Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Albert Hadáček, 25. prosince 2017, 11:49 Google+

Felipe Massa hodnotí letošní změny regulí a jejich dopad na současné monoposty.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 26.12. 08:59) Napište svůj názor
Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí

Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

"Rozhodně budu na letošní vozy vzpomínat v dobrém. Z jízdy jsem měl dobrý pocit. Pro jezdce je to zábavné díky vysokému přetížení a náročnosti samotného řízení. Abyste zajeli perfektní kolo v těchto vozech, musíte být schopný pilot. Ne jako dříve, kdy jste museli pořád myslet na gumy a jezdit jako babička. Dneska musíte jezdit jako závodník. Je to podobné autům z let 2006, 2007, 2008. Auta zvládnou vše a je to jen na pilotovi a jeho agresivitě," řekl Massa, jenž započal svou kariéru ve Formuli 1 před šestnácti lety v barvách Sauberu.

Auta jsou sice dle Brazilce dobrá, ale pořád se špatně předjíždí. "Myslím si, že jediné, čemu ještě musíme porozumět, je, jak jezdit blíže za sebou. Můžete mít kolik přítlaku chcete, pořád je ale potřeba čistý vzduch. Když nemáte před sebou čistý vzduch, tak začnete ztrácet přítlak a přilnavost. Předjíždění je tím problémem, pokud se to podaří Liberty vyřešit, bude to skvělé pro show," dodal Brazilec.

V poslední době se objevovaly názory, že za některé nudné závody mohou samotné okruhy, hodně byla skloňovaná závěrečná Grand Prix na Yas Marině. Na otázku, zda jsou na vině právě tratě, Massa odpověděl? "Některé okruhy ano, jinde zase ne. Je jisté, že auta jsou větší problém než okruhy."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 26.12.2017 08:59 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kimi Räikkönen v Bahrajnu

Räikkönen: Rozložení sil v F1 by se mohlo měnit závod od závodu

Lewis Hamilton s Mercedesem W09 v Bahrajnu

Hamilton bude pokračovat s Mercedesem i příští rok, tvrdí Lauda. "Je to jen o detailech"

Sergio Pérez v Bahrajnu

Pérez věří, že se může rovnat s těmi nejlepšími. Nechápe, proč si jej špičkové týmy nevšímají

Carlos Sainz s Renaultem RS18 v Austrálii

Šéf Renaultu o ztrátě Sainze na Hülkenberga: Vzpomeňte, jak si vedl proti Verstappenovi

Fernando Alonso v tréninku v Bahrajnu

Alonso: Výsledky ostatních stájí mě nezajímají

Pierre Gasly skončil v Čině na stejném místě jako v Austrálii

Honda chce s Toro Rosso prošetřit proměnlivou výkonnost. Má obavy o spolehlivost?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Auto Mercedesu pro sezonu 2017 nebylo z důvodu nejasného směru dalšího vývoje pravidel aerodynamicky optimální

Proč Mercedes nepostavil aerodynamicky optimální auto na rok 2017? Owen…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Podle Hamiltona je Mercedes momentálně možná až třetím nejrychlejším týmem

  2. Skutečný McLaren se ukáže až ve Španělsku, zatím jezdí jen s evolucí loňského vozu

  3. F1 po schůzce Strategické skupiny mění pravidla pro příští rok, co plánuje pro sezónu 2021?

  4. Jak vnímá McLaren vítězství Red Bullu se stejným motorem? "Dobrá motivace," říká Alonso

  5. Vettel oceňuje Verstappena za to, že se mu po závodě za kolizi hned omluvil

  6. "Max musí více přemýšlet." Zklamaný Jos Verstappen se syna po další kolizi už tolik nezastává

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud