DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes v boji o letošní titul upřednostní Hamiltona, myslí si jeho bývalý soupeř

Felipe Massa se domnívá, že Mercedes bude v boji o letošní titul stát více za Lewisem Hamiltonem než za Valtterim Bottasem, jenž na něj v sezóně 2018 ztratil 58 bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v boji o letošní titul upřednostní Hamiltona, myslí si jeho bývalý soupeř

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 05.01.2018 10:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 17:02
Chudák Massa asi neviděl, co jednička Mercedesu… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 02.01.2018 20:32
Pokud Ferrari nepřijde po zimě plonkové, tak se… »
» Alfred (Hlasoval 1 člověk) 02.01.2018 21:05
Jo vrátil....jenže já se ptám který další… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já nesrovnával Hamiltonovo vrácení se Schumiho. To jsi vyčetl asi někde jinde. Pouze jsem konstatoval, že se pozice občas vrací a nejmenoval jsem jen Schumiho.
Tedy problém nemám já, ale ty se čtením mého textu. Intelektuální postižení asi bude málokdo brát jako lichotku, tedy se ani v tomto nepřipadám problematický.
A nakonec obvyklé prohlášení Ham fans. Poruchy motoru jsou TR (asi byly nějak naprogramované v motorárně, kdy a komu mají vybouchnout). Ale přímý příkaz na přepuštění pozice rozhodně žádná TR režie není. Kdo to kdy viděl, považovat za TR příkaz týmu na přepuštění pozice, pokud ten příkaz dostane Hamův kolega. 11
P.S. Prosím najdi si definici trollingu. Evidentně výraz používáš nesprávně. 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Hele srovnávat Hamiltonovo vrácení pozice v situaci kdy nevede šampionát a Šumákova snaha zmírnit faux pas z Rakouska tím že daruje pozici i závod, kdy má titul de facto zajištěný, můžeš opravdu jen ty - a jestli tě to uráží, inu to je čistě tvůj problém, a nemáš jen jeden...btw ty nejsi oponent, ty jsi loženej troll, nebo...ještě něco horšího, To prostě neokecáš žádnou kvadraturou kruhu, které tady pravidelně předvádíš
pche Britney prý navzdory TR získal titul....jakápak TR, vždyť Hamilton po prvních čtyřech závodech byl na limitu s díly limitovanými pravidly - a to nemluvím o 25bodové "týmovce" v Malajsii...kdyby něco kvetlo, tak je z tebe létadlo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Týmová jednička občas body občas vrací. Příklad třeba Schumiho vracení vítězství Barikovi, nebo Coulthardovo nechání prvního vítězství Häkkinenovi. Tedy jsi sám ten svůj "veškerý smysl" postavil na hlavu. 04
Ano u Ferrari vidíte TR i tam, kde nedává smysl, to už jsem si všiml. Sám Kimi o tom evidentně neví, nebo je skvělý herec, když dělá naivního.
Rosberg pouštěl Hamiltona celý konec sezony 2014 (od Spa). Pravda na to radio nepotřeboval. Jen se Hamilton objevil v zrdcátku, už se klidil pryč, ideálně úplně z tratě. Jejich šňůry vítezství v letech 2015 a 2016 také vzbuzují pouhý úsměv v souvislostí s údajné absenci TR. V Monaku 2016 bylo jasné, že o titul jedou pouze tito dva. Nikdo jiný neměl nejmenší šanci se jim vůbec přiblížit. Přesto dostal Nico příkaz, pustit Lewise. Nevím co je TR, když toto ne. Jasný příkaz týmu, slyšitelný do rádia, který přímo daroval jednomu z nich spoustu bodů a část na úkor toho druhého. Víc už si pod pojmem TR představit nejde. Navzdory TR dokázal Nico tu sezonu vyhrát. Že na konci sezony už měl Mercedes plně zuby Hamiltonovy kritiky a nechal to dojet tak, jak to bylo a neprotlačil Hamiltona zpět, už na tom nic nemění. A ano, Rosberg škemral o TR, stejně jako předtím o ni škemral Hamilton. Větší ubohost, než Abu 2016 jsem nikdy neviděl. Kvůli obvyklému škemrání to není. Nikdy v životě jsem neviděl, aby se vítěz snažil jet tak pomalu, že byli všichni ostatní rychlejší.
V Maďarsku Hamilton věděl, že Rosberga čeká jeden pitstop navíc a není pro něj hrozbou, pouze chtěl Rosberg dojet pro víc bodů pro tým. Ale body pro tým už najednou nebyl důvod, protože by Nico získal body navíc v jejich vzájemném souboji. Tedy pro tým se jede, když je potřeba protlačit jednoho.
A nakonec. Už jsem se obával, že dokážeš aspoň jednu naši diskusi zakončit bez urážek. Ale evidentně to nedokážeš. Prostě když ti dojdou argumenty, tradičně začneš oponenta urážet. Jak už je tvým dobrým zvykem, ne jen u mne. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Ne, nestalo se to kvůli mé definici, protože takhle darované pozice týmová jednička v boji o titul nevrací z principu na kterém stojí veškerý smysl statusu týmové jeničky.
Jistě, ve Ferrari pokyny na puštění pozice slyšet nejsou, ovšem proto, že týmová dvojka je srozuměna dávno před závodem s tím co má dělat, když se za ním objeví "jednička".
Rosberg když pouštěl Hamiltona, tak pouze tehdy když ohrožoval nejlepší možný výsledek pro tým (jako třeba "úžasnou" rychlostí v Monaku, kde ztrácel co kolo, to vteřinu), nebo když jel rozdílnou strategii....Hamilton v Maďarsku nikterak nebránil Rosbergovi, aby jej předjel, ovšem když se i na rovince dokázal přiblížit max. na půl sekundy, tak kotvu házet od něj nemělo smysl čekat ( v rádiu přeci online hlásil, že jej pustí, ale zpomalovat kvůli němu nebude), zvláště když celý závod byl Hamilton rychlejší a i v oné fáze závodu byl ve výhodnější pozici, kdy jaksi postrádalo smysl prohazovat pozice - přineslo by to jen výhodu Rosberga proti Hamiltonovi, nic pro týmový výsledek jako takový - a i právě díky tomu Rosberg nebyl žádná týmová dvojka, to by se předloni nepřichomejtl ani k tomu jednomu usmolenému titulu. Krom toho, odkdy týmová dvojka v posledním závodě škemrá o týmovku i když měl titul de facto v kapse?
Tobě toho nezapadá více, ovšem to není nic neobvyklého, píšeš hodně, i když argumentačně takřka pokaždé blblě, na hraně mezi cíleným trollingem a intelektuálním postižením a ještě se tomu zásadně i hezky spatra zasměješ...ale co s tebou, ty jsi prostě takový.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tebou definovaný příklad se možná ještě nestal. Ale to jen proto, jak jsi to definoval. Pouštění samotné nijak vyjímečné není. Srovnání TR u Mercedesu s Ferrari je opravu těžké. Pochybuju, že u Ferrari dvojka slyšela za poslední roky tolikrát, že má jedničku pustit, jako u Mercedesu.
A druhý jezdec tam jezdí pro tým a ne pro jedničku? Ahááá, tak asi proto slyšel několikrát Nico i Valteri, že musí Lewise pustit? Z toho těžila pouze jednička, ne? Ale nějak mi do toho nezapadá, že když měl v Maďarsku nebo Abu Dhabi pustil Lewis Nica, tak se nedělo vůbec nic. Neposlouchal příkazy týmu, protože to dělal pro tým? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Jasně, představuji si to velice živě, jenže jmenovat jaksi neumíš....takže ještě jednou, který pilot v boji o titul, aniž by v tom boji vedl, vrátil "darovanou" pozici zpět?
Nevím co by Bottas měl vracet, a hlavně jak, když nedokázal urvat ani vicemistra....a i kdyby, výsledek by možná byl takový že by Mergl loňský jezdecký titul neměl.
Pod pojmem týmová režie si lze představit ledasco, ovšem srovnávat týmovku Mercedesu s týmovkou Ferrari můžeš snad jen ty....u Mercedesu totiž druhý jezdec jezdí pro tým, u Ferrari pro smluvnou jedničku...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Oni dobře vědí, že kdyby tu pozici nevrátil, jak slíbil, Bottas by mu to mohl vrátit mohem bolestněji. TR je tam asi tak stejná, jako u Ferrari.
A přestav si, že znám piloty, kteří kolegům pustili své pozice, aniž by to dostali příkazem od týmu a aniž by pozici pouze vraceli do původního stavu.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, ale já nějak kritizuji TR v F1? Jo, je to běžná věc. Jen nevidím důvod z něj dělat hrdinu, když jen na příkaz týmu vrátil dárek, který nevyužil. Nic víc, nic míň. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Jo vrátil....jenže já se ptám který další aspirant na titul tu pozici vrátil...v boji o titul NIKDO, krom Hamiltona. No a jakápak charita, šlo o tři body které se vždycky počítají, zvláště když v šampionátu celou polovinu sezony nevedl. Kdyby to bylo opravdu tak, jak popisuje Massa, tak před Bottasem ten závod dojede a nikdo mu žádné podmínky neklade....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Pokud Ferrari nepřijde po zimě plonkové, tak se to dá čekat. 04 I když těžko říct, jestli pak by pak byl Valteri k něčemu platný (jako letos). I když byl pořád platnější, než druhý finský pilot, který často měl problém i s trápícími se Red Bully. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A kolikrát musel Bottas pouštět Hamiltona? Já si pamatuji Bahrain, kde sice Bottas vyhrál kvalifikaci ale v závodě byl jalovej a Hamiltona zjevně brzsdil, protože od momentu kdy ho pustil ztrácel cca. sekundu na kolo. To měl jako Merccedes nechat vpředu pomalejšího jezdce, nebo jim měl umožnit regulérní souboj při kterém se mohly vyřadit. Formule 1 je ať se to komu líbí nebo ne týmový sport, a pro žádný tým není žádoucí protěžovat pomalejšího jezdce.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Vrátil přetím puštěnou pozici zpět, když se nikam neposunul a splnil tím podmínku onoho puštění? Hotová charita. 12
Škoda, že to nepředvedl víckrát, když ho kolega musel na příkaz týmu pustit. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

81.92.249.XXX
Chudák Massa asi neviděl, co jednička Mercedesu provedla v poslední zatáčce posledního kola v Maďarsku (bez sarkasmu) - kdy a kde tohle udělal jiný jezdec v pozici neohrožené týmové jedničky v boji o titul a nebyl přitom alespoň v průběžném vedení šampionátu?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Chudák Massa ještě nepochopil, že na jedničku a dvojku mezi piloty jezdí výhradně Ferrari. (sarkasmus) 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama