Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Albert Hadáček, 25. prosince 2017, 11:49 Google+

Felipe Massa hodnotí letošní změny regulí a jejich dopad na současné monoposty.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 26.12. 08:59) Napište svůj názor
Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí

Felipe Massa v posledních závodě své kariéry v Abú Zabí | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

"Rozhodně budu na letošní vozy vzpomínat v dobrém. Z jízdy jsem měl dobrý pocit. Pro jezdce je to zábavné díky vysokému přetížení a náročnosti samotného řízení. Abyste zajeli perfektní kolo v těchto vozech, musíte být schopný pilot. Ne jako dříve, kdy jste museli pořád myslet na gumy a jezdit jako babička. Dneska musíte jezdit jako závodník. Je to podobné autům z let 2006, 2007, 2008. Auta zvládnou vše a je to jen na pilotovi a jeho agresivitě," řekl Massa, jenž započal svou kariéru ve Formuli 1 před šestnácti lety v barvách Sauberu.

Auta jsou sice dle Brazilce dobrá, ale pořád se špatně předjíždí. "Myslím si, že jediné, čemu ještě musíme porozumět, je, jak jezdit blíže za sebou. Můžete mít kolik přítlaku chcete, pořád je ale potřeba čistý vzduch. Když nemáte před sebou čistý vzduch, tak začnete ztrácet přítlak a přilnavost. Předjíždění je tím problémem, pokud se to podaří Liberty vyřešit, bude to skvělé pro show," dodal Brazilec.

V poslední době se objevovaly názory, že za některé nudné závody mohou samotné okruhy, hodně byla skloňovaná závěrečná Grand Prix na Yas Marině. Na otázku, zda jsou na vině právě tratě, Massa odpověděl? "Některé okruhy ano, jinde zase ne. Je jisté, že auta jsou větší problém než okruhy."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Piloti už nemusejí jezdit jako babičky, hodnotí letošní technické změny Felipe Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 26.12.2017 08:59 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Auto Mercedesu pro sezonu 2017 nebylo z důvodu nejasného směru dalšího vývoje pravidel aerodynamicky optimální

Proč Mercedes nepostavil aerodynamicky optimální auto na rok 2017? Owen…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud