DISKUZE K ČLÁNKU Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes

Počet pohonných jednotek, které může během sezóny každý jezdec využít, se letos snižuje z loňských čtyř na tři kusy. Honda z toho není nadšená, protože to podle Jusukeho Hasegawy omezí její možnosti ve stahování náskoku Ferrari a Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Snížení počtu motorů není rozumné, podle Hondy to chrání Ferrari a Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 07.01.2018 19:46 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    To půjde obejit, obětovat dva závody a hned jsou dva motory "doma".A i tak to bude nejspíše výhoda a vůbec nebude problém i z posledního místa dojet dobře. A příště z toho půjde těžit. Věřím že tohle dostane pod tlak jak Ferrari, tak Mercedes.Jsem si skoro jist, že FIA bude za pochodu měnit pravidla o motorech, aby se toto nedělo. Pravda je to jen pro bohatší stáje....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Loni takhle Honda "obětovala" spoustu závodů a nebylo jí to nic platné. 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        mě by spíš zajímalo, proč o tom nemluvili v květnu, kdy stačilo, aby to stopla FIA, ale začnou brečet v září, když vidí, že nezvládají ani nároky na 4 motory na sezonu. Ferrari jasně řeklo, že to vetuje jen proto, že ten motor vyvíjeli s tímhle požadavkem a stálo je to hromadu peněz, které by spláchli do WC, takže bych jak Hondu tak Renault mohl podezírat ze stejných pohnutek jako mcl s ploutví - nechají ostatní stavět motor na požadavek 3 na sezonu a sami se budou věnovat vývoji motoru kde nebude hrát roli spolehlivost, ale výkon a tu spolehlivost si vybrečí úlevou na pravidlech...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ano, principielně to tak je.Ber ale v potaz, že někdo se zeptá, "Honda" odpoví co si myslí ,ač pravidla respektuje, tak popiše stav věci, t.j jak je to logicky omezuje.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Jenže je předpoklad, že motory Renaultu fungovat budou.
        U Hondy to bylo jinak, ta musela....já se bavím o situaci, kdy zneužiješ pravidla k tomu, že motor použiješ na 4 závody a budeš ho moci používat na větší výkon.Nebo klidně jen na dva závody.Možností je hodně.Není to o šampionátu, ale o vyhře v závodě.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ten brekot zněl především od renaultu, honda se přidala až později

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Nic proti Toro Rosso, ale to by tam ty motory musely být dva. 04 Ale určitě nebudou chtít pořád jen páběrkovat, to by s Tostem šlehlo. Je to srdcař a bere i to béčko se vší profesionalitou a vážností. Jen netuším, jestli se střetnou tyto zaměry s Helmutovou vizí ...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Počkej, to špatně chápeš.Na TR to nebylo myšleno, aby byl úspěšný tímto způsobem.Tohle by mohl využít spíše zákazník Renaultu.Třeba i Ferrari jeden jezdec, aby eliminovali Mercedes.
            TR bude mít možnost , respektive Honda , taky měnit častěji. Bez toho vývoj imho neposunou. TR se bude muset obětovat tento rok, aby Honda mohla být silná v dalším roce.Moc času ale nemají....

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Jo takhle. 12 To samozřejmě ano. 03 Já se jen lekl, jestli jsi tam chtěl risknout i tu Hondu. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                100 koní rozdílu a o šásku nemluvě....to je nejdudělam.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Kapacity na šásko mají v lepším případě na střed středu pole (McLaren teoreticky na špici). Motor bude mít +-stejnou ztrátu na špičku, takže bude to asi jen o tom, co na to Alfa Romeo. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama