DISKUZE K ČLÁNKU Brawn je svým aerodynamickým výzkumem nadšen. Předčí týmy, F1 ale za světem zaostává

Sportovní ředitel Formule 1 je nadšeny výsledky vlastního aerodynamického průzkumu. Před týmy jsou po krátké době o hodně napřed, proč tolik zaostávají?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn je svým aerodynamickým výzkumem nadšen. Předčí týmy, F1 ale za světem zaostává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 22.12.2017 09:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.12.2017 11:05
Marchione ale vše ví lépe, jak se dělá ta F1, to… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.12.2017 10:38
Jen do toho, v minulosti se o tom hodně mluvilo,… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 20.12.2017 11:08
Neskutečné jak složitě se vymýšlí něco na co by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Však ono tak u Ferrari je. Dostávají peníze za celkové pořadí, od sponzorů a pak si vyjednávají peníze navíc od promotéra s tím, že jinak se na to vy.erou. Férová nabídka, ve stylu ber neber. Bernie pochopil, že se mu to vyplatí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Stačilo by zásadně omezit velikost předního křídla, např. by muselo být umístěné pouze mezi koly. Mělo by to další výhodu, že by si v soubojích vzájemně nemohli proříznout gumy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Takže to znovu zopakuji - F1 se technicky přežila, už není s čím novým přijít. Mohou simulovat co chtějí, pokud se nevrátí k wingcarům, nepomohou si.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
že nám letos ubylo předjíždění? podle mého pouze statistická hříčka. za sebe musím říct, že z letoška mám poměrně pozitivní pocit. jasně. některé nudné GP byly. o tom není diskusí. ale celkově považuji letošek za poměrně zajímavý ( dáno samozřejmě tím, že Mercedesu alespoň někdy dobře sekundovali Ferka a někdy u RB ) a se spoustou dobrých soubojů. to, že třeba předjetím neskončily a tudíž se do statistik nedostaly je jiná věc.
samozřejmě se zábavnějšímu závodění nebráním. ale jakoukoli unifikaci ( ať motorů nebo aera ) odmítám. dost na tom, že jsou unifikované pneumatiky.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Radlice jsou nejenom hnusné, ale hlavně nepraktické v těsných soubojích. Je dobře, že se jich zbavili.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka Massa

Jirka Massa

178.255.168.XXX
Mě se třeba líbilo to široké nastavitelné přední křídlo. Nevím který to byl rok, cca 2009.. To by možná těsnější jízdě za sebou pomohlo. 17

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
O Ferrari snad ani nemá cenu diskutovat, když odchází. 12
Jasně, přehršel peněz rovnosti neprospívá, ale vždy se najde způsob jak pravidla obejít. Toho se nezbavíme.
Ale určitě by slabším týmům pomohlo omezení zaměstnanců. Ono mít tisíc zaměstnanců pro dva vozy je přece jen příliš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo jasný.....to ale není jednoduché vyřešit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jasně....ale tam jde(můj text) o podobné možnosti vývoje ohledně peněz, reaguješ asi na něco jiného než píšu.
To jak to aero bude fungovat alá předjiždění, je věc druhá.To penězi nejde, to je pravda...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Pouze peníze všechny nemoci nevyléčí, viz. Force Indie.
Peněz moc nemají, ale jejích aero funguje výborně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Stačí omezit peníze, dát všem dle výsledků v závodech a co si kdo kde sežene v penězích navíc je jeho věc. Bohužel Ferrari opět nebude souhlasit.Oni chtějí diktovat co a jak bude, pak chtěj 2 miliardy, aby mohli investovat(druzí,až na vyjimky nemohou)....protože jim to vyhovuje.Oni chtějí F1FERRARI.Kdo to ještě nepochopil, buď nechce a nebo na to intelektuálně nemá.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Plocha fošny je daná a jsou tam i jiná omezení.
Křídla mají dané rozměry i teď, tak by se ohledně tvůrčí inpirace vlastně taky nic nezměnilo.
A že radikální řez musí přijít je znalým jasné už nějakých 15 roků co si tenhle úkol na své vlastní bedra vzal Whiting a stále se nic neděje. Vlastně děje, ale vše pouze k horšímu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

213.226.251.XXX
Tohle přesně ukazuje jaká je situace. Snaží se snížit náklady pomocí trivializace a unifikace pohonné jednotky - Třeba Redbull to podporuje - že by Pohonná jednotka nevytvářela žádný větší výkonnostní rozdíl
... Ale Aerodinamika lze také použít - zjednodušit ... Jenže to by zase Newey a Redbull nechtěli...
(Osobně ale nejsem pro omezování kdekoli - TJ pokud jde o aerodinamiku - také bych pouze omezil ty deflektory a složité "cimprlátka" a nastavil to tak, že by se musela ke generování přítlaku použít pouze základní křídla s omezenou plochou do níz by se počítali právě i veškěré i svislé prvky - tj máš složité přední křídlo? OK, ale bude tedy menší, počítá se plocha všechno - kromě karoserie
Podlahové difuzory bych dovolil více, neb tolik (možná nebořeji vzduch(možná)???) Byli by možné i F1 s hodně malými křídly ...
A Ty simulace bych samozřejmě otevřel a neomezoval... )
... možná by to vedlo ke zcela jiné podlaze a pravidlům o podlaze
... Zvláštní že o té stupidní fošně se vůbec nediskutuje....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Aby bylo jasno, jedná se mi především o snížení turburencí, které za vozem vznikají a které nedovolí zadním vozům používat aerodynamický pytel.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To v žádném případě. Pouze bych omezil přítlak a určil maximální plochu křídel, ale tvar bych v plné režii ponechal na týmech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Jasně. Univerzální aerodynamika, univerzální motor, univerzální převodovka a uiverzální pilot. Přesně v duchu intencí LM. 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Máš na mysli univerzální aerodynamiku? 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Neskutečné jak složitě se vymýšlí něco na co by stačilo kousek selského rozumu.
Všichni vidí, že současné zlo je v přemíře aerodynamiky a deflektorových cimprlátek na voze.
Když Ross ví, jaký aerodynamický přítlak vozy potřebují, aby nebyly nebezpečné, tak by přece stačilo množství deflektorů omezit na minimum a třeba je zrušit úplně, tak jak tomu bylo dříve a určit maximální plochu přítlačných křídel.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Marchione ale vše ví lépe, jak se dělá ta F1, to DNA .... 18

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jen do toho, v minulosti se o tom hodně mluvilo, ale mám pocit že studie o tom jak lépe předjíždět ani nevznikly. Tady už se konečně něco rýsuje.
Jinak to o tom že kvůli přísným pravidlům v počítačových simulací jim ujel vlak, tak hned napravit, v této oblasti zaostávat je přece pro F1 nesmysl.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama