DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes si uvědomuje nebezpečí aliance Ferrari - Sauber

Sportovní šéf Mercedesu Toto Wolff si všímá chytrého tahu Ferrari, které prostřednictvím značky Alfa Romeo spojilo své síly se Sauberem, a přemýšlí o podobném kroku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes si uvědomuje nebezpečí aliance Ferrari - Sauber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 06.01.2018 20:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 02.01.2018 09:40
Už jsem to jednou psal, ... ale McL nebo Meďour… »
» Lahva (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 14:07
Jj, tam byl připravený tým se základním zázemím a… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 03.01.2018 15:35
Tak ono lze na těchto týmech i ledasco otestovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Už jsem to jednou psal, ... ale McL nebo Meďour měli koupit za 1 dolar Manor a splatit "trochu" těch dluhů a mohli tenhle sympatický tým přežít a týmy by tam hodili svoje mladíky.
    Koho by teď mercedes chtěl "spoluvlastnit"? ... možná force indii protože majitel je (už dlouho) docela v "domácím vězení", ne?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      91.119.18.XXX
      Jj, tam byl připravený tým se základním zázemím a zaměstnanci. Pro založení Bčka ideální.

      Koho spíš teď Mercedes bude lovit? Williams a nebo Force?

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        mercedes žádné béčko nepotřebuje, pokud jde o umístění pilotů, tak si prosadil ty co chtěl, nějaké sdílení informací s nováčkem není pro mercedes zajímavé a politické hlasy má mercedes už teď pojištěné víc než dobře. Ferrari oproti tomu své týmy nikdy moc zkrátka nedrželo, pokud chtělo dát někam pilota, tak měli vážný problém a i ten haas se na ně vykašlal a když chtěli podpořit nějaký svůj názor, tak také pohořeli, takže proto chtějí vstoupit majetkově do týmu, aby měli větší jistotu, že jejich zájmy nebudou zase za vozem...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.247.XXX
          Proto teda bude Werhlein nejspíš bez angažmá a max. testovat?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            a pokud by o werhleina opravdu stáli, myslíš, že by šel ocon do FI a on do sauberu? Pokud by mercedes opravdu chtěl werhleina umístit, tak má několik týmů kde by to šlo

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Zix.

              Zix.

              78.102.247.XXX
              Když nemají svůj 2. tým, tak těžko mohou FI nadiktovat jestli vezmou Ocona, Werhleina nebo kohokoliv jinýho, hlavní slovo mají lidi od FI.
              A kdyby Wehrleina nechtěli někam nacpat, tak by lidi od Mercedesu neprohlašovali jak by mu rádi našli flek. Je úplně jedno jestli více nebo méně než Oconovi, ale byli by rádi kdyby jezdil.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      S tím Manorem naprostý souhlas. Sice by asi nebyli schopni polepit něco na úrovni Toro Rosso, ale na druhou stranu by ten monopost mohl mít plně tovární techniku s palivem, mapami, manuálem a volantem. Už to by mohlo docela promluvit do středu pole. Ve finále by je to vyšlo možná levněji, než platit místa pro Estebana a Pascala, páč by se na tým určitě chytl i nějaký ten sponzor a část by dostali zpátky ve formě prémie za PK. :-)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak ono lze na těchto týmech i ledasco otestovat bez rizika a když to nefunguje, či je to nespolehlivé, tak to nevadí.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          Přesně tak. 04 To mě prvně ani nenapadlo, ale je to dalši velký plus. 04 Až si tak říkám, jaké nedostatky by ta akvizice měla? Manor dlužil hlavně Mercedesu a zaměstnancům. Což se dalo lehce vyřešit. Tedy z pozice Daimleru. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama