Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Albert Hadáček, 25. prosince 2017, 11:49 Google+

Felipe Massa hodnotí letošní změny regulí a jejich dopad na současné monoposty.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 26.12. 08:59) Napište svůj názor
Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí

Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

"Rozhodně budu na letošní vozy vzpomínat v dobrém. Z jízdy jsem měl dobrý pocit. Pro jezdce je to zábavné díky vysokému přetížení a náročnosti samotného řízení. Abyste zajeli perfektní kolo v těchto vozech, musíte být schopný pilot. Ne jako dříve, kdy jste museli pořád myslet na gumy a jezdit jako babička. Dneska musíte jezdit jako závodník. Je to podobné autům z let 2006, 2007, 2008. Auta zvládnou vše a je to jen na pilotovi a jeho agresivitě," řekl Massa, jenž započal svou kariéru ve Formuli 1 před šestnácti lety v barvách Sauberu.

Auta jsou sice dle Brazilce dobrá, ale pořád se špatně předjíždí. "Myslím si, že jediné, čemu ještě musíme porozumět, je, jak jezdit blíže za sebou. Můžete mít kolik přítlaku chcete, pořád je ale potřeba čistý vzduch. Když nemáte před sebou čistý vzduch, tak začnete ztrácet přítlak a přilnavost. Předjíždění je tím problémem, pokud se to podaří Liberty vyřešit, bude to skvělé pro show," dodal Brazilec.

V poslední době se objevovaly názory, že za některé nudné závody mohou samotné okruhy, hodně byla skloňovaná závěrečná Grand Prix na Yas Marině. Na otázku, zda jsou na vině právě tratě, Massa odpověděl? "Některé okruhy ano, jinde zase ne. Je jisté, že auta jsou větší problém než okruhy."

Vytisknout

Diskuze: Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 26.12.2017 08:59 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Auto Mercedesu pro sezonu 2017 nebylo z důvodu nejasného směru dalšího vývoje pravidel aerodynamicky optimální

Proč Mercedes nepostavil aerodynamicky optimální auto na rok 2017? Owen…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud