DISKUZE K ČLÁNKU McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff tvrdí, že byli ochotni poskytovat své pohonné jednotku McLarenu, který se v průběhu sezóny 2017 rozhodl rozejít s Hondou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLarenu jsme naše motory chtěli dodávat, tvrdí Mercedes. Red Bullu ne!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Nikita19
23:38 28.12.2017 46.229.123.XXXMusím souhlasit a moc se mi líbí i když Mercedesu nefandím, názor a slova Wolffa mě moc zahřáli u srdíčka. Nejlepší a nejpravdivější je to, že RB motor dát nechtějí z důvodů neustálého pomlouvání a osočování stávajícího motoráře. Je to přesně tak a nejvíce mi vadí ty neustálé nářky a kdyby, kdyby od Hornera! Je to kašpar a měl by se trochu zamyslet nad svým chováním vůči Renaultu! Jinak spláčou nad "vejdělkem". -
airwar1939
10:31 28.12.2017 176.74.141.XXXV dubnu 2017 zde na stránkách Petr Hlawiczka opakovaně tvrdil, že akcionáři Daimleru jsou ochotni dodávat motory opět i McLarenu a že je to na rozhodnutí McLarenu. McLaren se pak začátkem května rozhodl pro motory Honda a jiného dodavatele začal hledat až na přelomu srpna a září, když se ukázalo, že Honda na to nemá.
Pokud jse o Mercedes chápu, že s McLarenem ho pojí 25 let historie, a pokud by se jako tovární tým rozhodl po roce 2020 odejít, je znovu spojení s McLarenem jasná volba. Při vší úctě k Williamsu a FI, ani jeden z nich nebude schopen po roce 2020 vítězit, a pokud by měl Mercedes zůstat jako dodavatel PU, musí mít špičkový tým, a tam je McLaren jasná volba.
V současném stavu je pro Mercedes prioritou tovární tým, a těch 18 milionů za motory je pro něj kapka v moři, která stěží vyváží to množství komplikací, co by mu spojení s McLarenem provedené na poslední chvíli přineslo. Krom toho přechod McLarenu na motor Mercedes či Renault byl podmíněn tím, že jiný tým přejde na motory Honda, a o to zjevně neměl ani Williams ani FI zájem. Takže šance na znovuobnovení spolupráce Mercedesu a McLarenu padla především z tohoto důvodu.
Jinak pokud jde o sportovní hledisko, Mercedes byl schopen porazit McLaren se stejným motorem v sezonách 2013 a 2014, takže věřím, že ani dnes z McLarenu nemají panickou hrůzu. To že McLaren kritizoval Hondu, by asi nebylo problémem, protože nekorektně se choval Ron Dennis a ten již byl odejit, a pak Fernando, a i s tím by se nějak popasovali. Tým McLaren vedený Zakem Brownem se choval korektně.
Pokud jde o RB, tak ten je pokud jde o partnery dlouhodobě neférový, a plně chápu že Mercedes není ochoten se s lidmi jako Marko špinit.-
-
-
Ligier
11:53 28.12.2017 176.74.136.XXXOdporuje tomu co je tam psáno a fabulace a žhavé sny vydává za skutečnost. Ale grafoman je skvělý. Předpokládám jistou inteligenci od většiny na tomto fóru a pochopení tak nemusím znovu vykládat co je napsáno. A Víc než autoři tady těžko někdo ví...
-
-
-
-
uzivatel001836
07:50 28.12.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pepan
09:50 28.12.2017 89.24.157.XXXTa dominance je jeden z důvodů, druhý je zmíněn v článku a třetí důvod je to, co před časem utrousil Renault. Red Bull začíná vůz vyvíjet po konci sezóny, protože v éře, kdy vítězil, všichni do mposledního závdu pracovali na aktuálním voze. Pak logicky bylo málo času na vývoj nového vozu, což se projevilo na problémech, které ovšem Red Bull jednoznačně hodil na motoráře.-
Mike17
10:23 28.12.2017 185.149.130.XXXNevím, co hodil na motoráře? Jednoznačně řekli, že se jim šasi na začátku sezony moc nepovedlo. To, že jeden z pilotů skoro každý závod nedojel kvůli kouři z motoru není vina ne moc dobrého šasi, ale ještě horšího motoru. A konec sezony ukázal, že navzdory výraznému zlepšení šasi, výsledky jsou pořád daleko za Mercedesy. Tak čím to asi bude? Ukaž mi, kdy měl Renault konkurenceschopnou jednotku a já uznám, že kritika byla neoprávněná.-
-
Mike17
10:39 28.12.2017 185.149.130.XXXA kdy v té době házel vinu na motoráře? To jse nějak nezaznamenal. To jako na začátku sezony říkali, že je to špatný motor a na konci jej chválili? 4 roky, přičemž to byl 4 roky ten samý motor, téměř beze změny?
Jdi ty. Tenkrát Renualt chválili, přestože to nebyl nejlepší motor.-
-
Mike17
11:20 28.12.2017 185.149.130.XXXPíšu na diskusním fóru serveru o F1. Nevím, co si pod tím pojmem představuješ ty. Já si pod tím představuju, že tu můžu diskutovat o F1 a vyjadřovat tu svůj názor. Chtěl bych tě upozornit, že to není diskusní fórum JEN fanoušků Renaultu. Takové fórum bych nenavštěvoval a neměl bych potřebu navážet se fanouškům Renaultu do jejich oblíbeného týmu.
Takže já poprosím tebe, abys v případě, že tě mé příspěvky natolik pohoršují, nahlásil můj příspěvek jako porušující pravidla diskuse, nebo mé příspěvky ignoroval, ideálně je vůbec nečetl. Máš na to plné právo a přísahám, že se na tebe nebudu zlobit.
A přidám, s dovolením, oblíbený smailík. To je pro tebe, který smailíky zásadně nepoužíváš (sarkasmus). -
tom11
12:17 28.12.2017 193.86.205.XXXje fakt, že se s Mikem jen ve velmi malém počtu názorů shodneme. o tom ale ty diskuse přeci jsou. mě osobně by třeba vůbec nebavilo si tu dopisovat s desítkou lidí, kteří mají na všechno stejný názor jako já. je pravda, že Mike je zde často v opozici vůči většinovému názoru, ale jeho názory jsou dlouhodobě stálé a za to si jej cením, i když často nesouhlasím. několikrát jsem se přistihnul, že sem píšu něco, o čem vím, že na to zrovna Mike zareaguje a že se na jeho reakci ( klidně i nesouhlasnou ) i těším. prostě diskuse....
-
-
tom11
11:07 28.12.2017 193.86.205.XXXjde jen o to, co si kdo pod pojmem "nejlepší motor" představuje. nejvýkonnější? nejlehčí, nejspolehlivější, nejlepší mapování, nejnižší spotřeba? optimální nároky na chlazení? ideální rozměr pro zabudování do šasi? podle mého je nejlepší motor ten, který má ten správný mix všech výše uvedených ( a nejspíš ještě spousty dalších ) vlastností. a to v době, kdy RB vítězil Renault byl. ano, byly výkonnější motory. ale další vlastnosti tak dobré neměly. to, že RB horem dolem Renault chválili i ve své vítězné době není tak úplně pravda. nehanili je tak jako později, ale většinou neopomněli zmínit, že vítězí, přestože nemají nejsilnější motor.
to, že Mercedes by byl případně ochoten spolupracovat s McL i přes jejich kritiku Hondy spíše pramení z jejich velmi dlouhé nedávné spolupráce, než z toho, jak se k Hondě chovali. Na druhou stranu je potřeba ( s mírnou nadsázkou ) říci, že RB křičeli od prvního závodu, kdy jim to "nejelo", kdežto McL vydržel prakticky dvě sezony v totálních motorových sra.....ch, než nádoba trpělivosti přetekla. v tom spatřuji ten rozdíl, o kterém Wolff mluví.
-
-
-
-
-