K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

"Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident Ferrari

Petr Hlawiczka, 16. ledna 2018, 06:40 Google+

Prezident Ferrari Sergio Marchionne strávil několik posledních dní v Maranellu, kde kontroloval práce na monopostu pro letošní sezónu Formule 1. S jakými závěry přichází?

Počet komentářů:  9 komentářů (Poslední 20.01. 12:00) Napište svůj názor
Kimi Räikkönen při tréninku v Itálii

Kimi Räikkönen při tréninku v Itálii | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Loni ho Scuderia moc nepotěšila, když zklamala na domácí půdě v Monze a nakonec po sérii chyb ani nemohla až do konce sezóny bojovat s Mercedesem o titul. Letos očekává se stejnou jezdeckou sestavou skládající se se Sebastiana Vettela a Kimiho Räikkönena lepší výsledky a zisk mistrovské trofeje.

"Byl jsem poslední několik dnů v Maranellu a konstruktéři mi přišli skoro až příliš uvolnění. Z toho můžu vyvodit pouze to, že jsme vyrobili křáp nebo skutečnou bestii," hodnotí pro Gazzettu dello Sport Marchionne práce na novém monopostu v italské továrně.

"Dali jsme všechno do toho, abychom měli super rychlé auto. Budete si muset počkat do 22. února, kdy jej představíme," odmítá zabíhat do detailů týkající se konstrukce vozu, jenž má mít navzdory stabilním pravidlům větší rozvor než loni (Ferrari SF70H 3594 mm, Mercedes F1 W08 EQ Power+ měl pro srovnání 3760 mm).

img-responsive

Konstruktéři se zdají Marchionnemu být v pohodě, přijde Ferrari s vítězným vozem? | foto: Scuderia Ferrari

S nejvyššími cíli se netají: "Vyhrát mistrovství světa v F1 a vydělat s Ferrari spoustu peněz," upozorňuje také nepřímo na to, že účast ve špičkovém odvětví motorsportu pro ně musí mít ekonomický smysl. Noví majitelé totiž hodlají změnit systém distribuce příjmů a stáji z Maranella hrozí, že přijde o svůj unikátní historický bonus (90 mil. dolarů), který nikdo jiný nedostává.

Dále prozradil, že už nepřemýšlí o tom, jak využít značku Maserati ve Formuli E, ale spíše o tom, že "by to mělo větší smysl to s ní zkusit v F1 s týmem Haas za rozumných nákladů." Šéf Haasu Günther Steiner nedávno řekl, že by se takovému partnerství zřejmě nebránili, ale konkrétní návrh od Ferrari zatím nepřišel.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 20.01.2018 12:00 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 9 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen v tréninku v Monaku

Red Bully si přivlastnily poslední trénink, Verstappen si havárií zkomplikoval situaci

Lewis Hamlton se dostává ohledně svého působení u Mercedesu do zájmu médií

Jak to je s Hamiltonou smlouvou? Půjde o "finanční grotesku?"

Charles Leclerc

Humbuk kolem Leclerca? Naprosto v pořádku, tvrdí Vettel

Sebastian Vettel byl po trénincích se svým Ferrari celkem spokojený

"Proč by Ferrari nemohlo být rychlejší než Red Bull?" ptá se Vettel

Lewis Hamilton během tréninku v Monaku

Hamilton si oddechl, čekal větší ztrátu. Věří, že se s Mercedesem na Red Bull dotáhne

Daniel Ricciardo během tréninku v Monaku

Mercedes a Ferrari se na Red Bull díky módům motorů dotáhnou, ten svému šasi věří

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sergio Pérez pevně věří, že by u špičkového týmu mohl získat titul

"Mám na to vyhrávat tituly, čeká mě velmi důležitý rok." Pérez touží po…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

  2. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  3. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

  4. Piloti Red Bullu v úvodním tréninku porážejí Hamiltona, Alonso prostál většinu času v boxech

  5. Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

  6. Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud