DISKUZE K ČLÁNKU

"Nezahrávejte si s ohněm, myslíme to vážně!" varuje prezident Ferrari. Brawn ho už štve

Prezident Ferrari Sergio Marchionne varuje lidi, kteří si myslí, že s hrozbou svého odchodu blafují, aby si nezahrávali s ohněm. Je ochoten vytvořit alternativní sérii, pokud Liberty Media vedená Rossem Brawnem neustoupí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nezahrávejte si s ohněm, myslíme to vážně!" varuje prezident Ferrari. Brawn ho už štve

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 23.12.2017 15:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 19.12.2017 11:49
A kde je řečeno že tyto dvě značky musí jezdit… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 19.12.2017 09:12
Odchod Ferrari může skutečně znamenat i odchod… »
» rock (Hlasovali 4 lidé) 19.12.2017 11:50
Jakkoliv jsem v tomhle na tvé straně, tak bych… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je to sice z jiného soudku, ale taky o závodění. Přečtěte si pravé důvody, proč se v příštím roce nepojede závod formule E v Montrealu:
    https://www.garaz.cz/magazin/motorsport/3004907-zavody-elektrickych-formuli-jsou-nezajimave-a-drahe-montreal-rusi-zavod?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      u me zajem o Formuli E skoncil v okamziku, kdy jsem zjistil, ze behem zavodu lide online davaji pilotum "01" a kdo jich ma dost, ci nejvic, dostane powerboost. 02

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Z toho článku je nádherně vidět zkostnatělost FIA. Montreal jim nabízel na příští sezónu klasický okruh, ale oni to odmítli. Přitom v letošním roce už dva týdny dopředu byla omezována kvůli okruhu doprava v městě. A bonbónek na závěr - letos prodali 24 tisíc lístků a dalších 20 tisíc jich rozdali aby tribuny nebyly prázdné. Tohle Bernie nikdy neměl důvod udělat. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.238.XXX
          Formula E má maximální rychlost 225 km/h. Bez ohledu na kecy o propagaci a přiblížení k lidem, oni jinam než na městský okruhy prostě nemohou, protože co by tam s touhle maximálkou hledali? Dyť každej Fiesta Cup by tam zajížděl lepší časy než celá slavná Formula E. A zrovna okruh v Montrealu snad ani nenabízí nějakou kratší zatáčkovitější variantu, která by pro FE byla použitelná, takže to odmítnout museli...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já zase chápu to vedení města. Proč by kvůli úzkému okruhu lidí,kteří se zajímají o elektromotosport, mělo trpět obyvatelstvo města? A ještě aby to dotovali?

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Milanek

            Milanek

            213.226.251.XXX
            11 bylo by to jako když se peleton Tour de France "prohání" po okruhu ve Spa 12
            (Jinak ale nové technologie úplně neodepisuju, avšak budou muset přidat hodně Watů aby to stálo za řeč a zcela změnit koncept toho celého)

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    89.24.33.XXX
    Zalozeni nove serie 12 ... uz je to tady, kdo to necekal at zvedne ruku ... nikdo? ... aha ... 03

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    194.228.76.XXX
    Je smutne, kdyz nejvetsi parazit F1 je zaroven nejvetsim vyderacem a kladecem podminek. Za takove konstalace by soucasne F1 mozna bylo lepe bez rudych ubohych namyslencu, kteri nedokazou vyhravat ani s penezi, ktere ostatni nemaji. 02

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Já nejsem pokud jde o Ferrari tak negativní, a po pravdě nechápu proč je tolik lidí nazývá vyděrači? Copak někomu drží pistoli u spánku? Ferrari si je vědomo svou hodnotou a prostě jasně říká co je pro ně ještě akceptovatelné a co už akceptovatelné není.

      Tudíž já jejich upřímnost oceňuji, Liberty Media alespoň ví jak si Ferrari stojí a kde jsou hranice. A Liberty Media se může alespoň lépe rozhodnout.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ecclestone,nastavil systém odměn v F1 tak, aby stáj z Maranella bez ohledu na výsledky dostávala prostřednictvím historického bonusu každý rok o 2 miliardy Kč více než ostatní týmy.

    (Ano ty dvě miliardy jsou to DNA)

    Takže se divíte že kvičí? (motory jsou až druhá část problému)

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milanek

      Milanek

      213.226.251.XXX
      akorát, že to Ecelstone určitě nedělal (peníze i výhody) proto, aby pomohl Ferrarimu, že jo?
      Nýbrž proto aby pomohl sobě ... a o tom to celé je - TJ oni nekvičí ale chtějí pouze zaplatit za svůj přínos

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak bylo to oboustranné, logicky.Jenže Ferrari dal tyto peníze a ostatní o to obral.Dostali značně méně za stejné závodění.Ale co už co si kdo vyhádá má.....novej majitel už ten přínos určitě platit v tak velkém měřítku nebude.No jsem zvědav, jak to dopadne.
        Ještě by mě zajímalo jak se vypočítává ten přínos? Dle mého názoru je to legální úplatek. Pod přínos s dovětkem historický to jen schovali.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Milanek

          Milanek

          213.226.251.XXX
          Úplatek - a nebo prostě jen extra honorář a servis (výhody) pro hlavní hvězdu show.
          Ecelstone celou dobu věděl, že když má Ferrari, má F1. Ppromotérům může říct Ferrari přijede ....
          Jistě v dnešní post moderní době to pomalu mizí ... ale před lety by Ferrari samo vyvolalo tlačenici ... v Automobilových soutěžích bývalo (a bývá) běžné, že jeden tým jede více méně sólo ... a lidé na to koukali i tak
          .... A Ferrari - to je hlavní hvězda
          Tihle to nechápou - nechápou, že když zvolí rovný přístup, nebudou mít žádnou smlouvu a riziko, že Ferrari náhle odejde bude významné...
          Nevím, zda nakonec bude F1 nečím zajímavá ...
          Podle mě by spíš F1 jako seriál zapadla a do popředí by se dostali jednotlivé závody okruhy ...
          Ale dobře tak 01
          (Možná amíci oživí motoristický sport tím, že rozpustí F1 v dnešní podobě a vrátí se to duchem před Ecelstona ... Kdy se týmy prostě sjedou na nějaký závod a Seriál bude vágněji definovaný (ve smyslu který závod bude mistrovský a jaký mistr se bude vyhlašovat)
          ... ve výslledku se týmy budou domlouvat mezi sebou ... a možná s FIA a k řemu jim je Infinity vlastně? a k čemu bude Infinity vlastnictví práv na F1 - když nebude mít žádné jisté týmy??? ...
          (Ale z toho je zjevné že Ferrari dostane co chce a ostatní Hlavně Mercedes ... se volně rozhodne, nebo mu budou ještě rádi nabízet úplatky za to že by zůstal ... Hádám, že Amíci udělali chybu a až jim to dojde, budou muset přimáznout - aby měli nějakou smlouvu))

          Marchionneho jsem rád neměl, ale nyní cítím, že je super dobrej v tomhle ...

          PS: Ferrari, Mercedes, Honda, Redbull, Renault, na F1 nijak nevyseji nezaniknou
          Hůře jsou na tom Mclaren, Williams, FosIndie, ... prostě pouze závodní týmy (Mclaren sice vyrábí nějaké auta a výrobky ... možná i on by mohl být bez F1)

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Pro F1 by možná odchod (krátkodobě) Mercedesu a Ferrari byla výhra. Nastala by možnost levného motoru a určitě by se někdo nový chtěl zviditelnit.Udělat silný, dobrý, levný motor by neměl být problém.Pak by šance u slabších týmů, že budou bojovat v předu, značně stoupla.To Ferrari nechce....

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Vzhledem k tomu, kolik Ferrari F1 stojí a zároveň díky F1 čerpe je zábavné jak se Marchione čertí a má k tomu důvod.Není tak silný, jak vykřikuje, jde o peníze a o to, že díky penězům může být Ferrari vpředu.Oni "levně" neumí a díky tomu nechtějí levnou F1.To se dá i pochopit.
    Na alternativní serii by museli sehnat další týmy a to bude velký problém. To je tolik investic, že by mohlo hodně týmů zkrachovat.Ano můžou se domluvit automobilky.Jenže to je imho málo, to je 6 vozů. Hondu nepočítám.Na jakýck okruzích by jezdily? F1 má tohle ošetřené. Co reklama a další věci. Ne pánové to neklapne, oni se bojí a proto kvičí.Jestli mají nebo nemají pravdu je věc druhá.
    Mercedes může taky odejít, to je pravda, ale úplně. Ten F1 nepotřebuje....Alternativní serie imho fakt nehrozí, to by neufinancovali a oni to moc dobře vědí.Už jen vůbec dát tu soutěž dohromady, nemají šanci....a čas plyne a nervozita stoupá.
    03

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      A kde je řečeno že tyto dvě značky musí jezdit formuli jedna? Mercedes si klidně nechá formuli E a Ferko může nastoupit do nějaké série prototypů. Kdo ostrouhá kolečka, bude F1, protože přijde o celou řadu diváků. A pokud tyto dvě značky jednou z F1 odejdou, už nikdy se tam nevrátí. Nejedná se o uraženou ješitnost, jedná se o ekonomický kalkul. Začínat znova v F1 je ekonomicky tak náročné že ani jedna z těchto značek by to určitě neudělala. Brawn i oba týmy josu si toho vědomy, ale Brawn se chová, jako by to nebyla pravda.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Pokud by se casem F1 vice vyrovnala a o tituly by bojovalo vice aut a byly by k videni mnohem zajimavejsi zavody alespon na urovni GP2, tak to naopak zase tunu tech skutecnych fanousku motorsportu pritahne. Odesli by zejmena ti, kteri fandi svemu tymu a jinak je jim to suma fuk. A takovi nejsou skutecni fandove motorsportu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nevěř tomu, že by to přitáhlo tunu diváků. Podívej se na doprovodné série. Je v nich mnohem více sportu a mají směšně nízkou sledovanost. Kdyby se nepřifařily k formuli jedna, zašly by na ubytě. Zeptej se diváků v hledišti, kolik znají vítězů seriálu F2? Spousta z nich nebude znát žádného, ale ze startovního pole F1 Ti vyjmenují hned několik pilotů. Proč, když v F1 je mnohem méně sportu? A uvědom si jednu věc. Žádná motoristická disciplina nevyžije jen ze skutečných fandů motorsportu. Každá potřebuje lidi, kteří se na závod přijdou jenom bavit. Potřebuje ty, co si koupí čepici nebo triko s logem "svého" týmu, dají si v bufetu hambáč a pivo, kteří sice neznají technické parametry závodních vozů, ale udělají útratu a nechají se ovlivnit reklamami kolem okruhu. Z těch závody žijí. Toho si byl vědom Bernie a proto dával Ferrari ten mimořádný bonus. To nebylo výpalné, jak to tady někteří nazývají. To byly peníze za to, že Ferrari přitáhlo každoročně do hlediště každého závodu desítky tisíc diváků. Profitovaly na tom obě strany. Bernie měl více diváků a obě strany této transakce měly více peněz. A vovovovo tom to je.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.145.XXX
      Jakkoliv jsem v tomhle na tvé straně, tak bych jenom podotkl, že
      - část -možná velká část- soukromých týmů by přešla taky, protože a) chtějí soupeřit s Ferrari a b) továrny by jim coby vstupní bakšiš nabídly levné motory. Stejně dodávky soukromníkům dotují už teď
      - okruhů je v Evropě a na světě tolik, že se dají přehazovat vidlema. Najít 15-20 těch lepších, které současně nejsou vázány smlouvou F1 by byla maličkost. Zvlášť kdyby okruhům nabídli třeba podíl z reklamy, což teď nemají
      - propagace je to poslední. S tou se Liberty a FIA stejně moc nepředřou. Holt by na to fabriky nějaký ten miliónek vyčlenily - což stejně v různé míře dělají už teď

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Určitě by přešly týmy, kterým Ferrari a Mercedes dodávají motory. To je nadpoloviční většina. Renault možná taky, protože jeho investice do formulového týmu, když by proti nikomu nebojoval, by byla jednou z nejzbytečnějších za poslední století a jestli by zůstal Red Bull, to taky pochybuji, protože taky by neměli proti komu soupeřit. Jediná neznámá je Honda, takže Torro Rosso. Ale proti komu by bojovali? A co se týče okruhů, pochybuji, že tyto mají tak exkluzivní smlouvy s majitelem F1 že jim zakazuje pořádání konkurenčních podniků. Něco jiného by bylo, kdyby majitel F1 těmto okruhům za pořádání F1 platil, což se určitě neděje, spíše je to naopak, že tyto okruhy platí nemalé peníze. A konkurenční doložka tam asi není. A i kdyby byla, první rok by se jelo na jiných okruzích a další roky by už měli volné ruce, protože LM by určitě nebyla schopna zajistit pořádání závodů F1 z důvodu destrukce startovního pole. Z toho by nakonec měl radost dědek Bernie, protože jemu se počínání LM vůbec nelíbí.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama