DISKUZE K ČLÁNKU Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené
Juniorka Red Bullu budu od příští sezóny používat agregáty od Hondy. S největší pravděpodobností na ně od roku 2019 přejde i velký Red Bull. Co na tuto situaci říká Marko?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovali 2 lidé)
23.12.2017 14:29
Tady je jasně vidět, že v F1 jsou především "… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jon
13:25 23.12.2017 194.228.59.XXXNic proti, ale Toto s Nikim mají vždycky zajímavé věštby, ale pak jsou překvapeni tím, co v Brackley a Brixworthu dokázali.
Pokud si nalijeme čistého vína, tak ten motor mají pořád o parník lepší, pokud se bavíme o spolehlivosti a výkonu, který je schopen dlouhodobě poskytovat. Nemluvě o kvalifikačním režimu, který je stále o parník jinde. Ale co se jim letos opravdu hodně nepovedlo byla šasí, respektive její chování k pneumatikám. Jen díky tomu se sezóna zdramatizovala. Jakmile to vyřešili, všechno šlo podle plánu. Výsledkové záblesky Red Bullu přišly v Baku (kde se sešlo štěstí), Mexiku (kde Lewis s Vettelem odpadli v třetí zatáčce) a Malajsii, kdy už Lewis pokrýval Vettela a nechtěl riskovat. V Brazílii a Abu Dhabí už to byla zase ta stejná písnička a ten rozdíl je tam pořád veliký.
Kvalitě šasí Red Bullu věřím, ale to by to Mercedes musel hodně pohnojit, aby tam ta ztráta zmizela celá. Respektive aby donutili Mercedes někdy riskovat. Celou letošní sezónu si až moc okatě hlídali a jeli až moc na jistotu.-
uzivatel001890
15:34 23.12.2017 213.226.251.XXXJá (a Marko :)) myslím, že se Honda jednou chytne. 3 roky špatný ... ale to ještě neznamená že se to nemůže zlepšit
a souhlas - že s Renaultem stejně také nešlo zvítězit ... tak proč nezkusit něco nového, když ke všemu Renault stejně už má svůj tým
Navíc on neříká, že je to dané - ono by se s Renaultem určitě nějak domluvili ... navíc tam mají Sainze - takže tohle co Marko říká nevylučuje, že by Hondu nechali o další rok pouze v ToroRoso ... ale jaká je šance, že Vyhrají s Renaultem? - Malá,jaká je šance, že se Honda dostane do špičky napřesrok - malá ... ale možná, že přeci jen větší a Redbullu bude nakonec jedno, zda budou mít menší handicap od motoru Renaul či Hondy ... ale Honda je skvělá stylovka super image ... prostě paráda
- Renault má svůj tým a jako motor je to ... taková konfekce ať již zrovna lepší či horší - ale Image tam neni žádné - případně jedině v tovární žluté - dejme tomu, ale nic zářivého -
Adi
16:14 23.12.2017 212.96.178.XXXJestli RB opět nezmrvi šasi, budou pro Mercedes minimálně stejná hrozba jako letos Ferrari. I vývoj motoru Renault vypadá dobře. Sílu již prokázali, spolehlivost přes zimu zlepší a i qualifikacni mód by měli mít silnější. Jinak jízda na jistotu a hlídání si pozice je pouze nějaký tvůj výmysl. Letos se museli o titul prát zdaleka nejvíce a byli poprvé od r. 2014 opakovaně poraženi přímo na trati a navíc od 2 týmu. Přehnané sebevědomí je pro fandy hlavně německých značek typické. Ale když pominu Mercedes a jeho 4 tituly v řadě,,tak toho Němci v F1 moc nepredvedli.-
GRAHAM
18:59 23.12.2017 77.236.218.XXXOn nikdo nebere v potaz jednu věc. Mclaren, nebo někdo jiný může jít cestou, že motor nastaví klidně do "hořlavého" módu, to jest jim nebude vadit , že motor vydrží místo 5 jen 3 závody a klidně jeden závod, nebo 2, 3 díky tomu že budou moci některý závod obětují jiný.To by se mohlo Mercedesu hodně špatně pokrývat, když bude mít teoreticky 4 soupeře a každý tohoto může využít.-
jon
22:12 23.12.2017 194.228.59.XXXS tím počítáme, ale i kdyby Lewis dojížděl celou sezónu třetí a pohlídá si Vettela a Valteriho, tak má titul v kapse. Páč i kdyby pak část závodů vyhrál Fernando, část Max a část Ricci, pořád jim to na šampionát nedá.
Může se stát zázrak a Renault přes zimu vychytá spolehlivost a kvalifikační režim. Pokud ne, tak teoreticky Ferrari, i když ani tomu moc nevěřím. -
-
-
jon
22:29 23.12.2017 194.228.59.XXXVýhra o 5 sekund je stejně bodovaná jako výhra o 5 kol. Říkal to celý paddock, že Mercedes si v závodech, kde mohl být přehnaně rychlý hrál a jeli s utlumeným motorem.
Jestli hovoříš o svalech, podívej se pořádně na Brazílii a Abu Dhabí, kde jeli Mercedesy naplno. Tam byl vidět skutečný rozdíl, který tam stále je.
Jinak ty porážky? To myslíš vážně?
2014 - 16 vítězství z možných 19, 18 PP z možných 19, oba tituly
2015 - 16 vítězství z možných 19, 18 PP z možných 19, oba tituly
2016 - 19 vítězství z možných 21, 20 PP z možných 21, oba tituly
2017 - 12 vítězství z možných 20, 15 PP z možných 20, oba tituly
Ano, letos nebylo jasné v půlce sezóny, že vyhrají oba tituly, bylo to jasné až ve dvou třetinách sezóny, to máš recht. Ale pořád mi to přijde docela brzy, ne?
Když to shrneme, Mercedes toho za poslední 4 roky dokázal více, než tovární Renault za celou existenci. Respektive toto jsme mohli tvrdit už loni touto dobou ... Jinak on Mercedes získal ještě dva tituly v řadě v letech 1954 a 1955. Přišel, vyhrál dva tituly a odešel.
Je pravda, že o Renaultu moc novinek nečtu, ale po pravdě, jediná šance, jak mohou příští rok něco předvést je taková, že Abiteboul odjede do Lourdes a bude tam čekat na zázrak.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek