DISKUZE K ČLÁNKU Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené

Juniorka Red Bullu budu od příští sezóny používat agregáty od Hondy. S největší pravděpodobností na ně od roku 2019 přejde i velký Red Bull. Co na tuto situaci říká Marko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 25.12.2017 17:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 23.12.2017 16:10
Jaká katastrofa? 2., 4., 2. a 3. Místo v PK je… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 23.12.2017 18:53
Sice nevím jak to bude, ale proč neberete kapku i… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 23.12.2017 14:29
Tady je jasně vidět, že v F1 jsou především "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo a ještě jsem zapoměl, jak Honda ale i Renault měli v roce 2017 nový motor, oproti roku 2016.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Byla to jednotka "základ" pro rok 2018 a testovali zcela určitě vylepšení a i výdrž, když jsou 3 motory/sezóna.Nakonec kdyby jsi to sledoval pozorně, tak by jsi zaznamenal , pár věcí šlo použít i do té starší jednotky, další už NE, motor je zřejmě "jiný". Tuším že každý odběratel dostal jeden motor s pár novinkami.
Každá nová další jednotka, je vlastně vylepšená a to i v rámci jedné sezony. Píšeš že ji má každý motorář, hmm no to nemá, Honda v té době dávala dohromady jednotku stávající, takže nic pro rok 2018 neměla, ani nebyl důvod, když jim nefungovalo stávající. Renault měl aspoň "základ", testovali výkon,spolehlivost, který mohl x měsíců ladit a vylepšovat a nemělo by se stát, že to pak v testech nebude fungovat, jako se to stalo u Hondy,která měla na začátku sezóny slabší motor, než ten minulý.Vše je o čase a když se mění zasadněji koncepce, je čas na testovaní hodně důležitý.nakonec v loni udělal Renault velký fail , tuším s MGU-K, museli použít ty původní staré.Tak se tomu snad letos vyhnou.Nakonec myslím že s vývojem pro rok 2018, začali hodně brzo.Sám jsem zvědav kde budou..... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Jo, to bylo vidět v posledních 2 závodech co? Jet jak Brazílii a Abu Dhabi, titul by měli v kapse. 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Take ti napovim, takze kdyz ji vyviji dal, tak to nebyla jednotka pro rok 2018, ale nejaky mezistupen, ktery ma kazdy vyvojar 12 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Tak o tom žádná. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No ale bylo by to zajimave....kdyby 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ber v potaz ze prvni pulku sezony si za to mohou sami 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
I kdyby měl celý rok šasi z konce roku, dopadlo by to stejně. Možná by získali o pár bodů víc, ale byli by daleko za Mercedesy a Ferrari. Stačí se podívat na poslední 2 závody. 03 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Takze on nam tu Petr lhal kdyz rikal ze jednotka Renault pro rok 2018 uz byla v lete na stolici? Asi tezko.....(jeste radeji ti napovim,vyvíjejí jí do te doby dal ) 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
0% šance na titul?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Mclaren-Honda byla větší katastrofa. Souhlasím. Pokud má Mclaren ambice na občasnou bednu, udělali dobrý tah.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Pro tým, který raději chce skončit, pokud nebude mít šanci na titul, to katastrofa je. Jezdit půl kola za Mercedesy úspěch fakt není. Na konci sezony měli podle tebe šasi o 0,7s na kolo lepší a stejně zase dostali skoro půl kola. Tedy změna proti začátku sezony téměř žádná. Že si nedáš aspoň na Vánoce pohov, když už ten Renault nejede a nejede. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Nevim jak si prisel na to, ze se nebere pokrok Renaultu v potaz?
Tvuj prispevek ma hlavu a patu, souhlas. Jedine snad nesouhlasim s tim, ze Renault uz v lete testoval jednotku pro pristi rok. To by pak znamenalo, ze od leta by se jejich motor pro zacatek sezonu nepohnul a ztratili by tak pul roku vyvoje. To by jim ostatni mohli dost utect na zacatku sezony. Takze doufam, ze to tak neni a Renault dale vyviji a testuje motor do posledni chvile a na zacatku sezony bude silny a konkurenceschopny.
Ted nas cekaji skvele chvilky velkych ocekavani 11

Jinak by bylo zajimave, kdyby se tu objevila nejaka anketa o tom, jak se ktery motorar zlepsi a jak kdo veri jakym tymum. At mame take nejakou zabavu do unora 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Výhra o 5 sekund je stejně bodovaná jako výhra o 5 kol. Říkal to celý paddock, že Mercedes si v závodech, kde mohl být přehnaně rychlý hrál a jeli s utlumeným motorem.
Jestli hovoříš o svalech, podívej se pořádně na Brazílii a Abu Dhabí, kde jeli Mercedesy naplno. Tam byl vidět skutečný rozdíl, který tam stále je.
Jinak ty porážky? To myslíš vážně?

2014 - 16 vítězství z možných 19, 18 PP z možných 19, oba tituly
2015 - 16 vítězství z možných 19, 18 PP z možných 19, oba tituly
2016 - 19 vítězství z možných 21, 20 PP z možných 21, oba tituly
2017 - 12 vítězství z možných 20, 15 PP z možných 20, oba tituly

Ano, letos nebylo jasné v půlce sezóny, že vyhrají oba tituly, bylo to jasné až ve dvou třetinách sezóny, to máš recht. 03 Ale pořád mi to přijde docela brzy, ne?

Když to shrneme, Mercedes toho za poslední 4 roky dokázal více, než tovární Renault za celou existenci. Respektive toto jsme mohli tvrdit už loni touto dobou ... Jinak on Mercedes získal ještě dva tituly v řadě v letech 1954 a 1955. Přišel, vyhrál dva tituly a odešel. 03
Je pravda, že o Renaultu moc novinek nečtu, ale po pravdě, jediná šance, jak mohou příští rok něco předvést je taková, že Abiteboul odjede do Lourdes a bude tam čekat na zázrak. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
S tím počítáme, ale i kdyby Lewis dojížděl celou sezónu třetí a pohlídá si Vettela a Valteriho, tak má titul v kapse. Páč i kdyby pak část závodů vyhrál Fernando, část Max a část Ricci, pořád jim to na šampionát nedá. 04
Může se stát zázrak a Renault přes zimu vychytá spolehlivost a kvalifikační režim. Pokud ne, tak teoreticky Ferrari, i když ani tomu moc nevěřím.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
On nikdo nebere v potaz jednu věc. Mclaren, nebo někdo jiný může jít cestou, že motor nastaví klidně do "hořlavého" módu, to jest jim nebude vadit , že motor vydrží místo 5 jen 3 závody a klidně jeden závod, nebo 2, 3 díky tomu že budou moci některý závod obětují jiný.To by se mohlo Mercedesu hodně špatně pokrývat, když bude mít teoreticky 4 soupeře a každý tohoto může využít.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Majku, definuj nám slovo katastrofa, ať netápeme, 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Sice nevím jak to bude, ale proč neberete kapku i v úvahu to, že se může o hodně zlepšit motor Renaultu? Myslím že na tom hodně zapracovali, co zde byli informace, tak už v létě to testovali na stolici. A oni nejsou zase tak daleko, narozdíl třeba od Hondy. U Hondy se pořád předpokládá jak se zlepší a u Renaultu nic, že prej bude pořád ztrácet.Jasně nevím jak to bude,asi bude kapku ztrácet nadále, ale to může třeba RB dohnat "jinak".Mclaren může překvapit, potažmo Renault.Ferrari snad bude taky silné, takže Mercedes nebude mít jednoho protivníka jako dříve a bude to mít (snad) mnohem složitější než kdy jindy. Doufám v to.... 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama