DISKUZE K ČLÁNKU Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu

Šéf Red Bullu Christian Horner si v závěru roku postěžoval na to, že se svým týmem letos prožil z pohledu spolehlivosti motoru nejhorší sezónu od roku 2006.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 04.01.2018 02:03 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    A zase to naříkání Hornera! Ten člověk mě opravdu irituje! Jsem zvědav, jak bude nadávat a brečet v roce 2019 s Hondou. Japonci ho nakopou do prde... Teď se všichni rozplývají, jaká to bude perfektní spolupráce s Toro Rosso a jak RB bude Hondě pomáhat a podobné žvásty! To se necháme překvapit! Ruku na srdce, kdyby loni Mercedes neporadil Ferrari jak na motor, tak by sezóna 2017 byla velmi podobná té 2015 a 2016. Pro uklidnění, mělo Ferrari vyhrát šampionát a Mercedes měl mít určité potíže, ale bohužel to Ferrari vůbec nezvládlo a tak se experti domnívají, že se trochu poradí i Renaultu, aby ta sezóna 2019 za něco stála! Red Bull mám rád, protože mají motor Renault a také mají mladé talenty, ale Horner těmito řečmi a pomluvami Renault odradil a ten jim už nedodá v roce 2019 motor. Slyšel někdo nebo četl něco, že by si takto naříkal Williams, Toro Rosso nebo Sauber? Pokud chce ještě někdy RB mistrovský titul k těm 4 co má s Renaultem, tak se musí Horner začít chovat úplně jinak!!!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        92.73.0.XXX
        Přesně v Helmutovym stylu... RB v hybrid éře nikdy neměl nejlepší šasi (v průměru za celou sezónu) a za to peskoval Renault. Z pohledu úspěšnosti je v hybrid éře spojení stejně úspěšné jako Ferrari. A já se tě ptám. Myslíš, že Ferrari absolutně nezvládlo přechod na hybridy?! Jediné, kdo to opravdu nezvládl je Honda a jediné kdo to opravdu zvládl je Mercedes.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            92.73.0.XXX
            Nikde nepíšu, že Renault je dokonalý a že nemá problémy. Qualifikacni mód má Ferrari možná o 1-2 desetiny lepší, race mód mají natolik podobný,že na trati to nejde poznat. Stále dokola tady cpeš jeden závod,,který ovlivnil poslední dva. Jestli sis však neracil všimnout,,tak po motorové stránce až do GP USA RB na F defakto neztracel ( viz USA a Monza např.) Tvoje kydani na Renault je jen tvá zášť bez jakékoliv snahy o popsání reality. Ta je totiž taková, že celé slavné Ferrari prostě nepredvedlo lepší práci v hybrid éře než spojení RB + Renault. Tolik statistiky. Letošní balík Ferrari byl lepší hlavně díky lepšímu šasi a o něco lepšímu qualifikacnimu módu. Dokonce si troufnu trvdit, že špičkový výkon měl Renault po posledním upgrade (GP USA) minimálně srovnatelný, ne li lepší než Ferrari. Prokazatelně lepší motor mělo Ferrari výkonové loni, ale zase nebyl tak spolehlivý jako Renault. V r. 2014 byli nastejno, v r. 2015 taktéž. Už mě nebaví ti furt dokola opakovat fakta a statistiky. Vy Renault Hateri žijete s jednoho letošního závodu a měsíce opakujte stále dokola ty samý kraviny, ale přiznat si realitu, to ne. Takže pro tebe ještě jednou, RB Renault v hybrid éře pracují stejně dobře jako slavné Ferrari. Tolik čísla... Tvé domněnky, přání, či posouvání tvých nepravd si nech pro Jona nebo Mika, ti ti díky asi budou tleskat, ne mě, já znám fakta 03 Takže odpověď. Ano, Ferrari a Renault měli v GP USA srovnatelné motory z pohledu výkonu, avšak u R musí vyladit spolehlivost MGU - H. Očekávám, že v příští sezoně nebude defakto rozdíl mezi R a F a oba budou velmi výrazně dýchat na záda M.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Co to je zase za nesmysl?

              2014 - RB 3 vítězství a 405 bodů v PK (2. místo)
              - Ferrari 216 bodů v PK (4. místo)
              2015 - RB 187 bodů v PK (4. místo)
              - Ferrari 3 vítězství a 428 bodů v PK (2. místo)
              2016 - RB 2 vítězství a 468 bodů v PK (2. místo)
              - Ferrari 398 bodů v PK (3. místo)
              2017 - RB 3 vítězství a 368 bodů v PK (3. místo)
              - Ferrari 5 vítězství a 522 bodů v PK (2. místo)

              Celkem tedy:

              obě stáje - 2x2. , 1x3. , 1x4. v PK
              RB - 8 vítězství a 1428 bodů v PK
              Ferrari - 8 vítězství a 1564 bodů v PK

              Když se tu oháníš slovem statistika, tak si ji alespoň projdi a trochu si něco spočítej. Není to o parník, ale Ferrari je v hybridní éře úspěšnější než RB. A to ve vší úctě RB může děkovat pouze luxusní šasí. První sezóna byl Renault tragédie. Spolehlivost šílená a výkonnost pouze v provozování na hraně (viz Austrálie 2014). A vyzdvihovat výsledky stylem hop nebo trop už si nedovolí ani Renault.
              Tak jen k té realitě. RB v hybrid éře pracuje perfektně. Renault zdaleka ne. V roce 2015 jim ostudný kabát sundala Honda a do dneška ho honosně nosí. A musel by se stát zázrak, aby z něho do roku 2020 vylezla. Ale stejný zázrak by se musel stát, abychom mohli Renault srovnávat s Ferrari nebo Mercedesem. Držme se faktů.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                92.73.0.XXX
                Krásně sis odpověděl. Není to o parník, ale je to o prsa korejské sportovkyně. Vždyť ta čísla výše hovoří jasně. rb Renault a Ferrari odvedli defakto stejnou práci. A to rozhodně nemělo RB vždy luxusní šasi. Např roky 2015 a 2017 ho měli možná tak TOP 3 v průměru. Ať se ti to líbí nebo ne, Ferrari a RB Renault odvedli zatím stejnou práci v hybrid éře. A ne, opravdu to není pouze šasi! Jestli příští rok zase RB nepokaka šasi, velmi pravděpodobně Ferrari porazí.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Jde také o to, jakou bude mít RB podporu, pokud odejde k Hondě. Potom je možné, že Renault s podporou trochu ochladne. Ale pochopitelně, stejně jako Mercedes v roce 2014 u McLarenu. Nikdo nemá zájem dávat drahé knowhow zdarma konkurenci ...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama