DISKUZE K ČLÁNKU Poslední krok Ferrari v cestě za titulem bude ten nejtěžší, připouští Vettel

Poslední krok směrem k titulu bude pro Ferrari podle Sebastiana Vettela ten nejtěžší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední krok Ferrari v cestě za titulem bude ten nejtěžší, připouští Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.01.2018 10:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2018 17:33
Tak to je podle mě mylný pohled na dnešní situaci… »
» S-fan (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2018 18:38
Ten poslední krok znamená mít vítězné jezdce a to… »
» shazec (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2018 19:38
Tak letos si to Vettel prohrál sám. Mohlo to být… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    "... pokud je auto rychlé a vy odvádíte svou práci dobře, tak vás to v průběhu sezóny přivede k dobré nebo ke špatné zprávě."

    Zdroj: [odkaz na stránku]
    Hmm, tak to je zase Vettelův myšlenkový orgasmus.
    Já bych řekl, že ho k špatným zprávám v průběhu sezóny, přivedla jeho špatná práce. Nebo si snad Vettel myslí, že po celou sezónu pracoval perfektně? Tak to mne dost udivuje a vlastně utvrzuje v mém názoru na Seba.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Tak letos si to Vettel prohrál sám. Mohlo to být zajímavé až do posledního závodu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Ten poslední krok znamená mít vítězné jezdce a to Fiat nemá. 04
    Takže smůla rudoši.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Je to krutě napsané, ale něco pravdy na tom je, protože loni mělo Ferrari auto na oba tituly, ale díky průměrnému Kimimu a chybujícímu Sebovi nemají ani jeden.

      V roce 2017 tituly ani tak nevybojoval Mercedes a Lewis, ale naopak je prohrálo Ferrari a Seb.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        85.239.64.XXX
        jen podotýkám, že s Alonsem nikdo nevyhrál už 11 let
        A Seb je 4 násobný mistr světa, Kimi 1x oba skvělý jezdci ...
        Hamilton je v Mercedesu a Verstapen ještě "nic" nevyhrál a jeho případná výměna za Vettela by ničemu nepomohla a za Kimiho by byla nepřiměřená, protože mají Vettela a Verstapena má další skvělý tým Redbull ... Takže za mě Ferrari určitě nemá slabou jezdeckou sestavu - Podle počtu titulů tu nejlepší - navíc Kimi titul získal s rudým vozem :) 01 což je obzvláště ceněné 01

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Tak nevšimnul jsem si, že by Fernando Alonso posledních 11 let zbíral jeden titul za druhým a porážel zbytek jezdců z pole F1. Možná narážíš na jeho týmové kolegy, ale tam byl ve většině přípaqdů Fernando psanou týmovou jednočkou, takže jeho vítězství mají hodnotu blízkou nule.

          Pokud jde o Ferrari, tak Seb je čtyřnásobný mistr světa, a opět byl jedničkou týmu, ale v roce 2014 ho ve stejném voze převálcoval Ricciardo. A ke kvalitám Kimiho se vyjadřovat nechci, protože ho mám rád, ale to jak mu jak Fernando tak i Seb v posledních sezonách ujíždějí, nebo to že na začátku sezony, kdy mělo Ferrari jasně lepší auto než Mercedes a Kimi přesto dostával od jezdců Mercedesu čočku, o dobré výkonnosti nesvědčí.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001890

            uzivatel001890

            85.239.64.XXX
            ... Prostě Ferrari má více méně to nejlepší co může mít - jsem chtěl napsat
            (Alonsa už měli, Hamilton má lepší místo, Verstapen by se mohl ve Ferrari snadno zahrabat - protože ona je to trošku bažina ... Takže Vettel špice pro ně, Kimi super zkušený a perfektní z hlediska celého týmu a ladění auta
            ...
            Př: on si kde kdo myslel, že je lepší než Kimi - třeba i Grosjean, Botas, ... možná si to myslí i Ocon, Perez --- jenže to nemusí být až tak žhavé vidíme to na Grosjeanovi, Botasovi zrovna nyní (A Ocon spíš doufá, že se dostane k Medvědům, Perez lepší než Raikonnen asi beztak není)
            I Ricardo je najasnej - Vettela sice porazil, ale to byl Vettel zrovna v útlumu více méně hledal motivaci a auto stejně nebylo dobré ... a Max ho zcela přetlačuje
            ... Alonso rozkládá týmy a je pro Ferrari pasé - Vettel je daleko lepší
            ... Psotě pokud člověk chápe, že z vícero důvodů neni možné mít Vettela a Hamiltona ... (opakuji i proto, že ten má lepší místo) Tak maji to nejlepší co jde
            A solidní možnost připravit si Leclerka
            ... Biatoré jen kecal, Verstapen v momentě kdy měli co měli = hlavně Vettela nebyla zas tak dobrá volba pro Ferrari, Seba a nakonec ani pro Maxe ...
            Takže ještě jednou :))) Je to nejleší co mohou rozumě mít a proto je to jak to je Marchione není žádný trouba a nedělá to pro nic jiného, něž proto, že to je nej sestava alespoň pro další rok - a pak se uvidí
            (Prohráli proto, že Mercedes byl silnější a to ne zas tak o málo ale celkem o dost a né kvůli slabým jezdcům - PS: To že Botas nebyl blíž za Hamem a pře Sebem je akorát dané tím, že to auto bylo na něj moc ostré - většinou ..)
            ((PS2: Navíc tady se nedoceňuje Vettel! všichni se divěji, že na něj Raikonnen ztrácí - vě skutečnosti však ztrácí jen mírně - (body jsou také zavádějící - jsou dané tím, že hodně bodů berou Mercedesy, něco Redbully - tj neni to tak že by Ferrari mělo automaticky či obvykle auto na 1.2. ...) (viz i Verstapen-Ricardo) a Vettel je absolutní špice - nikdo neví, zda není ještě lepší než Hamilton ... takže by jsme se možná divili, kdyby vedle něj sedl kdokoli - opakuji ta poslední redbullí sezóna nebyla adekvátní tam měl jasný útlum zcela pochopitelný)

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Mají největší tým, mají největší rozpočet, tak snad by to letos vyjít mělo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      číslici 21 znáš že jo..... 03

      PS:Mají největší tým, mají největší rozpočet...to měli vždycky. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        213.226.251.XXX
        Tak to je podle mě mylný pohled na dnešní situaci
        Mercedes je o hodně větší kolos než Ferrari a má k dispozici velké technologické zázemí ...
        Navíc ústředí technologí je spíše v Anglii, než v Itálii, takže ... to je dost naivní představa o velikosti týmu - já to vidím tak, že Mercedes je celkově daleko silnější a Ferrari má velikého soupeře .... (naštěstí Luxusního i pokud jde o Image) ... Německá a Britská technologie to je kapku víc, než jen rozpočet a počet zaměstnanců ve vesničce Maranelo
        Ten váš pohled by možná platil, kdyby svět nebyl tak technologicky náročný
        (Fiat Chrysler Automobiles nejsou technologicky tak silní a hlavně nestojí tak přímo za Ferrari - jako je to v případě Mercedesu ... sice se slovo "Chrysler" vyskytuje u obou ... no možná proto na sebe tak moc nežárleji
        (Nevím tedy nejsou li to zcela oddělené holdingy - asi jsou(?)) )

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • shazec

          shazec

          89.203.142.XXX
          Nevím jak moc relevantní to je vzhledem k F1, ale tvrdit že Ferrari není technologicky silné je nesmysl. Jejich 458 a 488 byly lepší vozy jak jejich konkurence od Mclarenu (MP4-12C či 650S) a to už při hi tech vyspělosti Mclarenu něco znamená.
          Naopak silniční oddělení Ferrari je úzce propojeno s F1, což se o Mercedesu říci nedá. Mercedes udělal původně lepší koncept při zavádění nových pravidel a ta výhoda mu zůstala dodnes. Ač se to na první pohled nezdá, tak vývoj F1 je v současnosti poměrně omezený, jakmile někdo začne dřív či líp, tak dohnat ztrátu je prakticky nemožné (viz Renault, Honda). Čistě teoreticky i kdybys vyměnil všechny inženýry Mercedesu za inženýry Renaultu, tak Mercedes bude dál vyhrávat a Renault ho nikdy plně nedožene.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama