DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Toro Rosso si užívá výlučné pozornosti Hondy, která k němu přešla od McLarenu, což se podle jeho šéfa Franze Tosta již pozitivně projevuje v oblasti konstrukce nového vozu STR13, a očekává silnou a spolehlivou pohonnou jednotku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 25.01.2018 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.01.2018 13:12
Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 19.01.2018 11:51
To co předvádí Renault posledních 10 let je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Čísla AMuS není nic jiného než bulvár a odhad. V race modu byli všichni 3 výrobci při GP USA 2017 do 20ps. Porovnávat poslední 2 GP nelze, pže chybou Renaultu v GP Mexika (kterou přesto Max s tímto motorem bez jakýchkoliv potíží vyhrál) museli ubrat výkon.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001639

                    uzivatel001639

                    89.111.73.XXX
                    Cisla AMuSu jsou sice takova jaka jsou, ale rozhodne jsou nejaka a nejsou to radoby cisla, ktera si tu kdekdo nepodlozene cuca z prstu.
                    Posledni dva zavody porovnavat nelze, ale muzem vypichnout ten jediny terti od konce kdy se to nahodou povedlo. To kdyz max bez potizi vyhral bylo jak za valky v rusku, poslali tam 6 motoru a on nejaky prezije. To bylo vylozene amaterske reseni, kdy proste nevi co jejich jednotka zvlada.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001836

                    uzivatel001836

                    109.105.39.XXX
                    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Podle mě, dyštak mě opravte, ti data GPS řeknou o výkonu motoru skoro tolik co maximální rychlosti. Z toho poznat konkrétní deficit v koních když neznáš jednotlivé odpory vozů beru skoro za šarlatánství. Poznáš z toho zhruba kdo jak si v porovnání vede, ale takhle z toho dostat jednotlivá čísla je velmi sporné. RedBull jistě dle GPS na tom byl lépe než tovární Renault, Honda takové srovnání vůbec nemá, jak to rozlišovali a počítali? Dokážu třeba pochopit data GPS pro porovnání přítlaku v zatáčkách, ale jak z toho vyfiltrovat jen čistý výkon motoru, nezdá se mi to.
                      Četl jsem třeba také že McLaren, stejně jako Red Bull, je schopen snížit rake vozu na rovinkách a mají vyšší maximální rychlost. Tohle se podle mě musí zohlednit, ale to z dat GPS nemůžeš dostat.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • uzivatel001836

                        uzivatel001836

                        109.105.39.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Podle mě je rozhodně nedostatečný a rozdíl mezi týmy se stejnou PU je tak obrovský, že tam nevidím dostatečnou možnost z toho něco relevantně vytáhnout. To dělali průměry všech týmů se stejnou PU? Pak by to mohlo být k Hondě také velmi nesprávně shovívavé.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Renault + RB v hybrid éře září velmi velmi podobně jako Ferrari.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ano, to je pravda.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                89.111.73.XXX
                Je jasne videt, ze pokud se dostane motor do popredi v dulezitosti pred aerodynamiku, tak je videt jasny propad Renaultu resp. RB. Z meho pohledu je RB(Renault) vykonostne pozadu, porad je spise za kazdorocnim ocekavanim. Porad se mluvi o titulu, ale nema na nej. Spolehlivosti je na tom oproti Ferrari zasadne jinak. Ma rozhodne blize k Honde nez k Ferrari, tedy za posledni pul rok. Vsichni vime, ze v F1 se deji veci rychle a tudiz nema cenu resit co bylo v 2016. Skutecne schopnosti se ukazuji stale, takze omluvu Renault za bidny konec roku nema.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Souhlas s bídným koncem sezóny z pohledu PJ Renault, příslib však je race mod, kdy jsou a podle mě letos opět budou v okně, kdy nejde o motor, ale jde o šasi + jezdca. Kdyby loni RB zvládl své šasi, měli by 2 místo v PK jisté a mohli bojovat i o titul. RB dělá špatná šasi na úvod sezóny více než často. Jestli letos budou mít TOP šasi již od Austrálie, mají opravdu reálnou šanci na titul.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Ta mantra božského šasi RB a bédné PJ Renault je už moc ohraná na to, aby ji tady někdo bral vážně.
            Spojení Renault + RB je v hybrid éře stejně úspěšné jako Ferrari. Honda V8 byl v roce 2008 rozhodně nejhoší motor a nikdy nebyl komplexně tak dobrý jako Renaultí V8. Neznalost historie neomlouvá. Fakta jsou janě daná, Renault v F1 od roku 1989 do roku 2013 dokázal o mnoho mnoho více než Honda, jediný, kdo s Renaultem snese v této době srovnání je Ferrari! Tolik čísla. Jestli tato fakta nekorespondují s tvými pocity, touhami, přáními a vírou, je mi popravdě úplně jedno.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Nemohu jinak, ale musím reagovat. Je jasné, že si fanda H, a tak bych předpokládal, že o jejich historii minimálně v F1 něco víš. Bohužel se ukazuje, že jsi prostě jenom na obláčku fandovství a nereflektuješ skutečnost. Psát totiž jak byla H vždy na špici v kontextu jejího posledního ukončeného období v F1 je dost nešťastné.
            Takže malý exkurz do historie z mé paměti. Jestli se nepletu tak H naposledy končila v roce 2008. Mám pocit, že to byla éra 2000-2008 a o špičce se tedy moc hovořit nedá. Nejvýše se dostali tuším na 4 místo v poháru konstruktérů a to jenom jednou. Jinak těžkej střed pole bez výrazných úspěchů. A to už vůbec nezmiňuju fakt, že minimálně poslední dva roky to byla dokonce stejná hrůza jako teď, sotva pár bodíků a chvost startovního pole, jasně poraženi druhým Japonským výrobcem T.
            Takže shrnuto podtrženo, 1991, poslední úspěch a pak už jenom paběrkování a trapnost nad trapnost, a to jsem nezapočítal éru Mugen-Honda, nebo jak se ten projekt jmenoval. To by ty výsledky byly ještě mnohem horší.
            No a pokud chceš srovnát R s M a F vem to spravedlivě. Ano všichni víme jak na tom v reálu R je nyní. Ale pokud vezmeš "tovární" týmy tak to tak hrozně nevypadá. Samozřejmě bereme jako tovární tým s motorem R, RBR, protože reálný návrat R jako továrního týmu je až v posledních dvou letech. Z tohoto pohledu jsou výsledky opět trochu jiné. Tam je jasným lídrem motor M a F a R si to poctivě za poslední 4 roky prostřídali. Navíc R byl naposledy 4 násobný MS v letech 2010-2013 s RBR, pak 2005-06 sám jako tovární tým a před tím s W atd. atd.
            Z tohoto pohledu je jasné, že R na tom zase tak špatně není. Prostě má jednu tovární stáj a ta je na čele pořád. Kdy tam naposledy bylo auto s H ??? A jak jezdí zákazníci F ??? Mohl bych tě rozebrat ještě více, ale myslím, že to stačí. Chce to hodnotit realitu na základě faktů. To už jsem udělal výše i tady a tak to prostě je.
            Osobně vidím obrovský potenciál právě v R a osobně je obrovsky uznávám, protože jako jediní ze 3 původních dodavatelů se snažili dodávat všem rovným dílem, a to i v posledních dvou sezonách, kdy už měli zpět svůj tovární tým. Vlastně jako jediní naplňují literu pravidel o rovnocenných dodávkách pro všechny. M ani F to nedělají. Oba využívají neúplnosti pravidel a každý vývojový prvek k lepšímu včetně motorových map, dostávají zákazníci se zpožděním minimálně jednoho vývojového stupně. To se u R nedělo, tedy asi kromě této poloviny sezony, kdy se RBR distancoval přejmenovaní PhJ a jejím lazením někde ve své garáži a taky to bylo na výsledcích vidět. Podívej se kam R jako tovární tým jenom za rok poskočil. Prostě srovnáš s prominutím v tuto chvíli profík s amatéry.
            Sundej růžové brýle a zkus to zhodnotit znovu, výkon H stejně těma brýlema nepřidáš.
            Prostě uvidíme letos, jestli je to o tom vedení nebo ne. Já myslím, že jo a pak budou schopni v H něco udělat.
            PS: konec spamování

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Skvěle zhodnoceno. Podepisuji na celé čáře a zároveň obdivuji tvoji trpělivost. Já už vzdal Elovi vypisovat čísla a roky a výsledky, podle mě to na něj nemá žádný účinek.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Až na malý detail, že nebyli nejlíp 4-tí a jen jednou. V roce 2004 byli druzí a to se stejným motorem, jako v roce 2005 šestí. V roce 2006 (po převzetí Hondou a šasi ještě od BAR) byli čtvrtí a pak se stejným motorem osmí. Čím to? Výkon motoru lítal nahoru, dolů? 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              V roce 2005 byl motor 3.0 L V10 povolen maximálně 5 ventilů na válec [15]. FIA také představila nové předpisy, které omezují každé auto na jeden motor na dva víkendy Grand Prix, přičemž kladou důraz na zvýšenou spolehlivost a snížení výkonu. Motory BMW a Mercedes měly v této sezóně 930 kW (690 kW). Renault, Honda, Toyota a Ferrari měli asi 900 koní (670 kW).

              To jen k tomu úžasnému motoru Renault, který prý zajistil titul v roce 2005. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                62.240.164.XXX
                Neměl jsem čas reagovat hned, ale samozřejmě ti děkuji, že jsi nám jako vždy ukázal, že umíš googlit a našel jsi si výsledky. Ano máš pravdu a všem se moc omlouvám, že jsem motoru H upřel jedno 2 a dvě 4 místa. Jestli, ale dobře chápeš F1 a vlastně všechny sporty, nikdo se neptá na to kdo byl druhej. Vždy je jenom mistr a ostatní tam nejsou. Že v roce 2010 byl MS SV s RBR ví všichni, ale to že v té sezoně byl nejlepší a druhý jiný jezdec si už skoro nikdo nepamatuje, stejně jako si letos na konci sezony nikdo nebude pamatovat, že F a SV udělali loni hezkou a zajímavou sezonu. Mistři byli jinde a o to tu jde. Prostě za posledních 20 let by R několikrát MS a H ne. To je vše. No max výkon motorů nebudu vůbec řešit, to opravdu nemá cenu. Navíc těch 30 koníků rozdílu na stolici ve skutečnosti na trati ani nevyužili, prostě to na rovince nebylo vidět. A googlit taky umím, 900k = 662kw a 930k = 684kw, takže ve skutečnosti jenom 22k rozdílu a ne 30. 03 14 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Na převod jednotek si stěžuj autorovi, nějak si tipuju že prostě zaokrouhloval. Ale když už se hnípeš v detailech, pak bych rád upozornil, že to cos vypočítal má být v kW a nikoliv v koních. To by ses dopočítal k těm 30-ti. Pokud budeš brát za výchozí kw, pak rozdíl 20kw odpovídá více jak 27k. Nikdo rozumný ty necelé 3 koníky řešit nebude, neboť chápe, že jde je o odhad a těch koníků v tom odhadu bude lítat víc.
                  K začátku tvého textu: Já měl takový pocit, že tu řešíte sílu motorů a nikoliv slávu pilotů a týmů. Tak se moc omlouvám, za chybný odhad orientace diskuse. Ale v tom případě vůbec netuším, proč tu řešíte Hondu s Renaultem. Ani jeden z nich titul v posledních letech nezískal a nemá ani reálnou šanci letos. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Zase rozjíždíš fantazii? Renault za posledních 10 let měl 4x titul mistra světa, měl údajně komplexně nejlepší motor 2,4 V8 (i když se s ním někteří nechtějí ztotožnit) mimo jiné díky spotřebě a nejlepším možnostem foukání, který měl vliv na nejeden titul RB. Honda byla prokazatelně lepším motorem než Renault naposledy možná v r. 1990 - 1991. Od roku 1992 do roku 2017 bys jen velmi těžko hledal dobu, kdy měla Honda lepší motor než Renault. A když se podívám na tu tragedii, co předvádí Honda v hybrid éře, tak jen slepec může srovnávat práci Renaultu a Hondy!

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Horner rika neco jineho a foukany difuzor ano, to se povedlo, akorat mi prijde ze jde o aero reseni a a ne o vlastnost motoru. Je vubec otazka kdo s tim navrhem prisel a na 99,9% bych rekl, ze RB, protoze Renault asi ani netusil, k cemu vsemu se da motor vyuzit 03
          Jinak v roce 91 byla Honda vstupenka k vitesztvi a od roku 92 dale nemuzeme srovanavat, kdyz se Honda F1 neucastnila.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Foukání difuzoru při sešlápnuté brzdě, je zcela jistě práce motoru a ne aera. Zkus se opravdu nejprve trochu vzdělat a pak diskutuj. Nezlob se na mě, ale píšeš jednu lež za druhou.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama