DISKUZE K ČLÁNKU

McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe říká, že si moc dobře uvědomují, jak velkou hrozbou pro ně bude letos McLaren, který přešel z pohonných jednotek Hondy k Renaultu. S vývojem svého vozu v poslední třetině sezóny 2017 je však spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 14.01.2018 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 14:37
Hlavně že tomu rozumíš ty Majku.To nám fakt stačí… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 16:44
Já ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 08:05
Myslím že Lowe je trochu mimo, McLaren pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    Hrozbou? Pokud bude Renault fungovat, nebude mro McLaren Williams soupeřem (stejně jako není pro RedBull)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    McLaren je určite hrozbou pre Williams. Už len preto lebo Williams zvolil cestu horších ale platiacich jazdcov. Ja mi to nevyčítam. Je to ich biznis model v F1. 2x20mil. USD na ulici nenájdete. Ale v súbojoch kolo na kolo s McLarenom to bude veľká nevýhoda. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Dle mého nelze McL a W srovnávat.
    Přece s Williamsem byl McL celkem (když jim vydržel motor) vyrovnaný ikdyž měli motor MNOHEM slabší. O kolik? Reálně 80-100 koní?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Ten Lowe tomu vůbec nerozumí. Mclaren jede na titul, tedy bude o vteřinu na kolo před nimi. O nějakém soupeři se tedy bavit vůbec nedá. A mluvit o tom, že Honda vypadala na konci sezony celkem silně.... To už doslova pos... 12

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      89.111.73.XXX
      01 11 12

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Nevím zda rovnou budou bojovat o titul, to bude těžké a spíše ne, ale sekundu před Willimsem na většině tratí, to je podle mě celkem dost možné. Už teď byly na minimálně stejné úrovni a sekundu by motor Renault měl přihodit 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.77.XXX
        1s ??? 16 17 18
        Myslis, ze motor pro rok 2017 by ji dal???
        Myslis, ze ji da ten pro rok 2018???

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jo, myslím že pro rok 2017 byl mezi Hondou a Renaultem sekunda rozdíl. Záleží samo na typu tratě. 50 koní tam podle mě bylo, navíc Honda je žrout, takže kde se muselo šetřit palivo tak tam to bylo znát ještě více.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Hmmm, jestli 50k dělá 1s, pak měl RB mezi Singapurem a Mexikem o 0,5s lepší šasi než Mercedes (Renault v tu donu udával ztrátu 25k). A kolik koní tedy ztrácel motor Renault, když ztrácel RB v posledních 2 závodech přes 0,5s na kolo s o 0,5s rychlejším šasi? Mně to vychází na 50k. 12
            Pro jistotu: já to netvrdím, to je výpočet z tvých úvah. 03

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • El_Senor

              El_Senor

              89.111.77.XXX
              No a pak prijde AMuS a odhaduje ztraty uplne jinak. Krasne na techto uvahach je to, ze jsou uplne o nicem, protoze za chvilku nam to muze kazdy ukazat, jak na tom skutecne je.
              Jinak mi prijdou ztraty co uvadel AMuS realny, vychazi z toho, ze na konci sezony Mercedes, Ferrari maji vyborne sasi, RB primo spickove, Renault se zacina dost zvedat a dostal se za prvni trojku. Jedine co nesedi je McL.
              Pokud by ale McL s Renaultem mel zrychlit o 1s a platily by ty odhady ztraty cca 50 koni, co se zde prezentuji, tak by McL musel v poslednich kvaldach bojovat o bednu, byt nekde mezi Mercedesem a RB. To se mi nezda, takze predpokladam, ze zrychli McL-Renault o cca 0,5s, coz odpovida tomu co rika AMuS. To pak take rika, ze McL ma sasi na urovni tovarniho Renaultu, lehce pred, tzn. 4.-5. misto. Pak by to v pripade posunu sasi FI a Williamsu znamenalo boj o 4.-7. misto 03. Takze pseimisticky to bude takto, optimisticky 3.-4. misto a realisticky nekde uprostred, 4.-5.??? 03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Koukám ty tu už vlastně nic nepíšeš a jen se snažíš ostatním vysmívat, no posluž si, myslím si že přechodem na motory Renault tu sekundu k dobru získá, a že Honda na Renault ztrácí minimálně těch 50 koní, to si myslím taky. Jinak to že ke konci měl RedBull lepší šasi než Mercedes, tak to si myslím rozhodně 03

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Myslím si, že příspěvků k f1 jsem tu napsal dost. Ale jo, dobře, máš pravdu. Omlouvám se, ten smailík jsem si mohl odpustit. Jen mne představa, že připouštíš ztrátu Renaultu 50k na konci sezony, rozesmála. Doteď jste tu tvrdili, že se Renault dotáhl a ztrácí 25k.
                A stejně tak u šasi RB. Jo, nejlepší na konci ai měl, ale 0,5s????? To je fakt dost. 03

                + 0 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Aha, ono je to o smajlíku 12 No u tebe asi jo. Je fajn že tě rozesmívá co jsem ani nenapsal, a ještě mi píšeš co jsme doteď tvrdili, ani nevím koho do té skupiny počítáš. Věcně se už spolu asi těžko pobavíme, s takovým přístupem.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Promiň. Můžeš mi vysvětlit co je na tom mém příspěvku ze 14:25 zesměšňujícího??? Kromě toho smailíka? Konkrétně jaká část toho výpočtu?
                    A jak nenapsal? Napsal jsi doslova, že 50k ztráty u Hondy dělá 1s na kolo. Nebo ne? Abiteboul řekl, že se jejich motor dostal na ztrátu 25k na Mercedes. Jestli tomu rozumím a umím počítat, pak je to přesně polovina. Nebo ne? A protože jezdil v té době RB srovnatelné časy s Mercedesem (+-5s na závod), pak tedy podle tebe musel mít o 0,5s na kolo lepší šasi, když měl o 0,5s horší motor, ne? Nebo jak to mám chápat??? U Hondy 50k=1s a u Renaultu 25k=0,5s neplatí? U Renaultu mají koníky nějaký jiný význam?

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Já ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl sekundy lepší šasi než Mercedes? Ty se všemu divíš a vše zesměšňuješ, ale tím to končí. To je slabé 03 A kdybys zase nevěděl kde co zesměšňuješ tak si ještě jednou přečti jakým způsobem tu komentuješ, třeba tě to trkne, a když ne, nech to bejt 04

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        A o slušném komentování a úctě k protivníkovi se mám učit od tebe ne? 03
                        Dobře, podle tebe měl RB o 0,5s lepší šasi než Mercedes. Podle mne je to výhradně u šasi docela dost velký náskok na f1, ale OK, beru. Tedy se dostáváme ke konci výpočtu. Pokud měl v posledních 2 závodech o 0,5s na kolo lepší šasi a ztrácel 0,5s na kolo, pak máme deficit výkonu 1s na kolo. Tedy tebou samotným vyčíslený na 50k. Už to chápeš? Není na tom nic zesměšňujícího, prosté sčítání a odčítání dvoumístných čísel.
                        A věř mi nebo ne, ten výsledek z tvých čísel mne pobavil. Omlouvám se, že mne to pobavilo, neberu všechno tak smrtelně vážně. Mám takový pocit, že výkon Renaultu je mi celkem u zádele a tyto úvahy mi o mém životě nerozhodují. Tedy jsou k pobavení. 03

                        + 2 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          Na to že ti je Renault celkem u zádele se mu sakra věnuješ. Podle mě před navýšením výkonu Renaultu ztrácela Honda na Renault asi stejně jako Renault na Mercedes, čili nějakých 50 koní, což podle mě (záleží na typu tratě) atakuje sekundovou ztrátu. Ano, klidně se pobav jak si to můžu myslet, dopočítávej si že RedBull je teda o půl sekundy v šasi lepší, snaž se to zesměšňovat jenom proto že ti to nejde přes nos. Dříve rozhodovalo převážně šasi, a RedBull dokázal předčit i přes půl sekundy ostatní nesčetněkrát 03

                          + 2 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

Kimi Räikkönen při tréninku v Itálii

"Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident Ferrari

Sergio Pérez pevně věří, že by u špičkového týmu mohl získat titul

"Mám na to vyhrávat tituly, čeká mě velmi důležitý rok." Pérez touží po špičkovém týmu

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama