DISKUZE K ČLÁNKU

Formule E během 10 let překoná Formuli 1, tvrdí majitel týmu Virgin Racing

Zakladatel společnosti Virgin a stejnojmenné stáje promluvil o budoucnosti Formule E.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule E během 10 let překoná Formuli 1, tvrdí majitel týmu Virgin Racing

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 02.01.2018 09:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 24.12.2017 13:33
Koukám že Branson hulí dobrý matroš. ... auta na… »
» Radon (Hlasovali 4 lidé) 25.12.2017 20:28
Tady aspoň chlapci vidíte, že z peněz se blbne...… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 24.12.2017 14:33
Děkujeme panu Bransonovi, že se velkým dílem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Je to celkom možné. Ale autá mi pripadajú všetky rovnaké a škaredé. Ak pridajú ochrannú klietku, tak budú ešte ohavnejšie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    37.188.151.XXX
    A proto potřebuje každý jezdec hezky po ekologicku 2 auta na závod... Fakt pěkná podívaná, když jim dojde šťáva, tak se přestane luxovat.
    Po neúspěchu v F1 a náhlém velebení takového paskvilu to připomíná jediné: Bransonovy kyselé hrozny 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Tady aspoň chlapci vidíte, že z peněz se blbne...
    Jenže potíž je jiná - pokud se bude F-E pořád protěžovat, cpát pod nos i dnešní mladé generaci, tak opravdu nastane to, co Charlie povídá! Ona tahle propaganda velmi dobře funguje, jak je vidět, a nemusí skrývat za mák dobrého! A to, že F1 je pořád jakýsi exkluzivní klub boháčů - tady nebrat doslova, tak mlaďochům, kteří raději sledují závody virtuálně a ten opar kolem (vůně benzinu, spálené gumy a řev motorů) už ani nepotřebují, nic neřekne. Bohužel.
    A za deset let????? Ešivá se závody nebudou jezdit jen na simulátorech... Mám depresi... 10

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Je to pěkná zábava. Mohl by se tam dostat i nějaký čech.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Co je zábavného na autě, které zvukem připomíná vysavač a v půlce závodu chcípne? Mi stačí, že nenávidím luxování, ještě mi to nějaký dementi budou připomínat při závodech. 02

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    193.179.208.XXX
    A pritom by se usetrilo radove vice, kdyby lide vice vyuzivali MHD a nebo aspon jzdili v aute po dvou a ne po jednom a svet by nemusel vynalozit biliony dolaru na pokryteckou a radoby ekologicky typ provozu. V cem je jako elktromobil setrnejsi kdyz vetsina komponent se vyrobi v cine, kde prevladaji uhelne elektrarny a s zivotnim prostredim si hlavu nelamou a potom se dobiji elektrinou, kterou vyrobi uhelna elektrarna v miste pouzivani? A ted si spocitjne, kolikrat bychom potrebovali elektrickeho vykonu, kdyby v evrope vymenil kazdy druhy obcan svuj spalovaci motor za elektromobil.... Kdo ty elektrarny postavi za tak kratkou dobu, aby to ve spicce davaly, kdyz nahodou nebude svitit slunce a foukat vitr? 13

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak stačí se podívat, kam došli norové a všem musí být zřejmé, že elektromobil je slepá ulička...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Nevšiml jsem si, že by Norové elektroauta zakázali. Jen potřebují nárůst trochu omezit, aby stačili dobudovat infrastrukturu. S dalším růstem se naopak počítá. 03
        Na druhou stranu je jasné, že benzínová auta slepou uličkou jsou. Časem se na ně budou chodit dívat naše děti do muzea, jako my se chodíme dívat na auta na parní pohon. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Podíl tepelných elektráren je asi 60% a vytrvale klesá. U nás je to zhruba 50:50.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Hezká EKO propaganda 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Děkujeme panu Bransonovi, že se velkým dílem přičiňuje k mýcení deštných pralesů, aby tam mohl pěstovat své palmy olejné ze kterých se vyrábí biopalivo, nanukové dorty, margaríny, sýry, instantní polívky a kdoví jaké ještě další svinstva. 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Největší zh°vadilost by byla, kdyby se "ekologie" zaváděla i do závodů Dragstérů, které by zrychlovaly pomocí Accumulátoru,. 12 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Koukám že Branson hulí dobrý matroš.
    ... auta na elektrický pohon nejsou pomalá a nudná... formule E dosahuje s bídou 230km/h, což efjedničky hravě překonávají - podle okruhu i o 130km/h
    ...jsou cool a zábavná... - na poslední závod v Montrealu se prodalo 24 tisíc lístků a aby nebyly tribuny prázdné, pořadatelé dalších 20 tisíc lístků rozdali zdarma.
    To nemluvím o tom, že u formule jedna není třeba v půlce závodu měnit vůz za další, protože tomu prvnímu došla šťáva. Ekologii výroby lithiových baterií jsem už tady probrali, stejně jako to, že tu energii pro pohon těchto auty vyrobili jindem , takže sice nesmrdí v místě závodu, ale zatěžují životní prostředí někde jinde.


    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      naprostý souhlas.
      jen jestli to od Bransona není míněno jako předčasný silvestrovslý žertík 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Robert Kubica

Kubica si závodní místo pro rok 2019 musí zasloužit. Proč si Williams vybral Sirotkina?

Carlos Sainz mladší

Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama