DISKUZE K ČLÁNKU

Force India zvýšuje efektivitu aerodynamického tunelu v Kolíně, plánuje zlepšení továrny

Force India chce po nejúspěšnější sezóně v F1 dostat všechny své lidi pod jednu střehu. Kromě toho pomáhá také Toyotě zvýšit efektivitu jejího aerodynamického tunelu v Kolíně nad Rýnem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India zvýšuje efektivitu aerodynamického tunelu v Kolíně, plánuje zlepšení továrny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 10.01.2018 20:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    já nevím, ale neměli by dle vzoru McL místo do rozvoje techniky investovat do nového motorhomu, nových barev atd atd 03?

    ale vážně - je to ve dvou dnech zcela rozdílný článek o dvou týmech. jsem fakt zvědavý, jak se tyto týmy v sezoně v poli poskládají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Fandím jim, ale neměli by zase tak moc kecat. Nejmenší rozpočet ze všech týmů má HAAS.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama