DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.01.2018 13:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:30
Pokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem,… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:58
Přesně tak. 01 Píšeme přesně o tom samém 2… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Výkonnější jednoznačně byla. Když se nastavil správný mód. Ale při něm byla evidentně i poruchová. Nebo to vylepšení bylo až po Mexiku? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Mám na mysli motor R.E.17G, vylepšený o spalovací motor.Pravda problém s ERS tato secifikace neřešila, ale jednoznačně vykonější byla.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Rozumím tomu, co je trochu. Trochu si zahrávali a trochu se jim to podělávalo. Ty nové specifikace se nasazovali mezi Singapurem a Mexikem. Ještě v Mexiku to byl jeden ohýnek za druhým a v Brazílii dva. Nebo jsi myslel novou specifikací to, že v Brazílii a Abu Dhabi museli jet někteří s repasovanými díly?
Reaguju do puntíku na to co píšeš. Kdybys četl, co píšu já, neplácal bys nesmysly o plošné kritice Renaultu. Protože jeho zlepšení i lepší spolehlivost a výkon proti Hondě v rámci sezony (hodnoceno celkově za celou sezonu) jsem přiznal několikrát.
Takže v opakování nesmyslů ti konkurovat nebudu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Čemu nerozumíš na slově trochu? Reaguj na to co pišu, jsi už jak schizofrenik.Ty nové modifikace motoru už byli značně lepší a nehořely.(ale o tom nenapišeš ani čárku, nehodí se že) Ty vše řešíš plošně a co je od Renaultu tak hoří.Kolovrátek..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
To není, ale Mercedes má hodně solidní stabilizovaný výkon. Stejně tak Ferrari. Před Renaultem je hodně práce, aby jejich náskok stáhl. O tom momentálně není pochyb, ale může se jim povést menší zázrak a mohou se dostat blíž a ještě mít kýženou spolehlivost. Někdy se nějaké věci povedou na první dobrou a ušetří se tím měsíc brzdění motoru. To se určitě nedá vyloučit. Co se určitě vyloučit dá je to, že by se něco podobného mohlo povést přes zimu Hondě. Ale ta na to momentálně asi ani nemyslí. Mají po třech letech relativně volnou možnost celoročního testování. To by je mohlo napřesrok nakopnout k lepším zítřkům, ale po této zimě to určitě ještě nebude.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pravdař Abiteboul jo. 18
"Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost,..."
Zdroj: [odkaz na stránku]

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Že to nevidíš tak černě, jako Abiteboul. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Případně dobrý výkon, pokud tu spolehlivost měl. 04 Ale nechme se překvapit. Třeba na tom přes zimu opravdu máknou. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Já jsem z některých článků vyrozuměl, že ta vrcholná nespolehlivost ke konci sezony byla způsobena (mimo jiné) tím, že René nevyrobil dost náhradních dílů (jednotek) a proto se používaly díly, které měly "prošlou životnost". To se pak nelze divit, že se takhle ztrapní... Taky je to jejich chyba, ale snad se poučí a když motor příští sezonu "klekne", tak bude ND dostatek. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Stejně ti zde řeknou, že když tam dají výkon, tak motor vždycky schoří....mistní pravdaři. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano v roce 2016 byl spolehlivý s velkým výkonovým deficitem. Letos nespolehlivý a výkon dotáhl. Aby zlepšili spolehlivost, zase šli s výkonem dolů. Přesně jak píše Abiteboul. Jen nevím, proč se tomu tak bráníte. Prostě kdyby Mercedes a Ferrari vyhnali výkon na hranici spolehlivosti, byl by tam pořád rozdíl, jako v posledních 2 závodech. Tedy daleko větší, než 25k. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.143.XXX
Umístění mezi týmy:

Velká Británie 4.
Maďarsko 8.-10.
Belgie 4.
Itálie 6.-10.
Singapur 5.
Malajsie 7.-10.
Japonsko 7.-10.
USA 5.
Mexiko 8.-10.
Brazílie 7.
Abu Dabi 5.

Pokud měli 4. nejlepší balík v poli, tak jsou to neuvěřitelní patlalové. Dokázali jeho možnosti využít jenom 2x za celou druhou půlku sezóny. Realita je taková, že jejich balík byl někde na úrovni 5.-6. místa (mezi týmy) a i to jenom díky tomu, že Toro Rosso nechalo sezónu plavat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
To mám chápat jak?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Je nutno na spolehlivosti zamakat. Co je pozitivní, tak výkon tam je. A dále se mi líbí sebereflexe, bez ní to nrjde! Takže hoši makat a stahovat Mercedes. Ferrari už defakto máme :)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Mercedes s tím úplně klidně problémy mít může (ne že bych to chtěl), protože Renault byl loni nejspolehlivější a kde byl letos?! (myslím roky 2016 a 2017). V F1 nikdy nic není jisté...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
To bych rád viděl, kdo tady tvrdí, že Renault je bezchybný?! Klidně mu osobně napíšu, že je magor, protože ač jsem jejich fanda, tak jen blb by mohl tvrdit, že měl letos Renault dobrou spolehlivost...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Skončili daleko za tím na co měli. Protože od Silverstone měli 4. Nejlepší balík v poli. 6. Místo v PK je pro mě osobně zklamání.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Miku, Abiteboul lže a chrlí polopravdy! 12 Já mu už nevěřím, odteď budu přejímat vše jen od Adiho. Ten má narozdíl od tohodle samozvaného ředitele příznivější informace. 11

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ty motory měly běžné opotřebení. Měly najeto relativně pár závodů, stejně jako motory Mercedesu a Ferrari. Je jedno, jestli to přepísknu tak nebo onak. Motor prostě musí vydržet 5 závodů. Příští rok 7. Mercedes s tím očividně problém mít nebude a na podle informací by měl mít přes 1000 koní. Jestli Renault není schopen provozovat cca 950 koní 3 závody po sobě, tak je příští rok čeká opravdu veliký problém.
Mike v tom má naprostou pravdu. Renault je spolehlivý a nevýkonný. Nebo se dorovná výkonem, ale pak není schopen držet potřebný interval životnosti. Asi si nemusíme nalhávat, že kdyby na tuto taktiku přistoupilo Ferrari nebo Mercedes, že by tam ta relativní ztráta byla pořád stejná.
O tom tady celou dobu mluvíme, ale s Adim to tady překrucujete. Teď to přizná Abiteboul a Mike pořád lže ... Tak já už fakt nevím. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama