DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» m4nitou (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 15:28
GP2, GP2 engine! Aaargh! 10 »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:18
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:31
Fakticky na top speed většinou na konci sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                    • Situs

                                                      Situs

                                                      85.70.164.XXX
                                                      Ale ne bez okolností, jako jsme si vysvětlili v případě dat mezi Massou a Alonsem 03 Ty tě přeci zajímat musí, nebo najednou také ne?! 18

                                                      + 0 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Mike17

                                                        Mike17

                                                        185.149.130.XXX
                                                        crtl C ctrl V

                                                        + 0 / − 0

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                        • Situs

                                                          Situs

                                                          85.70.164.XXX
                                                          Zkus víc, nebo už tam víc není? 14

                                                          + 0 / − 0

                                                          ohodnotit kladně záporně

                                                          Reagovat Nahlásit
                                                          • Mike17

                                                            Mike17

                                                            185.149.130.XXX
                                                            Proč bych měl proboha psát dokola to samé, když to chápat nechceš či neumíš. ;)

                                                            + 0 / − 0

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit
                                                            • Situs

                                                              Situs

                                                              85.70.164.XXX
                                                              Co nechci chápat, že jsi žádné okolnosti k tabulce rychlostí ze závodu nepředstavil? Musím se opakovat stále dokola já, že na příkladu Massy a Alonsa se jasně ukázalo že bez těch okolností z toho něco usuzovat nejde? Chce to od tebe větší snahu pokud chceš dle těch dat něco usuzovat. Zkus to když to víš.

                                                              + 0 / − 0

                                                              ohodnotit kladně záporně

                                                              Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Jinak jak píšeš o té poruchovosti, kdy něco selže v závodě, jo, docela by mě tvá tabulka zajímala kdy který jezdec nedojel z důvodu spolehlivosti do cíle. Jestli ji sem hodíš do excelu budu rád. Bylo by také dobré kdyby tam bylo poznat kdy někdo nedojel kvůli nehodě, nebo protože vůbec neodstartoval. Prostě důvod proč se nedostal do cíle aby jsme z toho poznali zda to bylo nehodou či technikou.

                              + 2 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Nevím, jak sem dát excelovský soubor. Čísla jsem ti okopíroval z výše uvedeného komentáře:
                                U Mclarenu vidím jedno (Alonso v USA). Vezmeme Renaulty: Ricci 2x (USA, Mexiko), Sainz 1(Malajsie), Hulk 2 (USA,Mexiko), Hartley 2 (Mexiko, Brazílie), Gasly 1 (Brazílie)
                                To jsou odstoupení v posledních 6-ti závodech z důvodu PORUCHY MOTORU. Nevzpomínám si, že by někdo kvůli motoru neodstartoval a nehody si najdi sám. Podle mne s tím nijak nesouvisí, proto jsem je tam nedal. Výsledek je 8:1 ve "prospěch" Renaultu. Není co řešit. 03

                                + 0 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  A to ti vážně stačí? Protože já u Stoffela 6 bezproblémových víkendů rozhodně neviděl a u Alonsa jen jeden zkaženej víkend také ne. A ono i nehody s tím souvisí, může tu PU rozbít sám, nebo může vypadnout v prvním kole, to pak motor selhat nestihne že 12 Tvůj pohled je mnohem méně reprezentativní než počet změněných komponent.

                                  + 1 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Ano, zatímco u Renaultů měli všichni 6 bezproblémových víkendů 12 12 12
                                    Z posledních 3 závodů měli "problémový víkend":
                                    1xVandoorne
                                    1x Alonso
                                    2x Ricciardo
                                    2xGasly
                                    3xHartley
                                    Bráno podle tvého "TOP" kritéria, tedy výměny komponent. Ani v tomto ti to nevychází.
                                    Jasně, takže když se někdo nabourá, tak za to může motor Honda. 11
                                    A napadlo tě se podívat, jestli třeba neboural někdo i s motorem Renault? Ne? Kdyby tě to před touto "geniální myšlenkou" napadlo, tak bys možná postřehnul, že si "kálíš do vlastního hnízda." 11

                                    + 0 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      Ze statistiky výměny komponent právě vidíš že neměli čisté víkendy, z tvé statistiky tohle vidět vůbec není, takže poukázat na tvé nedostatky ve výčtu nehod je naopak velmi na místě. Nebo kritizovat statistická data můžeš jen ty? 18 Zvláštní přístup k diskuzi 03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Ale vždyť jsem ti před malou chvílí napsal počet "čistých" víkendů na základě tvých výměn komponent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                        A jsou to statistiky bez nehod!!!!!!!! Pouze poruchy motorů a jejich součástek. Jestli chceš statistiky všech odpadnutí včetně kolizí, které nemají s poruchami motorů naprosto žádnou souvislost, tak si je vytvoř. Já si dal tu práci, že jsem ti našel několik různých statistik. Ty jsi doteď nepředložil jediné číslo. Je furt točíš dokola o výměně komponent za celý rok, aniž by o tom bylo téma. Jestli máš pocit, že počet kolizí je ta správná hodnota, která ukazuje spolehlivost motorů (netuším z jakého důvodu), tak se aspoň obtěžuj spočítat, kolik jich bylo na obou stranách. A když tedy, z nějakého záhadného důvodu, se má kolize Vandoorna počítat, jako selhání Hondy, obtěžuj se spočítat to samé i u Renaultu. Kritizuj si co chceš, ale mělo by to dávat aspoň přibližně nějaký smysl. 12

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          85.70.164.XXX
                                          Začínáš se v tom hodně ztrácet. Výměna komponent mluví jasně a je ti tu předkládána, a byla ti předložena i výčtem které jsi zvolil a to 6 závodů. To že se ti výsledek nehodí a nesouhlasíš s tím je předmětem diskuze. Snažím se věcně a konkrétně argumentovat proč je lepší, a tvé námitky se snažím vyvracet. Ale asi nejsi otevřený změnit na to svůj pohled a ani jsi nebyl 03

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Výměna počtu komponent mluví pouze o tom, kolik komponent si chtěl Mclaren (Renault) nasyslit. Veřejně přiznal, že vyměnil všechno, protože mu za to žádný trest navíc nehrozil. Brát tedy každou součástku nasyslenou za porouchanou nevypovídá vůbec o počtu poruch. Je to jako bych kritizoval Pirelli za stovky problémů s gumami, protože jich stovky vyměnili.
                                            Konkrétně a věcně jsem ti několikrát vysvětlil, proč tento argument neberu, vyjmenoval jsem ti 3 konkrétní důvody, které jsou opravdovými nezpochybnitelnými fakty. Že se ti to nehodí není můj problém. Poruchovost se měří počtem poruch na voze, ne počtem součástek, které je možno si nahrabat. K tomu už také nemám co víc dodat. 03

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Situs

                                              Situs

                                              85.70.164.XXX
                                              Pokud si něco nahrabali tak jen proto aby s tím ty 2 poslední závody dojeli, takže to spolu velmi dobře souvisí, chce to trochu rozumu 03 Proto kdyby každej víkend preventivně měnili vše, tak tvá statistika poruch toho moc o spolehlivosti nepozná. Není to snad pravda? Věř tomu že Honda si rozhodně nic nesyslila na období po Abu Zabí 18

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                Samozřejmě že to syslili z nějakého důvodu. Kdybys četl co píšu, všiml by sis, že jsem napsal přesně to samé už před několika dny. Přesto, že k tomu důvod měli, není každá nasyslená položka porouchaná. 03

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama