DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» m4nitou (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 15:28
GP2, GP2 engine! Aaargh! 10 »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:18
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:31
Fakticky na top speed většinou na konci sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                          • Mike17

                                                            Mike17

                                                            185.149.130.XXX
                                                            Brali to, aby nedostali pentli kdyby se něco podělalo. To z toho nedělá podělanou součástku.

                                                            + 0 / − 0

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit
                                                            • Situs

                                                              Situs

                                                              85.70.164.XXX
                                                              Kdyby té své původní věřili tak by to nedělali, takže věř že žádnou součástku bezdůvodně neměnili 03

                                                              + 0 / − 0

                                                              ohodnotit kladně záporně

                                                              Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Petr nemluvi o castech sezony, takze se neda nez s Petrem souhlasit. Trend sezony, ale neni tak jednoznacny. Honda sla se spolehlivosti nahoru, Renault stagnoval, to je statistika co tu uverejnoval Petr.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Od VC Rakouska pouzila Honda u jednoho a druheho jezdce 4 a 5ks MGU-H, Renault u TR pouzil 6 a 6ks . Takze letosni vetsi cast sezony motory Honda byly spolehlivejsi nez Renault v TR. RB pouzil 3 a 5 MGU-H.
    Honda (samozrejme i Renault) menila komplet motory vzhledem k potrebne rychlosti vymeny. Se spalovakem Honda nemela zadne problemy, ale z Renaultu se obcas zakourilo, coz znaci na problem spalovaku. Statistiky v tomto smeru nejsou vypovidajici skutecne spolehlivosti ICE.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Nesnažil jsem se vybírat část sezóny, která by Hondu vykreslovala v horším či lepším světle. Bral jsem to prostě po jejím skončení jako shrnutí za celý rok - a to vyznívá jasně: Honda použila průměrně 9,1 komponent, Renault 5,1. Ve spolehlivosti byla tedy za rok 2017 nejhorší ze všech. Koncovka se Renaultu nepovedla, to je pravda - ten se už soustředil plně na rok 2018 a trochu to podcenil s množstvím náhradních dílů (což se projevilo zejména u Toro Rosso).

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tak uderka Mike a El se na čísla dívají pouze, když jsou pro ne příznivá. Jinak je fakta ani čísla bohužel nezajímají. Honda byla letos jasně nejslabší a nejméně spolehlivá. To nelze ničím popřít. Navíc ještě přidám že s motorem pro příští rok začala poslední a místo špičkového Mclarenu se skvělým Alonsem dostali podprůměrný tým s nezkušenýma pilotama. Obávám se hlavně o další roky, protože když to za tři roky nedotahli alespoň na nějakou úroveň s McLarenem, těžko toho dosáhnou s TR. Jelikož Sauber bude mít PJ Ferrari aktuální specifikace (2018) velmi reálně to vypadá, že TR Honda bude nejslabší tým v poli.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Nechapes, ale snad z prispevku nize pochopis. Pokud ne, tak smula 03
          Jinak body nema cenu resit, pujde jen o vykon pohone jednotky. Pokud se jednotka zlepsi neni duvod aby nevypraskal RB s Hondou kozich kde cemu, tzn. jakemukoli Renaultu 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jejda, to jsem si zase dovolil něco na Reanultu nechválit. Jdu se popravit. 12
          Jen tak pro informaci: Kde že popírám, že Honda byla LETOS nejslabší a nejméně spolehlivá??? To by mne fakt zajímalo. 12
          A která čísla mne nazajímala? Já tam totiž žádná čísla o spolehlivosti nenašel. Asi mi něco uniklo. 12

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Áááá. Nějak jsem tušil, že citace toho co jsem údajně napsal se nedočkám. Jestli to nebude tím, že jsem to nenapsal a někdo si to vymyslel. 12 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Nerikam, ze clanek neni pravdivy, jen poukazuji na druhou pulku sezony, ktera byla jiste take dulezita, protoze ukazuje vyvoj v sezone. Takto je videt jak se kdo vyvijel a nejde jen prumerne cislo, coz je dle meho dulezitejsi. Z meho pohledu jsem cekal u Hondy vice. Renault me naproti tomu neprekvapil.
        Pristi rok jsem tedy zvedav, kdo v jakem trendu bude pokracovat.
        To jak se kdo venoval casove pristi sezone neni dulezite, dulezita bude efektivita, vysledky pristi rok. Loni Renault take sliboval a vyseldky lze hodnotit az ted. Takze za me si pockam na pristi rok a drzim palce konkurenci, at se to povede lepe nez letos a nemusime se vymlouvat na praci pro sezonu 2019 03
        Jinak diky za clanek 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • m4nitou

    m4nitou

    147.231.232.XXX
    GP2, GP2 engine! Aaargh! 10

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama