DISKUZE K ČLÁNKU McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že byli ochotni poskytovat své pohonné jednotku McLarenu, který se v průběhu sezóny 2017 rozhodl rozejít s Hondou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:39 28.12.2017 185.149.130.XXX
A kdy v té době házel vinu na motoráře? To jse nějak nezaznamenal. To jako na začátku sezony říkali, že je to špatný motor a na konci jej chválili? 4 roky, přičemž to byl 4 roky ten samý motor, téměř beze změny?
Jdi ty. Tenkrát Renualt chválili, přestože to nebyl nejlepší motor.
Jdi ty. Tenkrát Renualt chválili, přestože to nebyl nejlepší motor.
airwar1939
10:31 28.12.2017 176.74.141.XXX
V dubnu 2017 zde na stránkách Petr Hlawiczka opakovaně tvrdil, že akcionáři Daimleru jsou ochotni dodávat motory opět i McLarenu a že je to na rozhodnutí McLarenu. McLaren se pak začátkem května rozhodl pro motory Honda a jiného dodavatele začal hledat až na přelomu srpna a září, když se ukázalo, že Honda na to nemá.
Pokud jse o Mercedes chápu, že s McLarenem ho pojí 25 let historie, a pokud by se jako tovární tým rozhodl po roce 2020 odejít, je znovu spojení s McLarenem jasná volba. Při vší úctě k Williamsu a FI, ani jeden z nich nebude schopen po roce 2020 vítězit, a pokud by měl Mercedes zůstat jako dodavatel PU, musí mít špičkový tým, a tam je McLaren jasná volba.
V současném stavu je pro Mercedes prioritou tovární tým, a těch 18 milionů za motory je pro něj kapka v moři, která stěží vyváží to množství komplikací, co by mu spojení s McLarenem provedené na poslední chvíli přineslo. Krom toho přechod McLarenu na motor Mercedes či Renault byl podmíněn tím, že jiný tým přejde na motory Honda, a o to zjevně neměl ani Williams ani FI zájem. Takže šance na znovuobnovení spolupráce Mercedesu a McLarenu padla především z tohoto důvodu.
Jinak pokud jde o sportovní hledisko, Mercedes byl schopen porazit McLaren se stejným motorem v sezonách 2013 a 2014, takže věřím, že ani dnes z McLarenu nemají panickou hrůzu. To že McLaren kritizoval Hondu, by asi nebylo problémem, protože nekorektně se choval Ron Dennis a ten již byl odejit, a pak Fernando, a i s tím by se nějak popasovali. Tým McLaren vedený Zakem Brownem se choval korektně.
Pokud jde o RB, tak ten je pokud jde o partnery dlouhodobě neférový, a plně chápu že Mercedes není ochoten se s lidmi jako Marko špinit.
Pokud jse o Mercedes chápu, že s McLarenem ho pojí 25 let historie, a pokud by se jako tovární tým rozhodl po roce 2020 odejít, je znovu spojení s McLarenem jasná volba. Při vší úctě k Williamsu a FI, ani jeden z nich nebude schopen po roce 2020 vítězit, a pokud by měl Mercedes zůstat jako dodavatel PU, musí mít špičkový tým, a tam je McLaren jasná volba.
V současném stavu je pro Mercedes prioritou tovární tým, a těch 18 milionů za motory je pro něj kapka v moři, která stěží vyváží to množství komplikací, co by mu spojení s McLarenem provedené na poslední chvíli přineslo. Krom toho přechod McLarenu na motor Mercedes či Renault byl podmíněn tím, že jiný tým přejde na motory Honda, a o to zjevně neměl ani Williams ani FI zájem. Takže šance na znovuobnovení spolupráce Mercedesu a McLarenu padla především z tohoto důvodu.
Jinak pokud jde o sportovní hledisko, Mercedes byl schopen porazit McLaren se stejným motorem v sezonách 2013 a 2014, takže věřím, že ani dnes z McLarenu nemají panickou hrůzu. To že McLaren kritizoval Hondu, by asi nebylo problémem, protože nekorektně se choval Ron Dennis a ten již byl odejit, a pak Fernando, a i s tím by se nějak popasovali. Tým McLaren vedený Zakem Brownem se choval korektně.
Pokud jde o RB, tak ten je pokud jde o partnery dlouhodobě neférový, a plně chápu že Mercedes není ochoten se s lidmi jako Marko špinit.
Mike17
10:23 28.12.2017 185.149.130.XXX
Nevím, co hodil na motoráře? Jednoznačně řekli, že se jim šasi na začátku sezony moc nepovedlo. To, že jeden z pilotů skoro každý závod nedojel kvůli kouři z motoru není vina ne moc dobrého šasi, ale ještě horšího motoru. A konec sezony ukázal, že navzdory výraznému zlepšení šasi, výsledky jsou pořád daleko za Mercedesy. Tak čím to asi bude? Ukaž mi, kdy měl Renault konkurenceschopnou jednotku a já uznám, že kritika byla neoprávněná.
Pepan
09:50 28.12.2017 89.24.157.XXX
Ta dominance je jeden z důvodů, druhý je zmíněn v článku a třetí důvod je to, co před časem utrousil Renault. Red Bull začíná vůz vyvíjet po konci sezóny, protože v éře, kdy vítězil, všichni do mposledního závdu pracovali na aktuálním voze. Pak logicky bylo málo času na vývoj nového vozu, což se projevilo na problémech, které ovšem Red Bull jednoznačně hodil na motoráře.
uzivatel001836
07:50 28.12.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek