DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
12:55 05.01.2018 185.149.130.XXX
Rozumím tomu, co je trochu. Trochu si zahrávali a trochu se jim to podělávalo. Ty nové specifikace se nasazovali mezi Singapurem a Mexikem. Ještě v Mexiku to byl jeden ohýnek za druhým a v Brazílii dva. Nebo jsi myslel novou specifikací to, že v Brazílii a Abu Dhabi museli jet někteří s repasovanými díly?
Reaguju do puntíku na to co píšeš. Kdybys četl, co píšu já, neplácal bys nesmysly o plošné kritice Renaultu. Protože jeho zlepšení i lepší spolehlivost a výkon proti Hondě v rámci sezony (hodnoceno celkově za celou sezonu) jsem přiznal několikrát.
Takže v opakování nesmyslů ti konkurovat nebudu.
Reaguju do puntíku na to co píšeš. Kdybys četl, co píšu já, neplácal bys nesmysly o plošné kritice Renaultu. Protože jeho zlepšení i lepší spolehlivost a výkon proti Hondě v rámci sezony (hodnoceno celkově za celou sezonu) jsem přiznal několikrát.
Takže v opakování nesmyslů ti konkurovat nebudu.
GRAHAM
12:32 05.01.2018 77.236.218.XXX
Čemu nerozumíš na slově trochu? Reaguj na to co pišu, jsi už jak schizofrenik.Ty nové modifikace motoru už byli značně lepší a nehořely.(ale o tom nenapišeš ani čárku, nehodí se že) Ty vše řešíš plošně a co je od Renaultu tak hoří.Kolovrátek..
jon
12:04 04.01.2018 194.228.59.XXX
To není, ale Mercedes má hodně solidní stabilizovaný výkon. Stejně tak Ferrari. Před Renaultem je hodně práce, aby jejich náskok stáhl. O tom momentálně není pochyb, ale může se jim povést menší zázrak a mohou se dostat blíž a ještě mít kýženou spolehlivost. Někdy se nějaké věci povedou na první dobrou a ušetří se tím měsíc brzdění motoru. To se určitě nedá vyloučit. Co se určitě vyloučit dá je to, že by se něco podobného mohlo povést přes zimu Hondě. Ale ta na to momentálně asi ani nemyslí. Mají po třech letech relativně volnou možnost celoročního testování. To by je mohlo napřesrok nakopnout k lepším zítřkům, ale po této zimě to určitě ještě nebude.
Mike17
09:59 04.01.2018 185.149.130.XXX
Pravdař Abiteboul jo.
"Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost,..."
Zdroj: [odkaz na stránku]
"Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost,..."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Radon
14:55 03.01.2018 84.242.97.XXX
Já jsem z některých článků vyrozuměl, že ta vrcholná nespolehlivost ke konci sezony byla způsobena (mimo jiné) tím, že René nevyrobil dost náhradních dílů (jednotek) a proto se používaly díly, které měly "prošlou životnost". To se pak nelze divit, že se takhle ztrapní... Taky je to jejich chyba, ale snad se poučí a když motor příští sezonu "klekne", tak bude ND dostatek.
Mike17
12:15 03.01.2018 185.149.130.XXX
Ano v roce 2016 byl spolehlivý s velkým výkonovým deficitem. Letos nespolehlivý a výkon dotáhl. Aby zlepšili spolehlivost, zase šli s výkonem dolů. Přesně jak píše Abiteboul. Jen nevím, proč se tomu tak bráníte. Prostě kdyby Mercedes a Ferrari vyhnali výkon na hranici spolehlivosti, byl by tam pořád rozdíl, jako v posledních 2 závodech. Tedy daleko větší, než 25k.
rock
08:00 03.01.2018 37.188.143.XXX
Umístění mezi týmy:
Velká Británie 4.
Maďarsko 8.-10.
Belgie 4.
Itálie 6.-10.
Singapur 5.
Malajsie 7.-10.
Japonsko 7.-10.
USA 5.
Mexiko 8.-10.
Brazílie 7.
Abu Dabi 5.
Pokud měli 4. nejlepší balík v poli, tak jsou to neuvěřitelní patlalové. Dokázali jeho možnosti využít jenom 2x za celou druhou půlku sezóny. Realita je taková, že jejich balík byl někde na úrovni 5.-6. místa (mezi týmy) a i to jenom díky tomu, že Toro Rosso nechalo sezónu plavat.
Velká Británie 4.
Maďarsko 8.-10.
Belgie 4.
Itálie 6.-10.
Singapur 5.
Malajsie 7.-10.
Japonsko 7.-10.
USA 5.
Mexiko 8.-10.
Brazílie 7.
Abu Dabi 5.
Pokud měli 4. nejlepší balík v poli, tak jsou to neuvěřitelní patlalové. Dokázali jeho možnosti využít jenom 2x za celou druhou půlku sezóny. Realita je taková, že jejich balík byl někde na úrovni 5.-6. místa (mezi týmy) a i to jenom díky tomu, že Toro Rosso nechalo sezónu plavat.
jon
20:21 02.01.2018 194.228.59.XXX
Ty motory měly běžné opotřebení. Měly najeto relativně pár závodů, stejně jako motory Mercedesu a Ferrari. Je jedno, jestli to přepísknu tak nebo onak. Motor prostě musí vydržet 5 závodů. Příští rok 7. Mercedes s tím očividně problém mít nebude a na podle informací by měl mít přes 1000 koní. Jestli Renault není schopen provozovat cca 950 koní 3 závody po sobě, tak je příští rok čeká opravdu veliký problém.
Mike v tom má naprostou pravdu. Renault je spolehlivý a nevýkonný. Nebo se dorovná výkonem, ale pak není schopen držet potřebný interval životnosti. Asi si nemusíme nalhávat, že kdyby na tuto taktiku přistoupilo Ferrari nebo Mercedes, že by tam ta relativní ztráta byla pořád stejná.
O tom tady celou dobu mluvíme, ale s Adim to tady překrucujete. Teď to přizná Abiteboul a Mike pořád lže ... Tak já už fakt nevím.
Mike v tom má naprostou pravdu. Renault je spolehlivý a nevýkonný. Nebo se dorovná výkonem, ale pak není schopen držet potřebný interval životnosti. Asi si nemusíme nalhávat, že kdyby na tuto taktiku přistoupilo Ferrari nebo Mercedes, že by tam ta relativní ztráta byla pořád stejná.
O tom tady celou dobu mluvíme, ale s Adim to tady překrucujete. Teď to přizná Abiteboul a Mike pořád lže ... Tak já už fakt nevím.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek