DISKUZE K ČLÁNKU Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené

Juniorka Red Bullu budu od příští sezóny používat agregáty od Hondy. S největší pravděpodobností na ně od roku 2019 přejde i velký Red Bull. Co na tuto situaci říká Marko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 25.12.2017 17:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 23.12.2017 16:10
Jaká katastrofa? 2., 4., 2. a 3. Místo v PK je… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 23.12.2017 18:53
Sice nevím jak to bude, ale proč neberete kapku i… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 23.12.2017 14:29
Tady je jasně vidět, že v F1 jsou především "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              217.170.105.XXX
              Jo, to bylo vidět v posledních 2 závodech co? Jet jak Brazílii a Abu Dhabi, titul by měli v kapse. 12 12 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Nic proti, ale Toto s Nikim mají vždycky zajímavé věštby, ale pak jsou překvapeni tím, co v Brackley a Brixworthu dokázali. 04
    Pokud si nalijeme čistého vína, tak ten motor mají pořád o parník lepší, pokud se bavíme o spolehlivosti a výkonu, který je schopen dlouhodobě poskytovat. Nemluvě o kvalifikačním režimu, který je stále o parník jinde. Ale co se jim letos opravdu hodně nepovedlo byla šasí, respektive její chování k pneumatikám. Jen díky tomu se sezóna zdramatizovala. Jakmile to vyřešili, všechno šlo podle plánu. Výsledkové záblesky Red Bullu přišly v Baku (kde se sešlo štěstí), Mexiku (kde Lewis s Vettelem odpadli v třetí zatáčce) a Malajsii, kdy už Lewis pokrýval Vettela a nechtěl riskovat. V Brazílii a Abu Dhabí už to byla zase ta stejná písnička a ten rozdíl je tam pořád veliký.
    Kvalitě šasí Red Bullu věřím, ale to by to Mercedes musel hodně pohnojit, aby tam ta ztráta zmizela celá. Respektive aby donutili Mercedes někdy riskovat. Celou letošní sezónu si až moc okatě hlídali a jeli až moc na jistotu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.251.XXX
      Já (a Marko :)) myslím, že se Honda jednou chytne. 3 roky špatný ... ale to ještě neznamená že se to nemůže zlepšit
      a souhlas - že s Renaultem stejně také nešlo zvítězit ... tak proč nezkusit něco nového, když ke všemu Renault stejně už má svůj tým
      Navíc on neříká, že je to dané - ono by se s Renaultem určitě nějak domluvili ... navíc tam mají Sainze - takže tohle co Marko říká nevylučuje, že by Hondu nechali o další rok pouze v ToroRoso ... ale jaká je šance, že Vyhrají s Renaultem? - Malá,jaká je šance, že se Honda dostane do špičky napřesrok - malá ... ale možná, že přeci jen větší a Redbullu bude nakonec jedno, zda budou mít menší handicap od motoru Renaul či Hondy ... ale Honda je skvělá stylovka super image ... prostě paráda
      - Renault má svůj tým a jako motor je to ... taková konfekce ať již zrovna lepší či horší - ale Image tam neni žádné - případně jedině v tovární žluté - dejme tomu, ale nic zářivého

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Jestli RB opět nezmrvi šasi, budou pro Mercedes minimálně stejná hrozba jako letos Ferrari. I vývoj motoru Renault vypadá dobře. Sílu již prokázali, spolehlivost přes zimu zlepší a i qualifikacni mód by měli mít silnější. Jinak jízda na jistotu a hlídání si pozice je pouze nějaký tvůj výmysl. Letos se museli o titul prát zdaleka nejvíce a byli poprvé od r. 2014 opakovaně poraženi přímo na trati a navíc od 2 týmu. Přehnané sebevědomí je pro fandy hlavně německých značek typické. Ale když pominu Mercedes a jeho 4 tituly v řadě,,tak toho Němci v F1 moc nepredvedli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        On nikdo nebere v potaz jednu věc. Mclaren, nebo někdo jiný může jít cestou, že motor nastaví klidně do "hořlavého" módu, to jest jim nebude vadit , že motor vydrží místo 5 jen 3 závody a klidně jeden závod, nebo 2, 3 díky tomu že budou moci některý závod obětují jiný.To by se mohlo Mercedesu hodně špatně pokrývat, když bude mít teoreticky 4 soupeře a každý tohoto může využít.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          S tím počítáme, ale i kdyby Lewis dojížděl celou sezónu třetí a pohlídá si Vettela a Valteriho, tak má titul v kapse. Páč i kdyby pak část závodů vyhrál Fernando, část Max a část Ricci, pořád jim to na šampionát nedá. 04
          Může se stát zázrak a Renault přes zimu vychytá spolehlivost a kvalifikační režim. Pokud ne, tak teoreticky Ferrari, i když ani tomu moc nevěřím.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Výhra o 5 sekund je stejně bodovaná jako výhra o 5 kol. Říkal to celý paddock, že Mercedes si v závodech, kde mohl být přehnaně rychlý hrál a jeli s utlumeným motorem.
        Jestli hovoříš o svalech, podívej se pořádně na Brazílii a Abu Dhabí, kde jeli Mercedesy naplno. Tam byl vidět skutečný rozdíl, který tam stále je.
        Jinak ty porážky? To myslíš vážně?

        2014 - 16 vítězství z možných 19, 18 PP z možných 19, oba tituly
        2015 - 16 vítězství z možných 19, 18 PP z možných 19, oba tituly
        2016 - 19 vítězství z možných 21, 20 PP z možných 21, oba tituly
        2017 - 12 vítězství z možných 20, 15 PP z možných 20, oba tituly

        Ano, letos nebylo jasné v půlce sezóny, že vyhrají oba tituly, bylo to jasné až ve dvou třetinách sezóny, to máš recht. 03 Ale pořád mi to přijde docela brzy, ne?

        Když to shrneme, Mercedes toho za poslední 4 roky dokázal více, než tovární Renault za celou existenci. Respektive toto jsme mohli tvrdit už loni touto dobou ... Jinak on Mercedes získal ještě dva tituly v řadě v letech 1954 a 1955. Přišel, vyhrál dva tituly a odešel. 03
        Je pravda, že o Renaultu moc novinek nečtu, ale po pravdě, jediná šance, jak mohou příští rok něco předvést je taková, že Abiteboul odjede do Lourdes a bude tam čekat na zázrak. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        217.170.105.XXX
        I kdyby měl celý rok šasi z konce roku, dopadlo by to stejně. Možná by získali o pár bodů víc, ale byli by daleko za Mercedesy a Ferrari. Stačí se podívat na poslední 2 závody. 03 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama