Změny, které Liberty chystá, se projeví až za pár let, míní Räikkönen

Albert Hadáček, 12. prosince 2017, 15:35 Google+

Pilot Ferrari pro francouzský magazín Auto Hebdo reflektoval současné snahy nového vedení Formule 1.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kimi Räikkönen v Abú Zabí

Kimi Räikkönen v Abú Zabí | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Jeden z památných okamžiků letošního roku bude start Velké ceny Španělska, kde se finský pilot dostal do kontaktu s jedním z vozů Red Bullu a závod pro něj předčasně skončil. V tento moment režie zabrala i brečícího klučinu Thomase, který v dresu Ferrari fandil svému oblíbenci. Tento na první pohled dojemný příběh měl i svou dohru, kdy byl Thomas pozván do paddocku a mohl se setkat se svým idolem. 

Noví majitelé dokázali rychůe zareagovat, a Formule 1 si tak dokázala udělat skvělou reklamu. Za éry Bernieho Ecclestonea by se toto s největší pravděpodobností nestalo, což i samotný Brit potvrdil.

V současné době ale nové vedení přešlapuje kvůli změně pravidel, které začnou platit počínaje sezónou 2021. Objevují se dokonce zprávy z tábora Ferrari či Mercedesu ohledně případného odchodu z královny motorsportu.

Své k počínání Američanů řekl i Iceman: "Snaží se zlepšit současnou F1. Chtějí, aby byla jednodušší na sledování, čímž by oslovili více lidí. To se ale projeví až za pár let, kdy vzejdou v platnost nová pravidla. Až poté uvidíme, jaký mají na Formuli 1 opravdu vliv."

"Myslím si, že se hodně snaží. Každého si vyslechnou a pokládají správné otázky. To, zda to bude dobré, uvidíme až v  nových autech," dodal mistr světa z roku 2007.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Změny, které Liberty chystá, se projeví až za pár let, míní Räikkönen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen a Esteban Ocon v závodě v Austinu

Ocon si myslí, že je stále rychlejší než Max Verstappen

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  2. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

  5. Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud