DISKUZE K ČLÁNKU

Špatná zpráva pro soupeře: Mercedes postavil pro rok 2018 v podstatě zcela nový motor

Mercedes postavil pro sezónu 2018 "podstatě zcela nový motor " a stále před sebou vidí velký prostor pro zlepšení, což je pro soupeře, kteří se na něj už 4 roky snaží neúspěšně dotáhnout, špatnou zprávou. Udrží si i letos svůj technologický náskok?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Špatná zpráva pro soupeře: Mercedes postavil pro rok 2018 v podstatě zcela nový motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 09.01.2018 20:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 09.01.2018 18:12
ANO »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2018 12:17
Raději nepomyslím pokud se stane realitou že… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 08.01.2018 13:16
No takže je velká šance, že to nebude 100%… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Dozvedel se nekdo neco konkretniho od toho pana? 07

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud si vzpomínám, tak už pro rok 2017 tvrdili, že předělali 99% motoru a že by je trápila nespolehlivost v sezoně 2017 si nevzpomínám. Většina úprav bude nepochybně dělána z důvodu zvýšení životnosti, aby motor mohl fungoval sedm závodních výkendů, ale věřím, že i výkon půjde trochu nahoru.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No takže je velká šance, že to nebude 100% spolehlivé. 11 Pokud bude, no tak to bude asi horší, ale i ostatní se zlepší. Problém je imho jediný, dokažou ty kvalifikace díky motoru vyhrávat i když jim šásko nefunguje.Toho se kapku bojím. Hlavně ať zajímavá sezóna. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Raději nepomyslím pokud se stane realitou že Mercedes opravdu bude brát vše dokud v F1 bude tento motor. Jasné je že naschvál neprohraje. A ono jestli neprohraje, možná pro něj opravdu nastane správná doba při změně motorů opustit F1.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      No, loni předělali komplet motor jak Honta tak Rencek a ani jeden neměli spolehlivost. Tak doufejme, že se ta špetka nespolehlivosti schovala i pro Mercedes. Pokud ne, tak bohužel nikdo mercedes s těmito motory nedá.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El_Senor

        El_Senor

        89.111.73.XXX
        Renault nevim, ale Honda delala jinou koncepci a to je asi nejzasadnejsi zmena, protoze jednotlive komponenty maji zasadne jine rozmery, kvuli zastavbe na uplne jina mista.

        Ono to sice zni, ale kdyz treba u ventiulu udelas drik o 0,1mm mensi nebo prumer ventilu o 0,1mm vetsi, tak mas novy pist, ale ve vysledku je to stejne. Takto vidim, ze to bude asi s tim komplet jinym motorem u Mercedesu a asi to tak bylo i u Renaultu pro rok 2017. Pro rok 2018 to asi bude u vsech vyrobcu zase "uplne novy motor". Chce to klid a makat na vyvoji a pockat s cim se kdo vytasi.

        Zajimave spise bude pozorovat, jak k tomu pristoupi jednotlivy vyrobci, jestli se spise vrhnou na vetsi vykony nebo na vetsi spolehlivos a to druhe pujde trochu stranou a nebude tam takovy narust. Tady doufam, ze Ferrari preci jen udela trochu vetsi vykonovy pokrok a dozene/predezene o prsa korejske bezkyne Mercedes. Sezona by pak mohla byt hodne povedena. Sasi verim, ze Ferrari udela lepsi, protoze nebude delat takove zmeny jako Mercedes.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          [odkaz na stránku]

          Myslím, že Rencek jen nepřebrušoval.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El_Senor

            El_Senor

            178.255.168.XXX
            Nerikam, z jen prebrusoval. Je znamo, ze ma/mel nove MGU-K. To ze se vratil ke stare specifikaci nerika nic dobreho o jejich vyvoji. Zbytek jednotky bych rekl, ze neprosel zasadnimi zmenami, protoze by se jimi Renault chlubil, ale vsude ticho. Jedine co porad rikaji, ze maji novou jednotku, ale nic blizsiho. Neznamenjsi je zatim to ze jim nove MGU-K trvalo do poloviny sezony a asi se nepovedlo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Nauč se číst a chápat psaný text. I když to vrčí stejně, není to stejný motor. 11

              Přesto jsme toho udělali po stránce motoru ohromně moc. Architektura spalovacího motoru je zcela jiná, systém pro rekuperaci energie (ERS) je zcela odlišný. Můžeme zpochybňovat rozhodnutí udělat toho přes zimu tolik a upřímně si myslím, že jsme toho udělali až moc," pokračuje Francouz.

              Zdroj: [odkaz na stránku]

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    94.199.44.XXX
    Zbývá jen doufat, že to Medvědům občas shoří, jinak to nebude ke koukání 03
    a jen tak na okraj, novější ilustrační foto by nebylo? 03
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Jsi mě zmátl. Já jsem si ten odkaz otevřel, začal ho číst a naráz jsem zjistil, že přibude další tým - Manor. Dost mě to zarazilo a až teprve potom jsem zjistil že článek je "kapánek" staršího data. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama