DISKUZE K ČLÁNKU McLaren v roce 2018 titulárního sponzora mít nebude. Nechce

Zájem komerčních společností o McLaren po rozchodu s Hondou sice stoupá, ale britská stáj se i v příštím roce obejde bez titulárního sponzora. Svůj název prodat nechce.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren v roce 2018 titulárního sponzora mít nebude. Nechce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.12.2017 07:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001890 (Hlasovali 3 lidé) 19.12.2017 13:30
Dobrý ... Takže jinými slovy: "dělali jsme… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2017 15:57
Pokud má McLaren v úmyslu hrát první ligu a pokud… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2017 20:35
spíš se žádnej titulární sponzor neukazuje ani na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.132.XXX
    On to říkal už dřív. Titulární sponzor pro tým jejich velikosti by musel přijít se šestimístnou částkou (v eurech) a tu jim nikdo vzhledem k jejich současné výkonnosti nedá. Tak si raději schrastí pár menších partnerů a zbude jim na karoserii prostor pro jednorázové kšeftíky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001810

    uzivatel001810

    185.47.220.XXX
    Od loňska svou cenu nezvedli, nemají koho prodávat. Nejdřív musí přijít výsledky, cena týmu vzroste a nakonec bude smysluplné hledat sponzora.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pokud má McLaren v úmyslu hrát první ligu a pokud to nechce McLaren táhnou převážně sám i do dalších let tak bude nutné kasičku McLarenu plnit financemi od sponzorů. Celková suma co se bude dařit nabírat od sponzorů bude podstatná. Myslím si že ingredience na to budou mít, tak Zaku do toho.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Oni možná čekají že příští sezónu se jim bude více dařit, budou na dráze víc vidět a tím pádem vzrostou i nároky na sponzora. A možná potom i změní názor na titulárního sponzora.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Možná, ono titulárního sponzora po letošním roce ani moc čekat nešlo 17 Ale uvidíme co přinese příští rok, jak po stránce sportovních úspěchů, tak po stránce těch marketinkových.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        spíš se žádnej titulární sponzor neukazuje ani na hooodně vzdáleném obzoru, tak je jednodušší prohlásit, že žádného nechtějí, ale myslím, že ani arabáči už to nebudou táhnout dlouho ze 100% ze svého...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    Dobrý ...
    Takže jinými slovy: "dělali jsme co se dalo - dokonce jsme málem tvrdili, že příští rok je výhra jista ... ale našli se jen malé kavky, které tomu stejně moc neuvěřili ... spíš jen vrabci .... Ale uděláme z nouze ctnost - jsme pašáci"
    Honda se asi zasmála - tedy by se zasmála, kdyby nebyla kulturně decentní :)
    ... Dobrá zábava, takhle mimo sezónu

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Na tech kavkach a vrabcich trocha pravdy je, ale to McL vedel, ze to tak asi dopadne. Horsi je dle meho, ze se sponzori obecne zacinaji F1 trochy vyhybat. Dnes uz neni F1 co byvala a sponzori vidi mnohem vice sanci na prezentaci nekde jinde. F1 dnes uz neni tak moderni a lakava, divaci klesaji atd. Tohle bude dlouhodoby problem F1 a za nasledek to bude mit jen to, ze netovarni tymy nebudou mit penize na boj na spici. Podivejme se na Williams, shani nejakou spickovou tovarni podporu, protoze vidi, ze je jinak neskodnej.
      At chceme nebo ne, tak F1 bud skonci jako zavody tovaren nebo se omezi naklady a nektere tovarny mozna odejdou viz. vyhruzky Ferrari.
      Pokud se podivame jak se spalovaky chteji zatocit nektera mesta, staty, tak se nam pomalu blizi ne nova era F1, ale mozna jedna z poslednich er. Snad nejake to desetileti jeste vydrzi v rozumne podobe s rozumnymi spalovaky. Pak uz nezbyde nic jineho nez preskocit na elektro sampionat konkurence 20

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Na jedné straně je snaha některých měst skončit se spalovacími motory, na druhé straně snaha LM dostat formuli jedna do měst. Trošku kontraproduktivní. A co se týče elektrošampionátu, tak ekologie výroby elektročlánků se už tady probírala, takže vyjadřovat k tomu by bylo mlácení prázdné slámy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama