodujících faktorů pro tituly RedBullu a tato vlastnost motoru byla v celkovém výkonu velice podstatná a činila rozdíl.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.208.XXX
                      Samozřejmě, že můžeme vyškrtnout motor ze všech titulů před hybridní érou. Minimálně od roku 2000 do zavedení V6 nebyl nikdy rozhodující. Rozdíl mezi motory Mercedesu a Ferrari byl z hlediska výkonu po celé toto období zanedbáván. O Renaultu se vždy mluvilo jako o tom méně výkonném, na druhou stranu o něco lehčím a opravdu nikdo v té době nemluvil o tom, že by jakýkoli z těch titulů byl zásluhou motoru, jako je to dnes. Jako příklad může posloužit TR, které přecházelo mezi motory Ferrari a Renaultu a efekt byl, tedy spíš nebyl žádný.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Typický redbulák... Alonso a Vettel asi měli ve svých vozech šlapadla. Stejně tak hovadina, že zpoždění zapalování je výmysl lidí přes aerodynamiku :D Možná si to nepostřehl, ale RB byl tovární tým Renaultu se vší podporou a jasně prokázali, že oba týmy umí komunikovat na nejvyšší technické úrovni. Nestačilo na ně nic. Ani Mercedes, ani Ferrari ano kdokoliv jiný. Zkuste už proboha pochopit, že se jednalo o tovární spojení... 20

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.208.XXX
                      "Typický rebulák..." 18 18 To je gól. V žádném případě nejsem fanoušek RB. A o zpoždění zapalování jsem neřekl ani slovo. Rozdíl mezi mnou a tebou je ten, že já vidím věci tak jak jsou, zatímco ty se na věci dívaš tak, jak se ti zrovna líbí, to tak vypadá. Tvůj příspěvek totiž ani v jednom detailu nevyvrací ten můj. Zpoždění zapalování... Mělo to výrazný vliv na rychlost? Nevím, proto se k tomu nebudu vyjadřovat. Na rozdíl od všech ostatních faktorů, které jsem jmenoval, totiž tady nelze určit, jestli byl rozhodující. U všech ostaních došlo k zákazu nebo velmi rychlému okopírování řešení a jejich vliv byl tedy snadno rozeznatelný a zdokumentovaltený. A o spolupráci s Renaultem a RB přeci mluvím, jinak by nic, jako úpravu výfukového potrubí neprovedli. 12

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        O tom, jak "obrovský vliv" to zpoždění zapalování mělo, svědčí další tituly RB po jeho zákazu. 04
                        To nic, já jsem taky redbulák fandící Ferrari.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        A pokud jde o zpožděné zapalování: Bez šasi, které přivede plyny z výfuku do difusorů přesně tak, jak je potřeba, je zpožděné zapalování k ničemu. Tedy je celkem jasné, odkud požadavek vzešel. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Éra titulu Renaultu, kde je vidět, jak "velký" vliv na titul měl motor:
                    V roce 2005 bylo v motoru 3.0 L V10 povoleno maximálně 5 ventilů na válec [15]. FIA také představila nové předpisy, které omezují každé auto na jeden motor na dva víkendy Grand Prix, přičemž kladli důraz na zvýšenou spolehlivost a snížení výkonu. Motory BMW a Mercedes měly v této sezóně 930 k (690 kW). Renault, Honda, Toyota a Ferrari měli asi 900 koní (670 kW).

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Renaultí V8 s jejich možnosti foukání, spotřeba, průběh a v konečné řadě i spolehlivost dala RB 4 tituly. Bylo to ukázkové inženýrské spojení a svatba z rozumu. Jako každý jiný vztah nebyl dokonalý, ale fungoval. Já se nesnížím na laciné osočování a kecy, že přístup Helmuta a Hornera vůči Renaultu rozhodně nebyl v pořádku, to nemám za potřebí, ale znovu opakuji fakt, že nebýt skvělých možností zpožděného zapalování a foukání pomocí výfuku, tak si rovnou 2 tituly RB můžeš škrtnout a ano, je pravda, že tak daleko nebyl žádný jiný tehdejší dodavatel PJ. Max výkon Renaultu zaostával za Mercedesem o cca 15 ps, naopak díky nižším nárokům na chlazení a lepšímu průběhu je obecně Renaultí V8 nejem o mnoho úspěšnější než Mercedes V8, ale i komplexně lepším motorem. Můžeme se bavit o hybrid éře a dobře víš, že umím být dost kritický na práci Renaultu v této éře. To však nemění jasnéa prokazatelné úspěchy Renaultu v atmo éře jako takové, kde byl (znovu zdůrazňuji) spolu s Ferrari nejlepší motorář.

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                Slušná dvojí optika. RBR super šasí R šunt, H super motor Mcl šunt šasí. Fakt jsi jedinečnej. Jenom pro připomenutí, šasí McL už dva roky staví pán, který stavěl společně s AN to super šasí RBR pan PP (Peter Prodromou).

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001836

              uzivatel001836

              109.105.39.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Kdyz pomineme spolehlivost, ktera byla uz u Hondy a Renaultu cca stejne bidna na konci sezony, tak je pak otazka, jestli je Renault horsi 4 nebo nadany tretak. Podle AMuSú, coz se tu kazdemu nelibi, je rozdil mezi Hondou a Renaultem cca stejny jako mezi Renaultem a Ferrari.
                Je pak tedy otazka, jestli tu nemame, spatneho tretaka, nadaneho tretaka a spatneho ctvrtaka a normalniho ctvrtak 03
                Ale jinak plne souhlasim s tim co rikas. No a kdyz se na to takto podivas, dokazes odhadnout ktery z techto źaku bude v 7 tride nejlepsi? 12

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Ten třeťák bude pořád jen šesťák a proti 7 třídě nebude mít šanci. Honda má za sebou sice jen 3 třídy reálného života, a ten předškolní rok kdy se mohly projíždět světem zcela bez omezení hodily do kanálu, ale nutno dodat že takové tragické třídy nikdo ze současných výrobců nepamatuje.
                  A jinak Honda ve spolehlivosti Renault nedohnala, jen Renault na konci sezóny zavrávoral, to je podle mě podstatný rozdíl.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.73.XXX
                    On je fakt velky rozdil v tom jestli Honda dohnala Renault nebo Renault spadl na uroven Hondy. Dulezite je si byly blizko tito dva motorari. Renault si proste nebyl blizko s Ferrari ani nahodou, protoze jinak by mozna ten titul RB dal. Ferrari letos predvedlo pravy opak toho co predvedl Renault, vykon nahoru, poruchovost dolu. Farreri letos Renaultu uteklo a to vyrazne. Da se rici, ze Ferrari dva roky zavahalona a priblizilo se urovni Renaultu, ale Renault si jede porad to same, porad prumer.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama