DISKUZE K ČLÁNKU Vettel zpětně přiznává: V Baku jsem se letos cítil nejhůř

Dozvuky kontroverzní nehody mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem v GP Ázerbajdžánu byly tím nejtěžším momentem pro jezdce Ferrari v sezoně 2017. Vettel byl penalizován za úmyslné naražení do Lewise Hamiltona v době, kdy se vozy připravovaly k restartu závodu po fázi safety caru. Němec do Brita narazil, protože se domníval, že zkoušel jeho pozornost prudkým brzděním o několik okamžiků dříve.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel zpětně přiznává: V Baku jsem se letos cítil nejhůř

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 30.12.2017 21:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 29.12.2017 22:39
Miku17, tohle vše jen proto že jsem si dovolil… »
» S-fan (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2017 11:25
"To, co se stalo v Singapuru, se ale z mého… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 29.12.2017 12:00
Singapur podle mě nebyla tak nezaviněná nehoda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Sebovi pocity v Baku chápu, jen je škoda, že když se cítil mizerně a věděl že udělal prasárnu, nenašel dost odvahy to i přímo přiznat.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Miku17, tohle vše jen proto že jsem si dovolil napsat na tvou bagatelizaci Singapuru že podle mě se tam bylo z čeho poučit? Napíšu ti to sem ještě jednou: Ty opravdu nejsi schopen přiznat že Vettel ohledně Baku měl v prezentaci a v uvědomění si toho co způsobil svůj vývoj a za to co způsobil si posypal popel na hlavu až mnohem později než po závodě. Ukazuješ že s tebou je diskuze zcela zbytečná. Bagatelizuješ vše co se ti nehodí, převádíš rozhovory pořád trochu o slovíčko jinam, a i když ti dám milion odkazů není to nic protože teď zase budeme řešit jiné slovní spojení či zvednutí rukou kde došlo ke kontaktu což je u tebe jasné přiznání viny, ačkoliv teď už o jeho kontaktu se veřejně mluví jako úmyslném blikanci.
    Slovíčkaříš o tom že se takové věci prostě stávají, to přece víme, ale když k tomu dodáš "co s tím uděláte? Japonsko je to stejné" tak pokud by jsi to neignoroval tak bys v tom také viděl že to nemluví nic o tom že si byl vědom nějaké jeho viny z které by se poučil, a jelikož jsem to tu už psal několikrát a s tebou to nehne ani o píď, tak nejsi člověk co je otevřen diskutovat. Prostě opozice za každou cenu, pak se ale nesmíš divit když ostatní s tebou se již příště vykašlají na argumenty a okolnosti, ale prostě budou předkládat jejich názory bez doložování svých slov, s tebou je to totiž jako mlátit prázdnou slámu.
    A jinak když se chceš opět vracet k rychlostem McLarenu na rovinkách, ukazuješ jak pokřiveně to celé vnímáš. Nenechal si se přesvědčit daty z kvalifikací, trval jsi jen na datech ze závodu a to i tehdy když jsi byl usvědčen z toho že data byla ovlivněna použitím DRS u Alonsa. Když to nejsi schopen akceptovat tak jen potvrzuješ tvou ubohou rétoriku.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Vývoj prohlášení u Baku jistě mělo (a neříkal jsem, že ne), ale nebyla tam změna názoru a o tom byla řeč. Takže se opět bavíme každý o něčem jiném.
      U Singapuru je to tak, že pokud neuznám tvůj pohled, nejsem schopný diskutovat. Že by mohl mít někdo pohled jiný, prostě není diskuse. Moje neochota přijmout tvé vidění, se nepřipouští a je to slovíčkaření. OK.
      A u Alonsa jsem nebyl usvědčen o vlivu DRS. Ten jsem od začátku připouštěl a sám psal, že vliv měl. Jen nejsi schopný připustit, že jsem psal o prosté rychlosti na rovinkách v závodech. Bez dalších možných "kdyby bylo...". Na to jsou čísla, která mluvila jasně.
      Je to pořád o tom, co jsem psal níž. Hledáš si co by bylo, kdyby hypoteticky něco bylo a já mluvím o číslech. Každý mluvíme o něčem úplně jiném a ty mi pořád chceš vnucovat, že mám přijmout tvé vidění hypotéz. Nemá to smysl.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ale byla tam změna názoru. Copak on si sypal popel na hlavu po závodě? Nebo mluvil o tom že tohle je to pravé závodění na lokty které chceme vidět?! Uplynula nějaká doba než přiznal jak to zvoral a že tím zklamal tým. Stejně tak změnil názor na to že ho Hamilton cíleně vybrzdil. Takže ne, bavíme se stále o tom samém, a to o tom jak časem přiznal že to bylo chybou, a o tom po závodě rozhodně nemluvil jak si psal ty. ¨
        Na Singapur můžeš mít pohled jakej chceš ale když ignoruješ argument že k tomu dodal "co s tím uděláte? Japonsko je to stejné" tak jen těžko ho můžeš mít odpovídající realitě.
        A opět rychlosti. Přiznáváš že Alonso měl DRS, přiznáváš že je to tím zkreslené, a ty čísla dále prezentuješ jako vypovídající, to je ale bez těch okolností jako je provoz, pneu, DRS blábol.
        Tady z toho co jsem napsal nemám nic kdyby, nemluvíme o něčem jiném, jen ty ignoruješ o Baku u Vettela jistý vývoj, ignoruješ u Singapuru ten dovětek Vettela, a ignoruješ u čísel ze závodu ty okolnosti. Proto to nemá smysl, ne proto že já tam mám nějaké kdyby!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To je pořád o tom samém.
          Hned po Baku napsal, že pustil volat. Pro mne (a všechny policisty) je to chyba řidiče, který pustil volat, nikoho jiného. Tedy přiznání viny za kolizi. Že změnil názor u "vybrždění", jsem sám psal (pro méně chápavé: tedy jsem to asi připustil). Bavili jsme se o změně názoru u způsobení kolize. Tedy opět já o voze, ty o koze.
          U Singapuru je to krásný příklad tvého chápání. Vytrhneš kousek věty, se kterou ten kousek souvisí. Tedy "co s tím uděláte" nemá souvislost s další větou, ale s větou tou větou, kde je uveden. Tedy že se nenadělá nic s tím, že se nehody stávají. Takže si vytvoříš uměle svou vlastní větu, která dává úplně jiný smysl, než věta původní a tento jediný výklad je správný. A protože ho nepřijmu, nejsem ochotný připustit diskusi. Výýýýborný. 01
          Po milionté: Konstatoval jsem fakt. Mclareny nebyly v závodech nejpomalejší. Na to jsou tabulky. Po milionté: nevyvozuju z toho žádné závěry o výkonu motoru, ani žádné jiné (pro méně chápavé: neprezentuji je jako vypovídající o čemkoliv). Po milionté: vím o všech vlivech, které na TS existují a které výsledek způsobily. Po milionté: hodnotil jsem pouze TS. Je to jako bych prostě napsal, že Hamilton získal nejvíc bodů a ty ses do mne pořád navážel, že jsem nezohlednil lepší auto, nezohlednil kolize Vettela, nezohlednil špatný motor Hondy. Prostě bych napsal, že Hamilton získal nejvíc bodů. Fakt netuším, co je na tom tak nekonečně těžkého, to pochopit.
          A konec jen dokládá marnost této diskuse. Doslava napíšu: "Vývoj prohlášení u Baku jistě mělo..." a ty mi na to hned napíšeš: "jen ty ignoruješ o Baku u Vettela jistý vývoj". To samé u Singapuru a okolnostech. Tak proč vlastně vůbec něco píšu???? 100x ti něco napíšu a ty mi 100x napíšeš, že to samé ignoruju. To je jak s 5-ti letým děckem. Tohle fakt nemá smysl a je to jen zbytečná ztráta času. Sorry, fakt končím. Klidně si dál piš, na ty stupidity už odpovídat nebudu. 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Vettel nejprve vůbec nechtěl přijmout penalizaci, pak utrousil že dal ruku nahoru a došlo ke kolizi, a u tebe je to stejné jako pak zveřejněná omluva pro FIA, omluva Hamiltonovi, či pozdější přiznání že poškodil tým? Tak to je pak opravdu těžká diskuze. U mě, a snad nejen u mě, tvé tvrzení že "V Baku od začátku přiznal svou chybu, to nijak neměnil" rozhodně neshledávám za pravdivou. Jeho přiznání mělo svůj vývoj a jeho chybné počínání si uvědomil později, jak dokládaj jeho pozdější proslovy, nikoliv to po závodě!
            Ohledně Singapuru jsi napsal že "Co s tím naděláš? Nařídíš všem, aby jezdili ve 100m rozestupech? Asi ne, že?" Prostě bagatelizace a já jsem ti na to napsal že na rozdíl od tebe si myslím že Singapur podle mě nebyla tak nezaviněná nehoda jak Vettel či ty naznačujete a Vettel byl hlavním viníkem, alespoň se mu ta vina většinově přisuzuje. Chtěl na mokru rozhodnout do první zatáčky a to s jezdcem kterej s ním o titul nebojoval. Byla to pořádná hloupost a poučit se z toho rozhodně dá. Vše potom vzniklo proto že jsem si dovolil takhle tvé bagatelizování znevážit. Pokud jsi věděl že se z toho poučit dá tak tvůj původní zesměšňující komentář tak rozhodně nemluvil!
            O TS jsi mluvil ohledně diskutabilnosti nejpomalejších rychlostech McLarenu na rovinkách, takže když víš že v závodě jsou čísla ovlivněna více okolnostmi, je třeba pracovat s těmi okolnostmi, v tomto případě jsou ti předkládána data z kvalifikace kde maj většinou stejné podmínky a je to okolnostmi ovlivněno méně, ale ty to prostě nebereš a stále ignoruješ jasně mluvící čísla z kvalifikací a předhazuješ čísla ze závodu bez okolností. Jestli to není ukázka tvé ignorance předkládaných argumentů tak už vážně nevím.
            Takže co dodat, motáme se v kruhu protože ty prostě nechceš přijmout mé argumenty a nechceš tu diskuzi vést jiným než tvým směrem. Pak je to monolog schovaný v marné diskuzi.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              81.92.249.XXX
              již mnoho z nás dávno pochopili to, o čem sice sám píšeš, ale pořád to plně nechápeš - je to s ním zbytečné, zbytečné a ještě jednou..zbytečné 12
              Svět není černobílý, ovšem pořád by člověk měl být schopen rozeznat alespoň základní kontury mezi dobrem a zlem, mezi černou a bílou a ne slovíčkařením neustále tyto hranice stírat, relativizovat a hlavně překrucovat....tak snad někdy příště ti budu moct napsat "vítej v klubu"....takhle zatím krmíš...no, zbytek si raději domysli, neb by to mohlo být bráno jako urážka místní chráněné zvěři

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                No zbytečný, popřál mi hezkej novej rok 13 Já myslím že už to chápu, jen mé ego je ještě o kousek pozadu (nebo napřed, to je fuk) a potřebuje ještě chvilinku 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • SergioPÉREZ

                  SergioPÉREZ

                  78.108.155.XXX
                  jo piškote007, když jsme "diskutovali" s Mikem17 na téma: "Halo systém a jeho zavedení do F1", konečně jsem si dovedl představit, jak vypadá "nekonečno" 12, přesně, jako naše "nekonečné" diskuse konkrétně na to téma: Halo. No světe div se!, nakonec jsme "racionálně" uzavřeli diskusi, trochu slevili z ega, a zároveń tak nakoukli na danou "problématiku" i z "druhé" strany diskutujícího, popřáli jsme si a fandíme dál. I ta naše diskuse jak jel kdo rychle na "silničce" a riskoval byla hodně "výživná", taky dopadla ze šťasným koncem,. 03
                  Tak piškote007 ať se daří našim koňům, no spíše mému koni a Tvému žraloku, a ať se kluci dostanou do nejlepších Top týmů P.F: 2018 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Víš Situsi, byl jsem si zalozit a při té aktivitě jsem přemýšlel o našich diskusích v poslední době. A pak mi došlo, proč tě nechápu.
    Vezmeš si Vettelova slova, vyložíš si po svém jak si myslíš, že to myslel a tu jedinou verzi máš za správnou a podle toho ho soudíš. Ať už jde o Baku, nebo Singapur. Je ti úplně u zádele, že těch možností je víc. Prostě ta tvá je jediná správná.
    Dřív jsi psal, že v roce 2010 si zasloužil titul Alonso, protože kdyby hypoteticky nepodělali strategii v ABu Dhabi, měl by titul. Že měl podobné problémy Webber i Vettel, je nepodstatné.
    V roce 2012 si zasloužil titul opět Alonso, protože ho někdo ve Spa sestřelil a hypoteticky by měl titul on. Že sestřelil někdo Vettela a ža také nedojel nějaké závody, se nepočítá.
    Množství poruch motoru se počítá tak, že se spočítá množství součástek, které by se hypoteticky mohly všechny porouchat. Že by i množství těch součástek mohlo být jiné, kdyby hypoteticky Renault nějaké náhradní na konci dodával, je už asi moc velká hypotéza.
    Nejmenší rychlost na rovinkách se nepočítá podle měření, ale měl ji Mclaren, protože kdyby měl hypoteticky stejné podmínky (gumy, drs, vyvezení, počasí...), mohl by hypoteticky mít nejmenší rychlost.
    Nejspíš nejrychlejší kolo zajel ten, který by hypoteticky při stejných podmínkách (gumy, vyvezení, počasí...) to kolo nejrychleji zajel.
    První místo na startu by měl mít ten, který by hypoteticky zajel nejrychlejší kolo, kdyby měl stejné podmínky.
    A titul by měl mít ten, který by hypoteticky dostal nejvíc bodů, kdyby měl v každém závodě stejné podmínky.
    Já jsem proti tobě moc jednoduchý:
    Vettel by změnil názor, pokud by nejdřív tvrdil, že za kolizi nemůže a pak řekl že může. Že za ni nemůže jsem nikde nečetl a ani ty jsi nic takového necitoval.
    Že se na Singapuru nemá z čeho poučit bych bral, kdyby napsal, že se nemá z čeho poučit. Nic takového jsem nečetl, pouze obecný výrok, že se nehody stávají a nedá se s tím nic dělat.
    V roce 2010 si titul zasloužil Vettel, protože získal více bodů.
    V roce 2012 si zasloužil titul Vettel, protože získal víc bodů.
    Nejvíc poruchový motor je ten, který měl nejvíc poruch.
    Nejmenší rychlost na rovinkách měl ten, kterému na rovinkách naměřili nejmenší rychlost.
    Nejrychlejší kolo zajel ten, kterému naměřili nejrychlejší kolo.
    První místo na startu si zaslouží ten, co v kvalifikaci zajel nejrychlejší kolo.
    A titul ten, který nasbírá nejvíc bodů.

    Je vidět, že jsme každý brutálně jiný. Nebudu se pouštět do rozboru, proč ve všech tvých hypotézách hraje vše pro Alonsa (Mclaren, Renault) a proti Vettelovi. To by se dalo zpochybnit vzájemně. Ale je z toho jasné, že tyto diskuse naprosto postrádají smysl. Já si na nepodložené hypotézy nepotrpím, jsem prostě člověk čísel. A už se asi nezměním. Tedy tímto tuto diskusi opouštím, mám dost práce na to, abych se tvými hypotézami zabýval. A neustále tu kopírovat stejné věty, které chápat nechceš, mne nebaví. Měj se hezky a šťastný nový rok.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    Pokud jde o titul příští:
    Hamilton - má velké šance, protože technické oddělení Mercedesu je silnější než všichni ostatní (Redbull nemá Motorové oddělení a proto je slabší)
    Vettel a Max jsou za ním, ale Ferrari asi Mercedes nepřetlačí ... za Todta to dalo stršnou práci a trvalo to roky a tehdy byli auto jednodužší, Redbullu prostě chybí lepší Motorářské zázemí - které spíš najdou v Hondě
    Alonso je sice dobrý jezdec, ale Mclaren je na tom spíš ještě hůře než Redbull ... motory Renault možná krátkodobě pomohou, ale na výhru by to bylo jedině, kdyby se Formule jedna trivializovala podle návrhu Libreti media ... pokud by vše zůstalo jak je, tak je lepší tovární Honda... respektive dává to větší naděje ve vypjatém technologickém boji

    Jak letos Mercedes přetlačil Ferrari nebylo jen o Vettelových chybách - ale chyby pramenili z toho, že VEttel musel jít víc na hranu než Ham, který měl prostě silnější tým .... Mercedes je prostě parní válec - ale to neni jejich chyba, nýbrž skvělost a ostatní se musí snažit.... Jak říkal Alonso Mercedes může porazit jedině Mclaren-Honda ... možná tedy Redbull-Honda napřesrok?
    A nebo Ferrari - kdyby navzdory pravděpodobnosti přeci jen překročilo svůj stín.

    (Kimi je naprosto OK, kdyby tam byl Ricardo nic by se tím nezlepšilo - Ricardo neni žádný eso v leadershipu vývoje auta a to je jeho slabina - v tom je Kimi o mnoho lepší - jeden z nejlepších jezdců .... jenže Kimi zas potřebuje techniky, kteří dokáží jeho potřeby naplnit .... Kimimu by slušel Mercedes a nebo Mclaren, kdyby se náhodou pohli nějaké škatule a nečekaně se proházeli jezdci - tam by mu nastavili předek jak brus a Kimi by mohl vyhrát MS i ještě nyní - u Ferrari tak dobří nejsou ... a to vyžaduje jezdce, kteří jezdí rychleji než Kimi se špatnými Auty - ale s nimi se zas obvykle MS nakonec nepodaří vyhrát )

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Když to letos Vettel nedal (titul), tak příští sezonu už to nedá. Mercedes, Hamilton, Bottas, Red Bull...je jasná a reálná hrozba pro Vettela,. 07

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • S-fan

      S-fan

      212.111.22.XXX
      Red Bull se poučil z chyb a už na začátek sezóny snad nachystá plně konkurenceschopné auto a pokud k tomu dostane slušný motor od Renaultu bude hodně kousat. V jezdecké sestavě je jednoznačně kvalitnější než dvojice u rudých. Mercedes ví kde byla chyba na straně auta a taky si to pohlídá a pak je tu černý kůň v podobě McLarenu, to je taková neznámá, ale já jim celkem věřím. U rudochů to nevypadá dobře, podle mě budou s touto jezdeckou dvojicí rádi za 3. místo v poháru. 04

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Stalo se, nemá cenu se v tom zbytečně babrat.
    Příští rok to bude mnohem lepší! Forza! 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    "To, co se stalo v Singapuru, se ale z mého pohledu v závodění stává. Hodně jsem nad tím přemýšlel během nedělní noci, ale co s tím uděláte?"
    .......
    Možná stačilo nekřížit trat' jak tajtrlík a nezkoušet rozhodnout na prvních 100 metrech. Nebo se naučit jezdit rovně na mokré trati. 11 Obecně Vettel má s řízením asi problémy, když furt tvrdil jak bylo Baku nezaviněné a neudržel volant v jedné ruce při 50 km/h. V Singapuru to asi taky neudržel a narazil do zdi. 12 12

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Takové věci se staly mnohokrát a mnohokrát s ještěe stanou? Co s tím naděláš? Nařídíš všem, aby jezdili ve 100m rozestupech? Asi ne, že?

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        4x "mistrovi" se to stává nějak často nemyslíš ? 12
        Zajímavé, že ostatní to zvládají vcelku bez problémů, včetně 18letých kluků skoro z motokár. 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama