DISKUZE K ČLÁNKU

Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené

Juniorka Red Bullu budu od příští sezóny používat agregáty od Hondy. S největší pravděpodobností na ně od roku 2019 přejde i velký Red Bull. Co na tuto situaci říká Marko?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hondě věříme, tvrdí Helmut Marko. Po roce 2018 je ale vše stále otevřené

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 25.12.2017 17:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 3 lidé) 23.12.2017 16:10
Jaká katastrofa? 2., 4., 2. a 3. Místo v PK je… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 23.12.2017 18:53
Sice nevím jak to bude, ale proč neberete kapku i… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 2 lidé) 23.12.2017 14:29
Tady je jasně vidět, že v F1 jsou především "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jo a ještě jsem zapoměl, jak Honda ale i Renault měli v roce 2017 nový motor, oproti roku 2016.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Sice nevím jak to bude, ale proč neberete kapku i v úvahu to, že se může o hodně zlepšit motor Renaultu? Myslím že na tom hodně zapracovali, co zde byli informace, tak už v létě to testovali na stolici. A oni nejsou zase tak daleko, narozdíl třeba od Hondy. U Hondy se pořád předpokládá jak se zlepší a u Renaultu nic, že prej bude pořád ztrácet.Jasně nevím jak to bude,asi bude kapku ztrácet nadále, ale to může třeba RB dohnat "jinak".Mclaren může překvapit, potažmo Renault.Ferrari snad bude taky silné, takže Mercedes nebude mít jednoho protivníka jako dříve a bude to mít (snad) mnohem složitější než kdy jindy. Doufám v to.... 11

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      178.255.168.XXX
      Nevim jak si prisel na to, ze se nebere pokrok Renaultu v potaz?
      Tvuj prispevek ma hlavu a patu, souhlas. Jedine snad nesouhlasim s tim, ze Renault uz v lete testoval jednotku pro pristi rok. To by pak znamenalo, ze od leta by se jejich motor pro zacatek sezonu nepohnul a ztratili by tak pul roku vyvoje. To by jim ostatni mohli dost utect na zacatku sezony. Takze doufam, ze to tak neni a Renault dale vyviji a testuje motor do posledni chvile a na zacatku sezony bude silny a konkurenceschopny.
      Ted nas cekaji skvele chvilky velkych ocekavani 11

      Jinak by bylo zajimave, kdyby se tu objevila nejaka anketa o tom, jak se ktery motorar zlepsi a jak kdo veri jakym tymum. At mame take nejakou zabavu do unora 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Takze on nam tu Petr lhal kdyz rikal ze jednotka Renault pro rok 2018 uz byla v lete na stolici? Asi tezko.....(jeste radeji ti napovim,vyvíjejí jí do te doby dal ) 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El_Senor

          El_Senor

          178.255.168.XXX
          Take ti napovim, takze kdyz ji vyviji dal, tak to nebyla jednotka pro rok 2018, ale nejaky mezistupen, ktery ma kazdy vyvojar 12 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Byla to jednotka "základ" pro rok 2018 a testovali zcela určitě vylepšení a i výdrž, když jsou 3 motory/sezóna.Nakonec kdyby jsi to sledoval pozorně, tak by jsi zaznamenal , pár věcí šlo použít i do té starší jednotky, další už NE, motor je zřejmě "jiný". Tuším že každý odběratel dostal jeden motor s pár novinkami.
            Každá nová další jednotka, je vlastně vylepšená a to i v rámci jedné sezony. Píšeš že ji má každý motorář, hmm no to nemá, Honda v té době dávala dohromady jednotku stávající, takže nic pro rok 2018 neměla, ani nebyl důvod, když jim nefungovalo stávající. Renault měl aspoň "základ", testovali výkon,spolehlivost, který mohl x měsíců ladit a vylepšovat a nemělo by se stát, že to pak v testech nebude fungovat, jako se to stalo u Hondy,která měla na začátku sezóny slabší motor, než ten minulý.Vše je o čase a když se mění zasadněji koncepce, je čas na testovaní hodně důležitý.nakonec v loni udělal Renault velký fail , tuším s MGU-K, museli použít ty původní staré.Tak se tomu snad letos vyhnou.Nakonec myslím že s vývojem pro rok 2018, začali hodně brzo.Sám jsem zvědav kde budou..... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • El_Senor

      El_Senor

      178.255.168.XXX
      .

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Není lepší doba pro riskování než teď.
    Na Mergl stejně nikdo nemá a Renault výkonem i spolehlivostí ztrácí i na Ferrari.
    Navíc Honda snad už má to nejhorší za sebou a po malých krůčkách se Renaultu začne přibližovat.
    V každém případě lepší řešení než brát rok staré Ferrari a finanční podpora od Hondy, prý něco kolem padesáti mega, což je více, než dostávalo Ferrari od Santanderu taky není k zahození.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Tady je jasně vidět, že v F1 jsou především "podivíni" 05, Helmut Marko a RB se vůbec nepoučil z katastrofy ve spojení: Mclaren-Honda-Alonso a taky hodně "věří" v úspěch RB-Honda. Dopadne to zase stejně špatně, jak může někdo v F1 vstoupit do stejné řeky a udělat tu stejnou chybu,.? Hmm,

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nebo se dá říct, že se poučili z katastrofy spojení RB-Renault v posledních letech? Tak jako tak, na titul 2 roky nikdo kromě Mercedesu ( a v teoretické rovině Ferrari ), šanci nemá. 03

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Jaká katastrofa? 2., 4., 2. a 3. Místo v PK je katastrofa? Co je tedy Ferrari v této éře? Že si s těma provokacema nedáš pokoj aspoň na Vánoce... Letos mohli jet o titul, kdyby si nezmrvili šasi. Už se těším, až RB zmizí k Honde.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Pro tým, který raději chce skončit, pokud nebude mít šanci na titul, to katastrofa je. Jezdit půl kola za Mercedesy úspěch fakt není. Na konci sezony měli podle tebe šasi o 0,7s na kolo lepší a stejně zase dostali skoro půl kola. Tedy změna proti začátku sezony téměř žádná. Že si nedáš aspoň na Vánoce pohov, když už ten Renault nejede a nejede. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Hmm,. spojení RB s Renaultem mi jako katastrofa nepřipadá, ale Mcl-Honda byla katastrofa, kterou dále předpovídám sTR, popř. RB.
        Kdyby to tak bylo super, tak by Alonso s Mcl-Honda okupoval bedny, bojoval o Titul a dále spolupracoval s Mcl-Honda, ..bohužel 07

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.170.105.XXX
          Mclaren-Honda byla větší katastrofa. Souhlasím. Pokud má Mclaren ambice na občasnou bednu, udělali dobrý tah.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Majku, definuj nám slovo katastrofa, ať netápeme, 11

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Robert Kubica

Kubica si závodní místo pro rok 2019 musí zasloužit. Proč si Williams vybral Sirotkina?

Carlos Sainz mladší

Sainz si s Renaultem o víkendu vyzkouší Rallye Monte Carlo

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Ochrana kokpitu nového Toro Rosso vypadá o něco lépe, tvrdí Key

Model vozu F1 v aerodynamickém tunelu

Budoucnost lepší F1 se bude točit kolem tří výkonnostních faktorů

Logo Ferrari

Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta

Společná fotografie jezdců sezóny 2017 v Abú Zabí

F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama