DISKUZE K ČLÁNKU McLaren letos projde tou největší změnou vzhledu ze všech, překvapit hodlá i mimo trať

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown avizuje, že jeho tým letos předvede tu největší změnu zbarvení z všech týmů. Kromě toho připravuje pár dalších "skvělých věcí."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren letos projde tou největší změnou vzhledu ze všech, překvapit hodlá i mimo trať

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 11.01.2018 21:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2018 14:44
60 koní ne 30 koní.A maximální výkon taky není… »
» Kaša (Hlasovali 3 lidé) 09.01.2018 14:17
Ty jsi El_Seniore ; ) vůči Mclarenu často a… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 09.01.2018 14:32
Byl jsem dlouhodoby optimista, ted jsem realista.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    No, ... minimálně 5. místo nechtěl napsat, spíš myslím že minimálně 4. místo za M, F a RB, a pokud se Renaultu zadaří motor, tak bude McL bojovat o vítězství a dokonce i tituly. Takovému renaultu jako tovární stáji nevěřím že by postavili dost dobré šasi. To jim asi ještě potrvá nějaký ten rok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Ty jsi El_Seniore ; ) vůči Mclarenu často a zbytečně skeptický.
    myslím že McL bude v další sezóně minimálně na 5. místě. I podium asi bude a já to vidím i na nějaké to vítězství. 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Byl jsem dlouhodoby optimista, ted jsem realista. Proste se zazraky nekonaji, ale popravde porad verim, ale neodvazuji se ten optimismus vyslovovat, protoze nevim cim si to obhajit.
      No pro me je, jako pro Fandu McL, 5.misto proste zklamanim, to je 9. a 10. pozice v cily a brutalni casova ztrata na konci zavodu. Ja proste cekam utok na bednu, o kterem nas vsichni od McL porad presvedcovali celou sezonu.
      Skepticky jsem, protoze vychazim z nejakych dat, ikdyz nekdo rekne, ze nejsou nebo jsou pravdiva a pravdepodobna. Proste se mi nezda, ze nejakych rekneme 30 koni navic by znamenalo u McL letos nejaky zazrak, ze by atakovali automaticky RB nedejboze Mercedes a Ferrari.
      Je otazka co kdo pripravi pro dalsi sezonu, kam pokroci Renault a kam pokroci sasi McL, ale letos by s motorem Renault na konci sezony dle meho nebyly tam kde byl RB. Kdyz se podivam na rok 2014, kde byly s Mercedesem, tak je videt, ze mely problem, ktery se dnes klidne muze dlouho tahnout a muze byt problem se opravdu spicce(bedne) priblizit. Si predstavme, co dokazal Williamsv roce 14,15, co dokazuje relativne FI dnes. Proste si myslim, ze se zazrak v podobe automaticke katapultace McL na 4. jen diky motorum Renault konat opravdu nemusi. Staci, kdyz ostatni tymy s Mercedesem pokroci tak jak by meli. Ono se porad mluvi, ze ma McL spickove sasi, ale dle meho v roce 15,16 to vubec pravda nebyla, protoze casova ztrata byla obrovska a Honda tolik s vykonem nepokrocila a najednou se casova ztrata dramaticky zmensila.
      Ja doufam, ze se pletu, ale zatim me nic nepresvedcilo

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        60 koní ne 30 koní.A maximální výkon taky není vše, jde i o spotřebu, účinnost, tam Honda taky zaostávala.RB nakonec ukázal že to jde.....a tvoje myšlenkové pochody, kdy ti nejsou jasné souvislosti a dávaš do kupy věci, které byli jinak, ušetři nás prosím toho.Názor ti neberu, Mclaren se nemusí posunout, pak si za to ale bude moci sám.Bude jednoznačné srovnání a bude jasno.Ano může to trvat půl sezóny, rok....ale to nemůžeme dnes vědět.Že se ale posunou, to je jasné.Kam? To zaleží na nich a samozřejmě i na možnostech motoru.
        Možná bude lepší, když nám něco napíšeš o Hondě a Toro Rosso.To by měl být tvůj rájon.
        11

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Osobně si myslím, že by to měl bejt reálnej boj o třetí flek s RBR. Pokud R udělá motor, dá se občas očekávat i boj o první místo. Myslím, že titul je nereálný, ale kdo ví. Třeba problémy R ke konci sezóny ukazují na testování něčeho co F a M výrazně docvakne. Myslím, že šasi je opravdu velmi dobré a navíc ho staví dvojče AN, PP. Vnější architektura auta je dost podobná. Pokud tedy McL zvládne přechod na R a jeho implementaci do stávajícího šasi bez nutnosti zásadních změn, mělo by to tak bejt. Ale kdo ví. Malou nápovědou může být i návrat k plné práci právě AN. No uvidíme a já se opravdu těším. Doufám jenom, že nedopadnu jako loni, že pro mě skončí sezona ještě v době testů.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No konečně někdo, kdo tu F1 kapku sleduje a má přehled.... 11

          To že se pak nemusí něco povést, je věc druhá....F1 je o komplexnosti a výhodu mají tovární týmy, co mají vše na jednom místě.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • xxyyzz

    xxyyzz

    178.77.232.XXX
    Mnohem lepší by bylo kdyby se od ostatních lišili tím, že budou rychlejší a ne "jenom jiní" mimo trať

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Tak uvidime a doufejme, ze bude vsechno. Sasi se hodne za ty 3 roky zlepsilo.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tohle šasko funguje pouze rok a nejen u Mclarenu. Máme tu zcela jinou koncepci. 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Koncepci ano, ale McL i podle svých slov stejně jako ostatní od půlky sezony 2016 zkoušeli prvky právě s ohledem na nová pravidla. Nedokážu si představit jak by ta auta fungovala, kdyby je všichni začali ladit po konci sezony 2016. Když už i hraješ na chytráka tak prosím pořádně se všemi fakty.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Počkej, nechápeš souvislost proč jsem to psal....on tady dává (ELseňor) do rovnitka to, že Mclaren měl v roce 2014 špatné šásko a vychází z toho.(psal v jiné diskuzi) Všechny fakta zde psát nejde, je logické že vyvoj nebyl od té doby co vyjeli na trať a není to potřeba psát.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Podepsali 3 nove sponzory, a odepsali jich kolik? Zatim takovy vetsi odesel Castrol a to po roce. Kolik je jich dalsich?
    Jsem zvedav na vysledky, o kterych zatim trochu pochybuji a obavam se, ze to tak vidi i sponzori. Urcite vsichni vyckavaji na testy a uvodni zavody, coz se nedivim.
    Zacinam mit velkou obavu o Zakovu zivotnost. Pokud tato sezona nebude vyrazne uspesnejsi, tak pocitam, ze jeho manazerske schopnosti budou oceneni vyhazovem. Prijde mi, ze toho zatim moc nepredvedl, ale chapu, ze v dnesni F1 je to dost tezke, sponzori chybi obecne.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tvé obavy nezdílím....ale ano, je fuška dát dokupy co totálně znehodnotila Honda.Mohli tam zůstat a být finančně zajištěni, ale viditelně se nebojí za motory a další účast v F1 platit. Holt vydělavají i jinde než v F1 ....

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.176.74.XXX
      Odchod Castrolu bych viděl spíš z ryze praktických důvodů, palivo a maziva budou používat ta samá, co Renault, v prvním roce nejsou experimenty na místě.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Rád se nechám překvapit změnou vzhledu i počínáním mimo trať, ale hlavně ať to pořádně jezdí 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak buď se trefí a sedne si to hned a budou v předu a nebo budou lehce zaostávat.Vzhledem k tomu že Mclaren dokaže rychle monopost posouvat, do půl roku je to v cajku.Pak už jen ten Renault jak na tom bude.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak by to mělo být a tak McLaren známe, a jen to potvrdit. Už aby se jelo. Věřím jim, ale jistotu nemám, ty 3 roky s Hondou se na mě musely projevit, je třeba mě nakopnout, čekám na to 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Mclaren má jak odborníky, zázemí,vyborné piloty. Šásko se ví že je velice slušné, takže to bude zcela jistě v pohodě. Otázkou je, jak se jim podaří zabudovat motor do šáska a jak bude Renault fungovat.Pokud se se dostanou, čemuž opravdu i věřím na úroveň závodění RB v druhé půlce sezony, budu pro první rok nadmíru spokojený. To co se dělo s Hondou už se opakovat snad ani nemůže.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Za tři roky jsi dostal nakopáno málo? 12

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama