DISKUZE K ČLÁNKU

Mercedes v boji o letošní titul upřednostní Hamiltona, myslí si jeho bývalý soupeř

Felipe Massa se domnívá, že Mercedes bude v boji o letošní titul stát více za Lewisem Hamiltonem než za Valtterim Bottasem, jenž na něj v sezóně 2018 ztratil 58 bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes v boji o letošní titul upřednostní Hamiltona, myslí si jeho bývalý soupeř

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 05.01.2018 10:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 17:02
Chudák Massa asi neviděl, co jednička Mercedesu… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 02.01.2018 20:32
Pokud Ferrari nepřijde po zimě plonkové, tak se… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 02.01.2018 13:32
Chudák Massa ještě nepochopil, že na jedničku a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Pokud Ferrari nepřijde po zimě plonkové, tak se to dá čekat. 04 I když těžko říct, jestli pak by pak byl Valteri k něčemu platný (jako letos). I když byl pořád platnější, než druhý finský pilot, který často měl problém i s trápícími se Red Bully. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alfred

    Alfred

    81.92.249.XXX
    Chudák Massa asi neviděl, co jednička Mercedesu provedla v poslední zatáčce posledního kola v Maďarsku (bez sarkasmu) - kdy a kde tohle udělal jiný jezdec v pozici neohrožené týmové jedničky v boji o titul a nebyl přitom alespoň v průběžném vedení šampionátu?

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Vrátil přetím puštěnou pozici zpět, když se nikam neposunul a splnil tím podmínku onoho puštění? Hotová charita. 12
      Škoda, že to nepředvedl víckrát, když ho kolega musel na příkaz týmu pustit. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        A kolikrát musel Bottas pouštět Hamiltona? Já si pamatuji Bahrain, kde sice Bottas vyhrál kvalifikaci ale v závodě byl jalovej a Hamiltona zjevně brzsdil, protože od momentu kdy ho pustil ztrácel cca. sekundu na kolo. To měl jako Merccedes nechat vpředu pomalejšího jezdce, nebo jim měl umožnit regulérní souboj při kterém se mohly vyřadit. Formule 1 je ať se to komu líbí nebo ne týmový sport, a pro žádný tým není žádoucí protěžovat pomalejšího jezdce.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Promiň, ale já nějak kritizuji TR v F1? Jo, je to běžná věc. Jen nevidím důvod z něj dělat hrdinu, když jen na příkaz týmu vrátil dárek, který nevyužil. Nic víc, nic míň. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Alfred

        Alfred

        81.92.249.XXX
        Jo vrátil....jenže já se ptám který další aspirant na titul tu pozici vrátil...v boji o titul NIKDO, krom Hamiltona. No a jakápak charita, šlo o tři body které se vždycky počítají, zvláště když v šampionátu celou polovinu sezony nevedl. Kdyby to bylo opravdu tak, jak popisuje Massa, tak před Bottasem ten závod dojede a nikdo mu žádné podmínky neklade....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Oni dobře vědí, že kdyby tu pozici nevrátil, jak slíbil, Bottas by mu to mohl vrátit mohem bolestněji. TR je tam asi tak stejná, jako u Ferrari.
          A přestav si, že znám piloty, kteří kolegům pustili své pozice, aniž by to dostali příkazem od týmu a aniž by pozici pouze vraceli do původního stavu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Alfred

            Alfred

            81.92.249.XXX
            Jasně, představuji si to velice živě, jenže jmenovat jaksi neumíš....takže ještě jednou, který pilot v boji o titul, aniž by v tom boji vedl, vrátil "darovanou" pozici zpět?
            Nevím co by Bottas měl vracet, a hlavně jak, když nedokázal urvat ani vicemistra....a i kdyby, výsledek by možná byl takový že by Mergl loňský jezdecký titul neměl.
            Pod pojmem týmová režie si lze představit ledasco, ovšem srovnávat týmovku Mercedesu s týmovkou Ferrari můžeš snad jen ty....u Mercedesu totiž druhý jezdec jezdí pro tým, u Ferrari pro smluvnou jedničku...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tebou definovaný příklad se možná ještě nestal. Ale to jen proto, jak jsi to definoval. Pouštění samotné nijak vyjímečné není. Srovnání TR u Mercedesu s Ferrari je opravu těžké. Pochybuju, že u Ferrari dvojka slyšela za poslední roky tolikrát, že má jedničku pustit, jako u Mercedesu.
              A druhý jezdec tam jezdí pro tým a ne pro jedničku? Ahááá, tak asi proto slyšel několikrát Nico i Valteri, že musí Lewise pustit? Z toho těžila pouze jednička, ne? Ale nějak mi do toho nezapadá, že když měl v Maďarsku nebo Abu Dhabi pustil Lewis Nica, tak se nedělo vůbec nic. Neposlouchal příkazy týmu, protože to dělal pro tým? 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Alfred

                Alfred

                81.92.249.XXX
                Ne, nestalo se to kvůli mé definici, protože takhle darované pozice týmová jednička v boji o titul nevrací z principu na kterém stojí veškerý smysl statusu týmové jeničky.
                Jistě, ve Ferrari pokyny na puštění pozice slyšet nejsou, ovšem proto, že týmová dvojka je srozuměna dávno před závodem s tím co má dělat, když se za ním objeví "jednička".
                Rosberg když pouštěl Hamiltona, tak pouze tehdy když ohrožoval nejlepší možný výsledek pro tým (jako třeba "úžasnou" rychlostí v Monaku, kde ztrácel co kolo, to vteřinu), nebo když jel rozdílnou strategii....Hamilton v Maďarsku nikterak nebránil Rosbergovi, aby jej předjel, ovšem když se i na rovince dokázal přiblížit max. na půl sekundy, tak kotvu házet od něj nemělo smysl čekat ( v rádiu přeci online hlásil, že jej pustí, ale zpomalovat kvůli němu nebude), zvláště když celý závod byl Hamilton rychlejší a i v oné fáze závodu byl ve výhodnější pozici, kdy jaksi postrádalo smysl prohazovat pozice - přineslo by to jen výhodu Rosberga proti Hamiltonovi, nic pro týmový výsledek jako takový - a i právě díky tomu Rosberg nebyl žádná týmová dvojka, to by se předloni nepřichomejtl ani k tomu jednomu usmolenému titulu. Krom toho, odkdy týmová dvojka v posledním závodě škemrá o týmovku i když měl titul de facto v kapse?
                Tobě toho nezapadá více, ovšem to není nic neobvyklého, píšeš hodně, i když argumentačně takřka pokaždé blblě, na hraně mezi cíleným trollingem a intelektuálním postižením a ještě se tomu zásadně i hezky spatra zasměješ...ale co s tebou, ty jsi prostě takový.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Týmová jednička občas body občas vrací. Příklad třeba Schumiho vracení vítězství Barikovi, nebo Coulthardovo nechání prvního vítězství Häkkinenovi. Tedy jsi sám ten svůj "veškerý smysl" postavil na hlavu. 04
                  Ano u Ferrari vidíte TR i tam, kde nedává smysl, to už jsem si všiml. Sám Kimi o tom evidentně neví, nebo je skvělý herec, když dělá naivního.
                  Rosberg pouštěl Hamiltona celý konec sezony 2014 (od Spa). Pravda na to radio nepotřeboval. Jen se Hamilton objevil v zrdcátku, už se klidil pryč, ideálně úplně z tratě. Jejich šňůry vítezství v letech 2015 a 2016 také vzbuzují pouhý úsměv v souvislostí s údajné absenci TR. V Monaku 2016 bylo jasné, že o titul jedou pouze tito dva. Nikdo jiný neměl nejmenší šanci se jim vůbec přiblížit. Přesto dostal Nico příkaz, pustit Lewise. Nevím co je TR, když toto ne. Jasný příkaz týmu, slyšitelný do rádia, který přímo daroval jednomu z nich spoustu bodů a část na úkor toho druhého. Víc už si pod pojmem TR představit nejde. Navzdory TR dokázal Nico tu sezonu vyhrát. Že na konci sezony už měl Mercedes plně zuby Hamiltonovy kritiky a nechal to dojet tak, jak to bylo a neprotlačil Hamiltona zpět, už na tom nic nemění. A ano, Rosberg škemral o TR, stejně jako předtím o ni škemral Hamilton. Větší ubohost, než Abu 2016 jsem nikdy neviděl. Kvůli obvyklému škemrání to není. Nikdy v životě jsem neviděl, aby se vítěz snažil jet tak pomalu, že byli všichni ostatní rychlejší.
                  V Maďarsku Hamilton věděl, že Rosberga čeká jeden pitstop navíc a není pro něj hrozbou, pouze chtěl Rosberg dojet pro víc bodů pro tým. Ale body pro tým už najednou nebyl důvod, protože by Nico získal body navíc v jejich vzájemném souboji. Tedy pro tým se jede, když je potřeba protlačit jednoho.
                  A nakonec. Už jsem se obával, že dokážeš aspoň jednu naši diskusi zakončit bez urážek. Ale evidentně to nedokážeš. Prostě když ti dojdou argumenty, tradičně začneš oponenta urážet. Jak už je tvým dobrým zvykem, ne jen u mne. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Alfred

                    Alfred

                    81.92.249.XXX
                    Hele srovnávat Hamiltonovo vrácení pozice v situaci kdy nevede šampionát a Šumákova snaha zmírnit faux pas z Rakouska tím že daruje pozici i závod, kdy má titul de facto zajištěný, můžeš opravdu jen ty - a jestli tě to uráží, inu to je čistě tvůj problém, a nemáš jen jeden...btw ty nejsi oponent, ty jsi loženej troll, nebo...ještě něco horšího, To prostě neokecáš žádnou kvadraturou kruhu, které tady pravidelně předvádíš
                    pche Britney prý navzdory TR získal titul....jakápak TR, vždyť Hamilton po prvních čtyřech závodech byl na limitu s díly limitovanými pravidly - a to nemluvím o 25bodové "týmovce" v Malajsii...kdyby něco kvetlo, tak je z tebe létadlo.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Já nesrovnával Hamiltonovo vrácení se Schumiho. To jsi vyčetl asi někde jinde. Pouze jsem konstatoval, že se pozice občas vrací a nejmenoval jsem jen Schumiho.
                      Tedy problém nemám já, ale ty se čtením mého textu. Intelektuální postižení asi bude málokdo brát jako lichotku, tedy se ani v tomto nepřipadám problematický.
                      A nakonec obvyklé prohlášení Ham fans. Poruchy motoru jsou TR (asi byly nějak naprogramované v motorárně, kdy a komu mají vybouchnout). Ale přímý příkaz na přepuštění pozice rozhodně žádná TR režie není. Kdo to kdy viděl, považovat za TR příkaz týmu na přepuštění pozice, pokud ten příkaz dostane Hamův kolega. 11
                      P.S. Prosím najdi si definici trollingu. Evidentně výraz používáš nesprávně. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Chudák Massa ještě nepochopil, že na jedničku a dvojku mezi piloty jezdí výhradně Ferrari. (sarkasmus) 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama