DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.01.2018 13:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:30
Pokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem,… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 02.01.2018 12:58
Přesně tak. 01 Píšeme přesně o tom samém 2… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Tady šlo o něco jiného. My tady mluvíme o tom, že to prostě Renault riskl a přehnal to. A jsme tady pomalu za psance, protože někteří diskutující prostě neumí přiznat fakt, že by Renault mohl udělat chybu a jestli udělal, mělo by to zůstat tabu. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Hlavně Ricciho nachytali úplně na švestkách, ten nevěděl kde mu hlava stojí. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale ono STR provozovalo motor na méně agresivních módech. Možná sis nevšiml, ale z průměrného týmu se na konci stal suverénně nejhorší. A nemůžete to házet na jezdce. Ti nejeli jen poslední 2 závody. Každý nováček by se měl zlepšovat, ale u STR to šlo opačným směrem. V Brazílii poslední dva, v Abu Dhabi 17 a 20 v kvaldách. V předchozích závodech tak tragické výsledky neměli. Čím to? Nováčci se odmítli učit?
STR dobře vědělo, že se chladit musí. A kupodivu chladili dobře, do doby, kdy Renault zvýšil výkon. A nějakým zázrakem přestal chladit i tovární renault s RB. Ono se stačí podívat na odstoupení v poslední třetině sezony a zjistíš, že většinu nedělají jezdci STR. A to bylo ještě v době, kdy si RB na nedostatek náhradních dílů nestěžoval. A nějak předpokládám, že tovární tým měl dílů dostatek a přesto Hulk pořád jen vylézal z kouřícího auta. Tedy ten experimentální mód nefungoval ani jinde. A pokud jsi článek pořádně četl, tak Renault to sám přiznává. Já píšu pouze přesně co sám Abiteboul. Zatímco já jsem hater, on má pravdu a přitom píšeme to samé. O čem to svědčí?
Tady máš citaci:
"Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost, a taký jsme měli problém s tím, že některé týmy se nedržely určitého měřítka pro chlazení," vysvětluje Abiteboul.

Zdroj: [odkaz na stránku]

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
četl jsem ho.....jen to interpretuješ jinak než to bylo. STR mohlo jezdit a provozovat motor i v těch "jiných" méně agresivních módech.Oni věděli že musí chladit a zariskovali. RB chladil, nakonec ten motor nové specifikace vydržel.To že pak už neměli ND díly a nemohli riskovat VůBeC nic, jsi do toho zapoměl zahrnout.Vůbec nemůžeš vědět , zda ty nové specifikace by shořely.Jen se domníváš.Ano ty opotřebované, ty shořeli.Házíš to do jedné kupy. To v jakém módu provozuješ motor přeci STR, či RB mohlo ovlivnit.Nechtěli, chtěli bojovat.RB to uchladil.Ano, ty opotřebované měli problém, ty nešli v této nadomořské výšce v tomto módu provozovat, tam nastal kolpas.Posléze se stal opak, uškrtily všechno, aniž by museli, myslím ty nové specifikace. Nebyli žádné díly, už jeli jen na jistotu dojetí. Bohužel ty to pišeš v módu, jabka hrušky a přitom to není a rozhodně nebylo černo-bílé. Ano Renault dělal chyby, to je beze-sporu, ale není to tak jak ty píšeš.Vynecháváš důležité věci a kritizuješ plošně.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No to rozhodně ne. Ten dým z vozů všech 3 stájí byl jen kouřová clona pro zmatení soupeřů. A fungovalo to perfektně. Sami jezdci těch vozů na to nalítli a dobrovolně z nich vylezli. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Fakt? Co je lež?
-Že se nekouřilo jen z STR? Podívej se do tabulek na to, kdo ze závodů kvůli poruše motoru odstoupil.
-Že upustili od těch experimentálních módů? Přečti si prohlášení Abiteboula a opět se podívej do tabulek na odstupy v posledních 2 závodech.
-Nebo že kritizovali chlazení STR, které bylo potřeba k experimentálním módům (v poslední třetině sezony) upravit? Přečti si tento článek.
Co z toho je lež a co polopravda? 12

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Opět tu lžeš a říkaš polopravdy. 02

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Přesně tak. 01 Píšeme přesně o tom samém 2 měsíce a 2 měsíce tu čtu, jak jsem jen Renault hater (vlastně bych měl být na ten titul hrdý ne?12). Jen je celkem sranda, jak si tu někteří nehateři nevšimli, že kouř v těch zkušebních módech nevycházel jen z STR. Ani si nevšimli, že ty úsporné módy použili v posledních dvou závodech a ne jen oni. A ještě berou jako samozřejmost, že mělo STR vyvinout nový systém chlazení na posledních pár závodů jen proto, aby si Renault otestoval něco, co stejně musel stáhnout. 12
Jako fanoušek Mclarenu, bych se jen modlil, aby se Renault začal ke svým zákazníkům chovat jako ke svým zákazníkům.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty nové specifikace se nerozsypaly. 11

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vztahy mezi RB a Renaultem jsou imho pod bodem mrazu, "nespolupracují". RB s Renaultem skončí, proto Renault akceptoval příchod Mclarenu,Věří že tam nastane posun a že budou spolupracovat na mnohem užší bázi než s RB, který si jde svoji cestou.Vztahy jsou špatné , nefunguje to....a nepomáhají si.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ty seš samá hádanka. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pokud si dobře pamatuji, tak s vyšším výkonem, přišla i jedna nová specifikace, každý tým dostal jednu.A s tou přeci problém nebyl.Ano v jednom závodě to mapovaní přehnali a to díky nadmořské výšce, ale výkon tam dostali.Pak, protože byl problém s ND, výkon zase značně (pro jistotu) stáhli.Věřím, že pokud to uchladí, tak tam jsou.Nakonec proo to i zkoušeli na živo, aby věděli, jak to funguje.Nakonec Rb byl spokojený. TR zase logicky řvalo.Ona je taky otázka, zda nemohlo TR použít konzervativní mód, tipl bych si že ano, ale třeba nechtěli.Potřebovali body, šlo o hodně peněz že.Vůbec bych to neviděl tak jednostranně.Ano chyby se stali, jenže po bitvě je každý generál a že to zcela jsitě může pomoci další rok, je nabíledni.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Podle mě se některé věci na stolici zjistit nedají. Je to něco podobného jako tu před nstupem hybridů psali někteří, že testy budou v pohodě, všechno se odzkouší na stolici a pak přišly první testy a byla to doslova tragédie.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A oni to vědět předem nedali?!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Nikdo by si toho konzervativniho modu nevsiml. Vykonovy posun stejne nebyl u TR zadny a na konci roku akorat diky tomu prisli o 6. misto. Takze misto toho aby jim Renault pomohl, tak jim vlastne uskodil (Nebyl to nahodou zamer). Akorat se medich propirala velka nespolehlivost motoru Renault. Takze proste spatny postup k zakaznikovi.
Je videt, ze pece o zakaznika je spatna a akorat se potvrdilo to o cem se mluvilo. McL prejde z tovarni podpory do druhorade zazaknicke. Je jasne, ze Renault si vse dela pro svuj tovarni tym a proti tomu nelze nic namitat.
Ve vysledku jde jen o 3 roky, na dele to nevidim. Jsem zvedav kdy odejde Mercedes a pak uz RB a McL budou moci v klidu bojovat o titul s jejich motory. Ze by rok 2021???

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To by bylo řečí kdyby STR dostalo konzervativní mód 18 Podle mě je pochopitelné že motor vyvíjí tovární tým především dle svých potřeb, to že to Renaultu uplně na konci nevyšlo je věc druhá. Ovšem nemyslím si že by RedBull či McLaren byly proti kdyby pro lepší motor se musely i trochu přizpůsobovat. Kdyby u nich končili tak by se jim do toho už asi také nechtělo, ale to proto že dál již spolupracovat a vrážet do toho many je méně produktivní tak či onak.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
No a co z toho vlastne plyne pro McL?
Renault si dela co chce, v zajmu svych potreb. TR mohlo dostavat konzervativni mod, ale nedostalo, ikdyz by ho potrebovalo, protoze melo velke problemy. Co pouceni, je z toho nejake? Odpoved je ze neni. I u pristiho motoru se situace s potrebou vetsiho chlazeni muze objevit a McL znam svym agresivnim pojetim sasi muze zaplakat jako TR, mozna i vice.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Chápu že měnit systém chlazení byl pro STR největší problém a už se v tom třeba ani neměly v úmyslu vrtat, na druhou stranu pro Renault bylo důležitější nějak si svůj novej motor ověřit v praxi. Nemyslím si že by potencionální problémy STR byl pro Renault prioritní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama